|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha, ja ik hoor ook liever die gast dan dat ik pipi de clown hoor bij die band , iemand die dvd die bij st. anger zit al eens bekeken? valser kan je haast niet zingen... toch nog knap van die engineer dattie ie het er redelijk op de de plaat heeft gekregen. Live is M. echt ongelovelijk ruk, en dan vooral de zang. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vergeten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Op die bootleg, waar dave lombardo op drumt en die knakker van slipknot is iig 1 van de 2 gitaristen niet zo best, ik hoorde hoopje onstrakke passages. James, mijn held van de slaggitaar. Damn. Oud Vuil. |
|
quote: Ja, dat weet ik ook wel, daarom ben ik ook gestopt met optreden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oud Vuil. |
|
quote:ik wist dat je dit ging doen mijn mensenkennis wordt bevestigd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Never change a winning team . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Misschien kom je weer bij elkaar en ga je een reunie optreden doen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ga aub weer aan de drank .. je staat nu als een halfvolle zaak aardappelen op het podium ... Of sterf, dan wordt je tenminste nog een legende |
|
ja doe dat jan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb net de film "Some kind of monster" bekeken. Leuk om 's te zien, maar ook niet meer dan dat. Ik vind Lars nog steeds een eikel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: alweer een tijdje bij elkaar hoor. Momenteel met één gitarist (Eric) en een nieuwe bassist. Ze zijn volgens hun site en forum al een tijd bezig met het schrijven van een nieuw album. Blijkbaar hebben ze ook zelfs nog een aantal nummers liggen die vlak na 'Time Does Not Heal' geschreven zijn. Dat moet haast wel de ultieme thrashplaat worden! |
|
quote: Het is toentertijd, met een 't' |
|
quote: Je hebt gelijk. Sta ik effe voor paal. Maar goed weer wat bijgeleerd. |
|
Ik vind het eigenlijk best sneu voor Metallica. Er staan zeker een aantal erg goede ideeën op St Anger. Vooral de eerste 5 nummers zijn an sich niet slecht. ze hadden alleen: 1 - Beter/anders moeten produceren 2- de nummer compacter moeten schrijven, ze zijn nu te langdradig waardoor ze aan krachtn inboeten 3- meer tijd moeten besteden aan zuiver / goed inzingen! maar goed, over die plaat is al wel genoeg gesproken. Ik heb de dvd nog niet gezien maar weet ook niet of ik wel zit te wachten op een hoop gelul en geruzie. Zoals Brabanders het zo goed weten te formuleren: SPEULUH !!!!!! |
|
quote: Net zoals ook Michael Jackson ooit weer bijelkaar komt spelfout weggehaald... |
|
quote: volgens mij zegt heel NL dat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ondertussen wel ja... maareh, plagiaat. beste kerel, plagiaat dus |
|
Van blabbermouth: CLIFF BURTON: Demos And Jams Of Late METALLICA Bassist Unearthed - Dec. 6, 2004 RollingStone.com is reporting that a longtime friend of late METALLICA bassist Cliff Burton has a batch of his unreleased demo tapes, which he hopes to donate to a burgeoning musician. Burton was killed in 1986 when the band's bus crashed in Sweden on the "Master of Puppets" tour. "There are METALLICA mega-hits that will never be," says Dave DiDonato, a drummer in his own right, of the tapes. "All these killer riffs . . . he was working on them until he died." Such tapes were key to METALLICA's songwriting process. Burton, singer-guitarist James Hetfield and lead guitarist Kirk Hammett (and his predecessor, Dave Mustaine) would record them, and bandleaders Hetfield and drummer Lars Ulrich would then sift through them to construct songs. After Burton's death, the bassist earned a posthumous songwriting credit when one of his riffs served as the foundation for "To Live Is to Die", from 1998's "...And Justice for All". Burton's parents gave DiDonato the tapes after their son's death, and DiDonato wants to get them in the hands of someone who can continue in Burton's spirit. "I would love to find a young bass musician following in [Cliff's] footsteps," he says, "someone who would utilize this material to improve his craft and appreciate the music, and devote himself to doing what Cliff was doing." (Interested parties can contact DiDonato through his RotGrub.com web site.) Goverdomme, gaan al die riffs straks zeker ook nog verneukt worden. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-12-2004 1:58] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dit onderstreept dat Metallica ook creatief is gestorven met Cliff's dood. Ergens hoop ik dat ze zijn ideeen alsnog gaan gebruiken om nog 1 keer een plaat in de oude stijl te maken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien bekend, misschien niet. Een ontzettend leuke, niet als te objectieve site over Metallica http://basementbar.com/DefaultN1.asp?GoTo=EditorialN1.asp |
|
quote: Dat zou nog altijd beter zijn dan dat een of andere onbekende pipo de clown die dingen gaat verneuken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Dit is de site van die knakker: http://rotgrub.com/ Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |