|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL!!!!!! |
|
quote: hehe, quote materiaal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik voel me gevleid. Het is alweer een paar weken geleden dat ik zo veel aandacht gehad heb. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik heb ze tenminste live op tv gezien Vindt het ook een kutband hoor, gewoon omdat ze hedentendage prutsmuziek maken ... |
|
quote: ik vind het geen kutband. de laatste cd vind ik gedurfd en zwaar a-commercieel (ook al zijn sommige nummerd idd erg slecht). alleen de loads vind ik niet om aan te horen. op een schaal van alt-x zou ik ze beide slechts een ster geven. en ik ben erg benieuwd naar de aanstaande cd. met rick rubin moet het toch interessant worden??? |
|
Schaal van Alt-x??? |
|
quote: zie zijn homepage |
|
Argh nevermind |
|
Wat een drama weer. |
|
Nha hier is het lekker zonnig |
|
quote: seriesu, ben jij ook niet nieuwsgrierig naar de nieuwe metallica??? ze gebruiken de oude manier van werken (dus geen "groepsproces"), plus rick rubin.... dat moettoch wel wat opleveren zou ik denken!!! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ey gaaf! |
|
Klopt, een boel rommel. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik denk dat Jenje nog eerder verandert in een lekker wijf dan dat Metallica weer terug gaat naar de oude stijl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zijn er fotos van jenje? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:purrrrrr |
|
quote: uhu ik ook, het zal mij benieuwen hoe het eerste album met rob trujilo gaat klinken |
|
Die gast heerst, laat hem maar eens wat nummers schrijven |
|
quote:klopt helemaal |
|
quote: Ja, ik ben best een beetje nieuwsgierig naar die nieuwe. Maar niet zo heel erg. Ik had het van te voren ook met st.anger, ik dacht echt dat ze met eengoede ouderwets harde plaat zouden komen, maar het bleek alleen maar een harde plaat te zijn, geen goede. Ach, ze schrijven nu tenminste van te voren riffs ipv in de studio, dat zal ook wel schelen, lijkt me. En rick rubin of niet, als het slechte nummers zijn kan hij er weinig aan verfraaien. De nieuwe slayer, daar kijk ik meer naar uit. |
|
SLAYER! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Homo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |