|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was echt te gek vond ik, Suffocation in de pit gestaan super brutal en strak, de beste van de dag imo, daarna de pit in bij Entombed. Die 2meter50 ellende in de pit daar besloot mij om er weer uit te gaan. Verder niet echt veel zmers gezien, boeiend ik kom voor de bands... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja ik ben goed, ik weet het |
|
Heeft er iemand eigenlijk enig idee wat die zanger van Primordial nou duidelijk probeerde te maken met het wijzen naar zijn polsen en zijn hoofd? |
|
"ik ben gek en wil dood" ?? |
|
Heersch!!! |
|
En nog meer foto's van iemand gejat Heidevolk: 1349: Primordial: Unleashed: Samael |
|
quote: waren het er niet 14 betalende? Ik heb me prima vermaakt die avond. Ik denk dat ik bijna alle bands wel heb gezien. Alleen Samael niet. de trein ging toen al, maar ik ben er niet rouwig om. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar zijn de foto's van Suffocation en Gorerotted "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ok goeie foto's.Helaas kon ik er niet bij zin wegens geldgebrek .volgende keer beter moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Lang haar is uit... face reality... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
ik had al met al een fantastisch dagje daar in het arnhemse, veel vrienden gezien en een heerlijke show met samael op naar de volgende AMM i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
|
|
ik wilde er ook heen maar er wilde gvd niemand mee! Maar ja, we hebben xmassfest nog! Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Suffocation was gaaf Suck my piss |
|
quote: Nogal ja, beste concert dat ik heb gezien van hun (ok, het was m'n 2e) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgende keer gewoon gaan. Ik was wegens omstandigheden ook in mijn eentje gegaan en ik heb me geen moment verveeld [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 08-12-2004 21:26] Hatsjikidee! |
|
quote: ha je was een van de (pak 'm beet) tien knappe meiden daar, als je je had verveeld was je vast in een grote hoop poep gestapt voordat je binnen kwam |
|
quote:En nu even een beschrijving van die andere 9 graag, eens kijken of er bekenden tussen zitten |
|
ja, het was leuk je te ontmoeten, unholy de cd van je was wel erg stotterend... jammer i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Jou ook hoor Was de cd gewoon bagger of had ik hem niet goed gebrand?...mijn brander doet nl. raar (en ik had de cd idd. niet gechecked voordat ik op pad ging ). Kijk anders even in het 'laat je band eens horen'-topic, daar staat een link voor Burn and be beautiful. Staat op één van de laatste pagina's. quote: Jij bent lief Hatsjikidee! |
|
ik kon alles wel luisteren, maar het zat erg vol met tikken en stotteren i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
was Heidevolk nog wel oké, nu Niels er uit is? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: nee Wie is Niels? Heidenvolk was niet helemaal mijn smaak. was ook nog maar net binnen toen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Niels, Noctiis, de ex-gitarist. ik kende hem van mijn opleiding, hij is wel een aardig figuur. nee, Heidevolk is ook míjn ding niet. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |