|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
lol, net een cd gedownload : korean tribute to metallica je gelooft je oren niet signature |
|
zozo |
|
quote: Gelukkig verduidelijkt je uitleg behoorlijk wat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waar zijn al die tributes te downloaden? ben wel benieud na de koreanse tribute!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
METALLICA FUCKING RULE THE UNIVERSEM!!!! |
|
quote: Wat is precies een UNIVERSEM? (O, ja. Ik denk dat je je niet echt populair maakt met dat soort intelligente posts ) |
|
ok ook goed METALLICA RULE THE WHOLE FUCKING WORLD wat jij wil |
|
Ok, ok. Laat ik het anders zeggen: gedraag je niet als een botmongole n00b en begin eerst een met wat echte inhoudelijke posts te maken. Je weet wel, even laten zien dat je toch geen zuurstoftekort bij je geboorte heb gehad. |
|
metallica leuke band hoor ..... vroeger tenminste die nieuwere platen zijn egt zware bagger ..... die gasten zijn echt diep gezonken .... jammer... (mijn mening) MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
eerste 4 platen zijn niet te overtreffen , black album is nog steeds goed , load vond ik niet zo goed , reload beter , garage inc. = leuke cd maar meer niet ,s&m = ook leuke cd maar groot teken dat het niet goed ging met de band , st. anger = sja .... paar goede nummers , waar zijn de solo's? teksten leken ook op weinig plots Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: S&M was groots echt een teken dat ze weer wat nieuws wouden! Welke metal band zie jij met een orkest spelen? Waar zijn de solo's dat zal ik je vertellen.. Die zijn er niet omdat(helaas) kirk hammet een kleine rol heeft bij dat album.. S.t. Anger is een goed album alleen jammer dat het niet in de echt MetallicA/Trash styl is gespeeld |
|
Welke band nog meer met een orkest? eehm, Within Temptations als ik me niet vergis, evergrey (zelf gezien op dvd!!!), sepultura(inclusief Luciano Pavarotti), Dream Theater, manowar binnenkort op earthshaker(of was dat alleen een koor?) |
|
De muziek opzich is best vet van St. Anger maar de productie verneukt gewoon alles. Dat irritante drumgeluid. |
|
Nee die lars ullrich is flink aan het experimenteren geweest, hij had al een koperen ketel, en dan haalt die grapjurk ook nog eens de snarenmat eraf zodat ie op dof staat en een lelijke ping geeft... |
|
quote: Ik vind het drum geluid ook erg irritand! Jammer, laten we hopen dat het volgende album stukken beter klinkt |
|
En dat jij dan je GrammaticA onder de knie hebt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: +Pain of salvation +Rhapsody +Therion +Nightwish +Roger Waters [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-07-2005 17:32] |
|
quote: Wouden? Zwarte Wouden, Elfenwouden, oerwouden, regenwouden...? edit: het is GODVERDOMME tHrash, reetneuker [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-07-2005 17:34] |
|
HEY KANKER NERD HET WAS EEN TYP FOUT GVD ZOALS IK WEL MEER HEB |
|
hee lief zijn tegen TS he. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Luister naar het baasje |
|
quote: hihihi "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |