|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hierbij een quote uit de mailing van Metallica. Deze zit vol met raadsels, maar met 'de thuisbasis van een bandlid' zouden ze wel eens Roskilde (Denemarken) kunnen bedoelen.. "But wait... there's more. We kinda sorta figured that by the time June rolled around, we would be ready for a break from recording (escape??) and since we had so much fun in Europe last summer, we thought "why not go back for some more fun and games?" We're planning to share the summer love with our friends in some different countries we didn't get to last year.. okay, fuck it, maybe one or two repeats. We haven't quite worked out all the details yet, but we thought that for once we really would be the first site to break a piece of Metallica news. So keep your eyes open for more details in the next few.. the plan right now is to head out in late June and hang out for a couple/three weeks. We might even do a certain festival that we've played 19 times in July that starts with a "W" maybe hit a certain band member's home turf... |
|
quote: Gewaldig optreden! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En de W van Werchter ... Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.youtube.com/watch?v=GNMzWCOEFfU WTF is dit wooohoooo yeaaa yeaaa [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-02-2007 0:09] |
|
ik vind dit nou niet echt geweldig. Het lijkt meer punk ofzo. Zouden ze op de slayer tour gaan en een punk album uitbrengen? |
|
Nou ja, ze zijn niet vies van punkmuziek. Maar een album in die stijl, lijkt me sterk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ok, dat wooow wooow klinkt wel erg belachelijk, maar voor de rest ... doet me vaag aan kill 'm all denken, zeer vaag wel, maar de snelheid en de solo's zijn er toch weer Nu hopen dat ze in de plaats van dat gewoowoow nog een stukje tekst vinden ofzo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik vind het wel tof, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-02-2007 1:48] |
|
Nou, ja, ik vind het ook niet slecht. Maar niet een doelstelling voor een album. Hoop ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ach, met een nieuw album van Metallica dat ik "wel tof" vind ben ik al wel tevreden. |
|
James Hetfield moet in elk geval zijn muil houden, godver wat vals... Verder is het wederom niet echt thrash meer; het lukt ze gewoon niet meer. Wel moet ik zeggen dat dit in elk geval STUKKEN beter is dan St. Wanker en als ze iets beter hun best doen overtreffen ze wat mij betreft ook Load en Re-load wel. Moet dus zeggen dat ik toch wel weer erg benieuwd ben naar dit album |
|
quote: ^ 999 |
|
Het lijkt wel Motorhead maar dan zonder smerige zang |
|
Ik weet niet of er iets nieuws in aantoch is van deze bruinridders maar er staat een zgn. "leaked" album op K-T nu. Doe ermee wat u wilt. |
|
quote: Klopt wat je zegt. over het algemeen vind van hun de beste albums op volgorde: 1. Kill 'em All (eigenlijk zou ik Garage days re-revisited hier willen plaatsen) 2. AJFA 3. Ride teh Lightning 4. Matser of Puppets ...... ...en daarna vallen ze dood |
|
Bij mij zou alleen AJFA bovenaanstaan, vanwege de droge productie, maar door het ontbreken van een bas in de productie (althans, ik hoor m iig niet) is het een gedeelde eerste plaats met Kill 'em all. |
|
1) AJFA 2) Lightning 3) Puppets 4) Kill 'em All En persoonlijk vind ik ook nog wel 5) Load, maar misschien komt dat omdat ik die toevallig als eerste van Metallica heb gehoord, ergens aan het begin van mijn metalhead-zijn. |
|
quote: Is enkel de Enio Morricone-cover die ze hebben opgenomen voor dat tribute-album. Een volledig geleakt album zou nogal vreemd zijn, aangezien ze pas in maart beginnen opnemen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:daar is de bass toch ook alleen bij Pulling Teeth te horen? |
|
Ze spelen in ieder geval op rockwerchter....(www.festivalinfo.nl) |
|
quote: Beetje laat, maar die AJFA met extra bas staat dus niet meer op dat jasonizer.com, maar is WEL op Kerrazy Torrents te vinden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hahaha, wat is dit voor een zooi. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ook niet echt verrassend meer, maar ik ga er m'n geld toch niet aan geven Faustian Spirit of the Earth |
|
een van de meest gehate band van de wereld... jaja!! METALLICA: Finnish Concert Sells Out In Less Than 30 Minutes - Feb. 28, 2007 (van blabber) (of zijn de finnen nu zo gek??) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |