|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel een van de bands waar het meest op wordt gezeken iig |
|
quote: En volkomen terecht natuurlijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zeiken is toch geen haten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zo is dat. |
|
quote:door wie dan? |
|
quote: quote van de site: R IS NOT FOR ROSKILDE, BUT... 2/22/2007 After much speculating, well at least a half hours worth, and the rumor mill working overtime, we (especially the drummer) are psyched to announce that we will make our 2007 "Sick of the Studio" tour of Scandinavia complete by finally confirming a show in Denmark. In our continued effort to spread as much love as possible to the rest of the country, we are happy to announce we are playing Aarhus, mother fucker, July 13th at Vestereng. Ze komen dus inderdaad in denemarken, maar blijkbaar niet op Roskilde... |
|
Ik hoor zojuist voor het eerst The Ecstasy Of Gold. Gaaffff, zeg. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: http://www.myspace.com/erniomorricone |
|
best geinig deuntje |
|
quote: Als opening voor de shows klonk het al meesterlijk *kippevel* |
|
van metallica.com: Metallica left the comfort of HQ this week to descend upon the greater Los Angeles area to begin recording their 9th original album. This is the first time they've recorded outside of the Bay Area since they spent an eternity at One-On-One Studios recording The Black Album in '90 and '91. The last couple days have been devoted to each band member working out the right sounds, including Lars who remembered to turn on the snare and Kirk who played a solo! The big, shiny red button was finally pushed today - and the wait begins. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 15-03-2007 8:50] |
|
Positief bericht, snare en solo... toch nog steeds geen hoge verwachtingen. |
|
Maar ze trekken het zich dus wel aan, al die negatieve uitspraken over het vorige album. Nu hopen dat ze ook onthouden om goede riffs te schrijven. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben echt benieuwd wat het word, maar als ik die ''new songs'' hoor heb ik al zoiets van; nee laat maar. |
|
quote: Je zou nog denken dat hij het per ongeluk deed ofzo... |
|
Ik zal al blij zijn als het een matige plaat wordt waar ik op tijd en stond toch eens naar kan luisteren Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
|
|
quote: Nou verwacht maar niet teveel, die Lars kan al voor geen meter drummen en de rest ziet ook dollars ipv goede thrash. Stoppen is wel een goed alternatief natuurlijk, maar dat zal niet gebeuren zolang ze nog zoveel geld eraan kunnen verdienen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De hardrockband Metallica brengt de opvolger van St. Anger uit in februari 2008. In een interview met Studio Brussel liet drummer Lars Ulrich weten dat de band al vergevorderd is met de opnamen van hun negende studioalbum. De Belgische radiozender sprak Ulrich op het Rock Werchter-festival dat afgelopen weekend plaatsvond. Het nieuwe album zal het eerste werk van de band zijn sinds 2003. Ulrich liet weten dat, ondanks dat de opnamen nog lang niet zijn afgerond, de nieuwe nummers behoorlijk anders zullen klinken dan die op St. Anger. Hij omschreef het geluid als dynamischer en gevarieerder. Aanstaande zaterdag speelt de band in het kader van Live Earth in het Londense Wembley. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 06-07-2007 22:18] The trend is dead. |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Belgisch? |
|
"Ver gevorderd met opnames" na 4 jaar Faustian Spirit of the Earth |
|
Metallica nu bij LiveEarth, met JH met z'n grijze baardz0rz. Misschien leuk, voor de liefhebbers. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |