|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Shit, geld is op. na Bl;ackfield en Evergrey heb ik echt geen geld meer... fuck! Keek er behoorlijk naar uit |
|
overval een pizzacourier ofzo Suck my piss |
|
of zoek een baan. |
|
Goh...kut voor je.... Subtiel kamerolifantje |
|
of leer plannen? |
|
ja en minder debiele cd's kopen om maar een zo lang mogelijke lijst best of 2004 te krijgen.... |
|
Ja of of of....had er geld voor opzij gelegd. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dat is dus plannen |
|
quote:Ja maar....das toch iets héél anders Subtiel kamerolifantje |
|
niet. |
|
'K heb 'r zin in!!!! donderdag ook nog Evergrey!... geweldig dat Arnhem!! |
|
quote: TUUURLIJK!!! Dat wordt 'n feessie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zo, deze jongen heeft een kaart. Dat wordt feest zaterdag. |
|
quote:Of mensen met geld in je directe omgeving hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kaartje over voor de Arnhem Metal Meeting. Gewoon vvk prijs €32,50. Mail ff naar d.brinkman4@chello.nl Kan m gewoon afgeven bij de deur. |
|
wufff ik blijf wel thuis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nou eens kijken of er ook nog wat carcassen uit het noorden des lands gaan met wie ik eventueel zou kunnen meerijden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je kan wel met mij meerijden. Maar ga wel met de trein hehehe.... spelfout weggehaald... |
|
i'll be there |
|
quote: och heden must weer supe? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waarom? Ik doe niets hoor... |
|
zillah molt posers man.// Suck my piss |
|
quote: Dan heb ik niets te vrezen, ik ken de betekenis van het woord 'posers' niet eens... |
|
kappen nu en ontopic graag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |