|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt om de hoek,maar ik ga zeker een poging ondernemen om hier aanwezig te zijn spelfout weggehaald... |
|
quote: De service- en verzendkosten deden me wel even schrikken maar zo af en toe moet zoiets toch kunnen. Gewoon een weekendje geen bier drinken en je hebt het er ook weer uit |
|
kom op mensen het openbaar vervoer. Voor hetzelfde geld kun je met een groepje van 9 man een taxi busje huren (of zo iets). Dus laat je er niet door |
|
quote: Tuurlijk laat men zich niet tegenhouden door OV en degenen die dat wel doen, boeiend.. dan gaan ze toch gewoon niet! |
|
De doos zal wel tot 5.00 open zijn. Misschien hebben wel meer tenten die nacht een nachtvergunning? Zou mooi zijn. |
|
Ik wil best gaan, alleen... Ik kan dan pas wat later komen... En dan heb ik toch al wat bands gemist en dat is zonde... Maar ja, ik zie wel FREEZE |
|
ga je ooit welleens naar een concert? Ik heb je nog nooit in de goudvishal of Willemeen gezien, en nu speelt er zo iets in de buurt (want je komt niet uit hartje Arnhem) en dan ga je weer niet!!! Moeten ze bij je thuis komen ofzo voordat je de moeite neemt uit je bed te komen? |
|
quote: PL was enkel een keer op het kings of metal festival Wanneer ga je weer eens uit PL??? Zaterdag? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Aardige line up maar ik mis een echte knaller; verder heb ik een aantal bands al gezien, zijn ze over hun hoogtepunt heen of maken ze live de cd niet waar...er blijft wel wat over daarnietvan maar toch...ik twijfel dus... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2004 15:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
- Schaep - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vind de line up aantrekkelijk genoeg om te gaan. Samael is al lang geleden en Suffocation wil ik graag effe zien. Ik wil niet rijen, dus ik kan lekker pilsen. Bekenden genoeg, dus wat mij betreft word het een mooi feessie!! spelfout weggehaald... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Hey varanus, als er nog een plekkie vrij is in de betreffende vierwieler, dan houd ik mij aanbevolen!! Maar ik had al van thrash begrepen dat dit lastig wordt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is het probleem. Ik verdom het om te rijden deze keer. Misschien dat Thrash nog iets regelt, en anders word het de trein denk ik. spelfout weggehaald... |
|
Nog geen kaartje, maar ik ga wel! - Schaep - Greycloak - Varanus - Hell_Awaits - Tormented Soul |
|
- Schaep - Greycloak - Varanus - Hell_Awaits - Tormented Soul - MindlessMayo - Demorpheus |
|
quote: Heb ook nog geen kaartje, maar ben nog wel op tijd toch? spelfout weggehaald... |
|
present wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik meen me te herinneren dat B-O-L-D-E-Y ook ergens heen wilde waar Suffocation speelde, en dat ik dan maar moest rijden. Kan best zijn dat hij dit concert bedoelde. |
|
denk wel dat ik ga , line-up heerscht meer dan X-mas Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou, behalve muziek en concerten enzo, heb ik ook nog andere dingen die nogal wat tijd vragen... Maar ik ben nog steeds bezig met kijken of het misschien anders kan @Visor: late reactie? FREEZE |
|
Ik wilde vandaag een kaartje kopen. Vraagt die vrouw van de post ineens "wilt u zitten of staan" que????? Wilt u 1e of 2e rang? What the fuck ik wil gewoon een kaartje?? Hoe zit dat? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja, dit bedoeld hij http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Hehe, schijnt idd een zeer luxe tent te zijn. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |