IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting - 4 december Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-10-2004 19:45 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 oktober 2004 19:38 schreef Sebas Bloeddorst het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ze willen gaan, ook hier lees ik dat veel mensen gaan. Dat valt me mee, ik had verwacht dat de prijs van €27,50 / €35 wel mensen zou afschrikken.

Dat gaat een retegaaf metalfestijn worden

Ach, dat xmass fest kost nog meer en dat is altijd ook uitverkocht.
Vind het voor zoveel klinkende namen wel meevallen, die prijs (hoewel er voor mij maar weinig echt gave dingen bij zitten)

Life doesn't get much better than this!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-10-2004 19:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Niet echt om de hoek,maar ik ga zeker een poging ondernemen om hier aanwezig te zijn

spelfout weggehaald...

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 05-10-2004 20:18 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 5 oktober 2004 19:38 schreef Sebas Bloeddorst het volgende:ik had verwacht dat de prijs van €27,50 / €35 wel mensen zou afschrikken.

De service- en verzendkosten deden me wel even schrikken maar zo af en toe moet zoiets toch kunnen. Gewoon een weekendje geen bier drinken en je hebt het er ook weer uit

GVHell
Usericon van GVHell
Posted 11-10-2004 17:54 by GVHell Wijzig reactieProfiel van GVHellQuote dit bericht

kom op mensen het openbaar vervoer. Voor hetzelfde geld kun je met een groepje van 9 man een taxi busje huren (of zo iets). Dus laat je er niet door

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2004 18:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 17:54 schreef GVHell het volgende:
kom op mensen het openbaar vervoer. Voor hetzelfde geld kun je met een groepje van 9 man een taxi busje huren (of zo iets). Dus laat je er niet door

Tuurlijk laat men zich niet tegenhouden door OV en degenen die dat wel doen, boeiend.. dan gaan ze toch gewoon niet!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De doos zal wel tot 5.00 open zijn. Misschien hebben wel meer tenten die nacht een nachtvergunning? Zou mooi zijn.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-10-2004 20:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik wil best gaan, alleen... Ik kan dan pas wat later komen... En dan heb ik toch al wat bands gemist en dat is zonde... Maar ja, ik zie wel

FREEZE

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 20:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ga je ooit welleens naar een concert? Ik heb je nog nooit in de goudvishal of Willemeen gezien, en nu speelt er zo iets in de buurt (want je komt niet uit hartje Arnhem) en dan ga je weer niet!!! Moeten ze bij je thuis komen ofzo voordat je de moeite neemt uit je bed te komen?

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-10-2004 22:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:56 schreef ghoulliette het volgende:
ga je ooit welleens naar een concert? Ik heb je nog nooit in de goudvishal of Willemeen gezien, en nu speelt er zo iets in de buurt (want je komt niet uit hartje Arnhem) en dan ga je weer niet!!! Moeten ze bij je thuis komen ofzo voordat je de moeite neemt uit je bed te komen?

PL was enkel een keer op het kings of metal festival

Wanneer ga je weer eens uit PL??? Zaterdag?

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-10-2004 15:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aardige line up maar ik mis een echte knaller; verder heb ik een aantal bands al gezien, zijn ze over hun hoogtepunt heen of maken ze live de cd niet waar...er blijft wel wat over daarnietvan maar toch...ik twijfel dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2004 15:39]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 15:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Schaep
- Greycloak

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 15:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 15:38 schreef Mutilator het volgende:
Aardige line up maar ik mis een echte knaller; verder heb ik een aantal bands al gezien, zijn ze over hun hoogtepunt heen of maken ze live de cd niet waar...er blijft wel wat over daarnietvan maar toch...ik twijfel dus...

Ik vind de line up aantrekkelijk genoeg om te gaan. Samael is al lang geleden en Suffocation wil ik graag effe zien. Ik wil niet rijen, dus ik kan lekker pilsen. Bekenden genoeg, dus wat mij betreft word het een mooi feessie!!

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 15:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 15:40 schreef Greycloak het volgende:
- Schaep
- Greycloak
-Varanus
-Hell_Awaits

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2004 15:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 15:40 schreef varanus het volgende:
Ik vind de line up aantrekkelijk genoeg om te gaan. Samael is al lang geleden en Suffocation wil ik graag effe zien. Ik wil niet rijen, dus ik kan lekker pilsen. Bekenden genoeg, dus wat mij betreft word het een mooi feessie!!
Hey varanus, als er nog een plekkie vrij is in de betreffende vierwieler, dan houd ik mij aanbevolen!! Maar ik had al van thrash begrepen dat dit lastig wordt

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 15:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 15:46 schreef NecRobert het volgende:
Hey varanus, als er nog een plekkie vrij is in de betreffende vierwieler, dan houd ik mij aanbevolen!! Maar ik had al van thrash begrepen dat dit lastig wordt

Dat is het probleem. Ik verdom het om te rijden deze keer. Misschien dat Thrash nog iets regelt, en anders word het de trein denk ik.

spelfout weggehaald...

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2004 16:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nog geen kaartje, maar ik ga wel!

- Schaep
- Greycloak
- Varanus
- Hell_Awaits
- Tormented Soul

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2004 17:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

- Schaep
- Greycloak
- Varanus
- Hell_Awaits
- Tormented Soul
- MindlessMayo
- Demorpheus

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 17:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 16:52 schreef Tormented soul het volgende:
Nog geen kaartje, maar ik ga wel!

- Schaep
- Greycloak
- Varanus
- Hell_Awaits
- Tormented Soul

Heb ook nog geen kaartje, maar ben nog wel op tijd toch?

spelfout weggehaald...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 31-10-2004 17:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

present

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 31-10-2004 17:45 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Ik meen me te herinneren dat B-O-L-D-E-Y ook ergens heen wilde waar Suffocation speelde, en dat ik dan maar moest rijden. Kan best zijn dat hij dit concert bedoelde.

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-10-2004 18:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

denk wel dat ik ga , line-up heerscht meer dan X-mas

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-10-2004 18:40 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:56 schreef ghoulliette het volgende:

Nou, behalve muziek en concerten enzo, heb ik ook nog andere dingen die nogal wat tijd vragen...
Maar ik ben nog steeds bezig met kijken of het misschien anders kan

@Visor: late reactie?

FREEZE

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-11-2004 11:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik wilde vandaag een kaartje kopen. Vraagt die vrouw van de post ineens "wilt u zitten of staan" que????? Wilt u 1e of 2e rang?

What the fuck ik wil gewoon een kaartje??
Hoe zit dat?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 01-11-2004 11:39 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 31 oktober 2004 17:45 schreef Violent God het volgende:
Ik meen me te herinneren dat B-O-L-D-E-Y ook ergens heen wilde waar Suffocation speelde, en dat ik dan maar moest rijden. Kan best zijn dat hij dit concert bedoelde.

Ja, dit bedoeld hij

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-11-2004 16:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 11:29 schreef Cadaveria het volgende:
Ik wilde vandaag een kaartje kopen. Vraagt die vrouw van de post ineens "wilt u zitten of staan" que????? Wilt u 1e of 2e rang?

What the fuck ik wil gewoon een kaartje??
Hoe zit dat?

Hehe, schijnt idd een zeer luxe tent te zijn.

spelfout weggehaald...

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com