|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Gister kaarten gehaald voor mij & vriendin Zin in!! |
|
Toch nog maar ff met Boldey overleggen wat de bedoeling is... |
|
quote: Is dat omdat je mij daar wilt hebben? Of omdat je Boldey daar wilt hebben? Ik waarschuw je; slechts 1 van ons is vrijgezel hoor.... en ik vertel je niet wie van ons dat is. |
|
quote: Ik ken boldey vandaar [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 24-11-2004 23:04] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wat heb je m'n tekst raar gequote.... quote: [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 24-11-2004 23:12] |
|
quote: hehe zal komen omdat ik liep te klooien met dat stukje, ach weer eens wat anders ONTOPIC On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: He, geen geklooi met mijn stukjes, ja? |
|
quote: /me is zeek0r in het huisch Suck my piss |
|
Ik ga misschien ook |
|
Godverdomd, het begint al om 15.50, ik dacht 17.00... Nouja, dan nemen we die dag toch maar vrij van werk, ken ik misschien gelijk de dag er voor effe naar de Baroeg |
|
ik ben er al vanaf 9 uur, vroeg!!! Maar stukken beter dan om 8 uur als bij de Hema te moeten staan |
|
quote: Niet als het om die lekkere worst van de Hema gaat (copyright Kleinkeinder) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
gheghe kom een keertje bij ons werken zou ik zeggen |
|
Nog maar een paar nachtjes Van links naar rechts |
|
<<--- komt ook het bier proeven in Arnhem |
|
en ik ga met Bonnie me, of andersom... |
|
O mijn god.... Kan Blerick/Venlo/Tegelen niet thuisblijven.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
nee, of jij moet ook gaan |
|
mischien kom ik ook even kijken |
|
volgens mij moet ik dit in het godver topic kwijt kan ik gratis en voor niets gaan kan ik niet!!! aaaargh mijn gouwe ouwe band speelt dit zuigt waarom nou 4 december? ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Morgen word er een kaartje voor me gehaald Helaas wel werken tot 5 maarja daarna meteen richting arnhem Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Omdat dat zo mooi uitkwam dat het een zaterdag was? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Yay!! Heb er dik zin in. *zingt* Hij komt, hij komt, de metal meeting komt! Als het goed is heb ik dan mn geld weer binnen dus dat is ook wel prettig. Gaat Nixie trouwens ook heen? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je hoort het Zillah, oppassen geblazen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |