|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:hoe ze het op cd gekregen hebben maakt nks uit, het blijven klassiekers |
|
quote: Moet je het bovenstaande wel in het nog goed werkende oor van Cees zeggen, Wim. Anders heeft ie nog niks aan je advies. |
|
quote:Absoluut, ik reageerde alleen op de uitspraak van Rotzak. En ook live vond ik ze altijd een prima band, ondanks een zwalkende Ulrich. Maiden heeft hetzelfde probleem met Nicko, ook niet bepaald ritmevast.. maar wel energiek. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:ik vind het wel wat hebben, dan hoor je tenminste dat een band echt speelt ipv playbackt met een MD |
|
quote: Hehe nou het is niet zo erg, ik pak sommige dingen niet op maar dat is 3/10. Dus zo onwijs erg is het niet, alleen heb ik nu gehoorbescherming laten maken op maat. Dus dat is wel relaxt The trend is dead. |
|
quote: Wat denk je zelf? :') |
|
quote: Eh, ok. Rare uitspraak. Ik associeer strakke drums eigenlijk nooit met playback. |
|
quote: Ja, ik heb ze ook laten maken op maat, maar toen was het al ruim te laat. Vergeet niet, kapot is kapot, je oren worden niet naar verloop van tijd weer beter ofzo. Ik loop zelf al jaren met een constante piep in m'n hoofd en dat is niet fijn, kan ik je vertellen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Goeie composities, voor zowel de metalhead als de doorsnee rock-luisteraar.. Voor de tijd originele platen.. Hulp in de studio.. Veel energie op het podium, vette live-show.. Diep, diep respect voor wat de band allemaal heeft gedaan en bereikt, maar Lars blijft een waardeloze drummer! Misschien 1 die killer nummers schrijft, maar daar word je niet op afgerekend.. Ook James heeft betere tijden gekend! *Zet S&M DVD nog eens op* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Heb ze ook laten maken alleen was wel een duur grapje. Een set doppen op maat kost al gouw 120 euro. |
|
hehe, over oordoppen lullen in een metallica topic :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-08-2007 22:35] Je moeder. |
|
quote: Ik heb dat nu al van 3 mensen in deze week gehoord, dus ik heb nu standaard me oordopjes bij me. Want ik wil dat dus echt niet. The trend is dead. |
|
|
|
quote: Goed zo! @ Mies, wat ik in het slayer topic al zei, te laat. Veels te laat! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
als iemand denkt dat de nummers op st. anger slecht zijn, luister dan maar eens naar de nummers als ene "wizulator" zich heeft uitgeleefd op de nummers.... bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=wGOTC8ZELZE&feature=related nu maar hopen dat wizulator een straatverbod heeft gekregen voor een straal van 100km van de studio waarin metallica hun laatste cd aan het opnemen is. trouwens, is er al een datum voor de aanstaande cd??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2007 15:12] |
|
Ik krijg eerlijk gezegd wel weer Kill 'Em All-ideeën hierbij, hehehe. |
|
30 juni staan ze op pinkpop misschien toch maar eens gaan kijken "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.youtube.com/watch?v=ttaqVd0rOjA maal 100 echt briljant gedaan, kijk ook naar de gitaarhelden op de pagina van diegene die deze clips heeft gemaak. |
|
Ja, supersterk gedaan, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hee, da´s toch van die Binge&Purge tape/box of niet? Mijn buurman heeft die nog op de oude, vertrouwde videoband Binnenkort maar weer eens lenen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ripped from my Metallica Dvd collection. Staat er. Geen idee, ik heb 'em niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hmm, komt me verdomde bekend voor, vandaar Goh, wat heb ik van die banden genoten Als ik die box nog ergens te koop zie staan, wat me sterk lijkt, koop ik 'em ook direct... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |