|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond op ned 3 some kind of monster. |
|
Ik heb het al veel te vaak gezien, als ik me verveel zal ik nog wel gaan kijken, maar anders niet. |
|
hoe laat ?is misschien wel vermakelijk om te zien Fuck the world and fuck you |
|
Rond half 10 dacht ik. |
|
Ik heb alleen maar stukjes ervan gezien, ik denk dat ik het opneem, doorspoelen heerst. |
|
dat ding duurde toch iets van een uur of drie ??? Fuck the world and fuck you |
|
Op ned 3 duurt het in ieder geval iets minder dan 2,5 uur. [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 28-05-2006 14:20] |
|
Gaaf! Een avondje 'vroeger-waren-ze-pas-echt-gaaf-en-nu-zijn-ze-commercieel' mompelen op de bank! |
|
Ik kijk liever mijn live at San Diego 1992 dvd, dan naar Some kind of monster. |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk hoe het gespeeld is. Die Lars kan gewoon echt voor geen meter drummen, toen niet, nu niet. Verder is het nummer wel cool. En wat echt vet is/was, die video die in het dark angel topic is gepost. Dat is nog is live geweld: http://www.youtube.com/watch?v=Pj0QtoeTcKY voila "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ken zeker betere drummers ja, maar wat is er toch zo fout aan Lars? Vind dat hij het prima deed/doet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zie dat filmpje alleen al, dat is echt niet strak. Je kan vinden wat je wilt, maar het veranderd er weinig aan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Shit zeg, docu over Metallica op NL3 ... Wat een fucking MIETJES zijn die gasten ... ze lijken wel de bastaardkinderen van dr Phil en Oprah ... focking hell wat een wijven zeg ... wijven die terminlaa ongesteld zijn Tering zeg ... |
|
Hehehe, ik neem het op op de pc, kijk later wel even, want het duurtme veels te lang. En wat lars daar doet op die live clip van ... and justice is idd niet zo heel best. |
|
Dat spelen van hem is altijd in triest, maar dat gepraat en dat gezever over "gevoelens" .... zum kotzen |
|
Haha, kenker, wat een gaylords. |
|
quote: Dat zeg ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: die man is gewoon op andere prioriteiten in contact met zichzelf en zijn gevoelens jammer alleen dat die gevoelens niet garant staan voor goeie muziek... signature |
|
Extreem veel praatsessies idd.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Lars heeft moeite met maat houden, alsook Nicko.Pat Travers had hem niet voor niets ontslagen, ze moeten allebei eens op les bij Cesar Zuiderwijk. |
|
Ach, St Anger had best een paar aardige nrs. Titelnr, Frantic, Dirty Window en Some Kind of Monster. Alleen de productie van vooral de drums en de valse zang nekten de boel. En wat Lars betreft, tegenwoordig trekt hij het gewoon niet meer zo maar helemaal in het begin was het ook geen werelddrummer. Hij heeft gewoon gepiekt rond Justice. Ben al lang blij dat ze weer snel durven spelen. En tóch zal ik benieuwd blijven naar een nieuw album |
|
Some kind of monster laat wel goed zien wat voor een kut band ze zijn geworden. Toch ben ik ook erg nieuwsgierig naar het nieuwe album, hoewel ik bang ben dat het me weer teleur zal stellen |
|
quote: Hoezo? Op dit moment *zijn* ze een kut-band. Dan zijn er twee opties: * Of ze handhaven die status en brengen weer een kut-cd uit (maar daar had je al een beetje op gerekend...). * Of het valt mee en ze brengen wel een goede cd uit. Teleurgesteld kun je in ieder geval niet worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
-knip- foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 29-05-2006 9:24] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |