|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja hoor, daarom ga ik nu ook even met m'n vriendin douchen quote: Mijn bek is in het echt ook groot zat, alleen zou ik niet zo snel tegen vreemden aanlullen Ik was harstikke ontopic met mijn inhoudelijke reactie hierboven, dat jij daar niet op wil reageren vind ik jammer en dat is nu wel duidelijk. Daarnaast ben jij evengoed offtopic, maar dat doet er niet toe. Doe jij nou maar eens net zo stoer als je het over mijn inhoudelijke argumenten hebt als je het nu over mijn niet-inhoudelijke argumenten hebt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hebben frustraties alleen met het hebben van een vriendin of niet te maken??....ok die is nieuw. En weet je wat? Metallica is gewoon puur een kutband..... Naar mijn mening. zo goed? |
|
quote: |
|
hehe iemand hier is niet meer capabel tot inhoudelijke reacties lijkt het Je moeder. |
|
quote: Dat zeg ik niet. Het helpt wel bij het oplossen van frustraties Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een boksbal ook hehe Je moeder. |
|
quote: Ja ok...die klopt. |
|
quote: niet beter als een meid.....vind ik. |
|
klopt compromis: een boksbal met een gat erin hehe Je moeder. |
|
quote: Eh.....Yuch?? |
|
quote: Waarom maak je je dan zo druk als je het toch een kutband vind? Waarom post je dat dan? Als ik in elk topic van de desbetreffende band moet posten dat ik ze kut vind, dan ben ik nog wel even bezig. |
|
quote: Hehehe mooi is dat ja. |
|
quote: eh op een forum mag je je mening geven op welk onderwerp dan ook?? |
|
quote: Het is zelfs toegestaan om je mening voor je te houden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Tuurlijk, alleen begrijp ik niet waarom je je zo druk maakt over een band die je toch kut vind. Zo zinloos. |
|
quote: Het gaat erom HOE je je mening uitdraagt. Waarom zou je een mening uitdragen als je die niet wil of kan verdedigen? Ga toch lekker met een reclamebord op straat je antimetallicaboodschappen lopen verkondigen en val mij er niet mee lastig. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-12-2006 22:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik vind mijn versie leuker. |
|
quote: zie ik dubbel?? |
|
quote: Mijn mening: je ziet niet alleen dubbel, je hallucineert. Overigens zijn er een paar subtiele verschillen (net nog 1 toegevoegd in m'n edit) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=b8Ra2dG8BrU&mode=related&search= En dit was een bruut concert voor weer even ontopic te gaan. |
|
quote: Ik ook, maar daar ging het niet om. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ontopic! metallica heeft altijd al gezogen naar mijn smaak Je moeder. |
|
quote:Geef toe, Metallica IS kut geworden. Ze zijn totaal verdoctorphilled |
|
quote: Stoken, vuurtje etc. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |