|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
willem 1 of goudvishal? de eerste lijkt me.. |
|
nope; Musis Sacrum - 12 bands - 2 podia - entree: 27,50 |
|
en waar mag dat zijn?? en 27E no way |
|
WAT een line-up! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
*komt klaar* musis speelt normaal aleen ilse de lange enzo, is een mooie zaal. |
|
Vette line up, jammer dat het veel te duur is |
|
quote: niet te missen, centrum Arnhem, zal op de dag wel aangegeven worden..... en over de prijs...liever dit dan X-mass festival...krijg je wel de top van de underground en line-up is overigens nog niet compleet! |
|
wel jammer dat god dethroned en Desaster op de bil staan. die spelen volgende week ook al in Arnhem. Neem dan twee andere bands. |
|
is dit al underground? primordial is live wel vet! [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 15-09-2004 12:10] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: te duur? achman, dit is het beste x-mas fest alternatief in jaren |
|
dan vraag ik me af wat er boven die underground zit... vrij weinig vrees ik primordial is idd gaaf live |
|
tja, wat is underground........ik zie hier nog geen naam staan die honderdduizenden platen verkoopt als ze een nieuwe uitbrengen... |
|
quote:NEEEEE! laten staan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: welke DM band wel dan? misschien cannibal corpse, death of morbid angel maar om dan de rest underground te gaan noemen hehe |
|
Zo echt wel fijne line-up.. ga liever hier naar toe dan naar 013. Stuk dichterbij ook.. |
|
quote: Ja x-mas fest ga ik ook nooit naar toe . Mochten er nou nog een aantal gave bands bijkomen en ik heb ineens geld over dan kom ik misschien nog wel. |
|
quote: die vind ik idd de undergound ontstijgen. Vraag 10 mensen op straat of ze wel eens van deze namen hebben gehoord. Dan zal wellicht 1 persoon zeggen; 'ja, zegt me wel iets, is dat niet van die graftakherrie?' Dat is toch meer dan geen |
|
quote: Godverdomme wat een gave lineup!! |
|
Suffocation (US), Unleashed (S), Desaster (D) godverdomme is zeker op z'n plaats! Suck my piss |
|
en ik wou nog wel bijna naar bladel gaan 4/12 |
|
Primordial en Sameal? WHOAH! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Unleashed en Suffocation |
|
Entombed, daar ben ik zeker bij. Death&Roll!! |
|
Mooie lineup. |
|
mwoah! das best fijn! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Volgende pagina |