|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, ruk oude wonden maar weer open. Toen moesten we per se weg om de laatse trein te halen. We konden slechts de helft van "battery" zien. dit is ook de enige keer dat ik metallica live heb gezien. maar die paar seconde maakten wel duidelijk dat metallica zeer waarschijnlijk alle andere bands plat zou gaan spelen. (behalve celtic frost, want celtic frost heerst de pannen van het dak. oeh!! heyyy!!) |
|
*pikt traantje weg was ik maar...... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Heb je dat nu niet meer op mp3? Zou ik best eens willen horen. |
|
ja inderdaad ik ook wel |
|
quote: Delete en weg. Leuk om een keer te horen, maar dat was het. Die drummer van Slipknot viel ook in bij een paar nummers. Ook niet verkeerd! Lars was ziek of zo. |
|
ja |
|
quote: Joey is zwaar wreed |
|
Mister Metallica is hier op het forum en meteen komen die oude begraven topics (die je liever verwijdert ziet) weer bovendrijven. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat je zegt. Nu gaan er mij waarschijnlijk een paar dood willen ( nog meer als anders), maar wat is er zo speciaal aan die eerste bassist? Burton is het zeker? signature |
|
Die kwam onder een bus. Dat gebeurt niet zo heel vaak. Daarvoor speelde hij prima basgitaar en was hij enorm cool in de video cliff 'em all, in de scene dat hij een joint nuttigde. |
|
quote: *666666666. sklkjhlhvswl2jkhvhp;iusglcv. , zo dat moest er effe uit. wat een vraag!!!!! en ja het is: burton, Cliff. |
|
quote: sorry Ik wist niet dat hij een joint heeft gerookt op een video! signature |
|
Burton had wel de mazzel dood te gaan voordat Metallica een crap asshole band werd .. |
|
quote: Maar deheer Burton was al redelijk okee VOORDAT hij een bus op z'n knar kreeg! |
|
quote: Jaaaaja. Maar idd, volgens mij zou hij tuureluurs van het omdraaien in zijn graf worden, als hij wist wat metallica na zijn dood uitgebracht heeft (op de eerste "garage" en sommige nrs van AJFA na). |
|
quote:Doel dan ook meer op nummers vanaf/na black album ... |
|
quote: erna ook? wel een knapperd als ik hem zo bekijk! signature |
|
quote: nee nee. Eerder in dit topic (of een andere)is reeds definitief bepaald door de experts dat "mama said" een echt klassieker is!!!(en fuel ook). |
|
quote: Had je die achterkant van kill 'em all voor je op scherm? Hier kunnen ze er allemaal wel wat van. |
|
quote: En daar ben Jíj het mee eens? |
|
precies een anti-PETA betoging! eigenlijk vond ik dit x-aantal jaar geleden nog cool... signature |
|
wie is die gast tweede van links? dat is toch Robert trujillioioioi niet? |
|
Lars ziet er op deze foto al uit als iemand, die wel eens eventjes zal vertellen hoe het allemaal zit. Met veel Uuuuuh, yeaaah, you knoooowww enzo. |
|
Alleen Burton heeft de Kill'em all -look moet ik toegeven. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |