|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben daarbei! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Present. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ook Will there ever be a better icon than myself? |
|
Heersende line-up . Jammer dat het voor mij een beetje ver weg is. |
|
hopelijk ben ik er... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
i kom mee met samaelllll gaat jullie allen zien, daar! i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Veel te duur??? Hoe kan je dat nu zeggen, ik zie hier zo vijf of zes bands staan die normaal alleen als headliner langskomen! 27 euro is een schijntje voor een line-up als dit, geweldig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Precies!! |
|
Holy crap.. DIE bands voor DIE prijs ? Al lag het in Groningen.. count me in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat is dit Musis Sacrum eigenlijk? Zomaar een zaaltje of meer dan dat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Music Sacrum is meer dan zo maar een zaaltje |
|
'Tis de plek waar een enorme vette line-up voor een belachelijk lage prijs velen een hele gave avond gaat bezorgen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
interessante lineup ja, zal is kijken tegen die tijd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: de schouwburg zit verderop in de straat. nu moet je niet mensen naar de verkeerde tent sturen maar liep er vandaga nog langs!!! damn |
|
quote: yo! |
|
Ik ga daar ook zeker bij zijn... Entombed, Suffocation en Samael |
|
Fok! Al dit leuks in Arnhem? |
|
Weet iemand hoe laat begin/eind? |
|
Count me in! Ik ben er! wat een line-up godverdomme! Dikke vette heersch! |
|
Ik ben er ook bij SAMAEL!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
aanwezig zzz |
|
Voor info: http://www.arnhemmetalmeeting.nl [Dit bericht is gewijzigd door Izegrim op 22-09-2004 14:52] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |