|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er! Metname om te werken, maar dat is misschien nog welveel leuker |
|
Ik ben er, niet om te werken maar om te zuipen, anders hebben die mensen die er werken niets te doen als we niet doordrinken, en dat zou toch ook zonde zijn Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik ben er ook om te zuipen....en om te genieten van een geweldige line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jaja, jullie blij Nu ja, ik krijg er tenminste geld voor, dus dan moet het maar FREEZE |
|
anygay, is impaled nazarene een toffe live band? of kan ik dan gaan eten [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-11-2004 12:19] Suck my piss |
|
quote: Je kunt gaan eten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Impaled Nazarene is geweldig live....geen muziek voor mietjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehehe, Precies! Ik moet ff kijken waar ik ergens een gaatje ga prikken om te eten.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Ik ken de heer Malagthot. Impaled Nazarene is trouwens verdomd slecht live. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2004 20:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat we ook kunnen doen... *tring tring* Domino's Pizza goedenavond... "Ja, hallo, kan ik een bestelling opgeven om af te leveren?" Ja hoor, zegt u het maar.. "Dan graag 10 Pizza Salami, 15 Pizza Ham.Kaas, 25 Pizza met zeevruchten, 18 ... enz... Hoe laat bent u er?" .... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hahahahahah, gaaf. Doet u er maar 1 pizza hawaii bij What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Als je echt niet van je geld af komt heb ik eventueel nog wel een gironummer voor je |
|
quote: ja helaas ken ik jouw ook |
|
quote:jak,warme ananas wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: das lekker!!! ---------------------------------------------- MAAR!! Kaartje is binnen!!! |
|
quote: En ik anders eentje voor jou. Waar blijft de afrekening van W:O:A? Ik heb Liesbeth daarover gemaild, niks gehoord? En godverdomme mensen EET DAN VOORAF STEVIG stelletje posers!!! Een kilo kipfilet naar binnenwerken en daarna vloeibare boterhammen. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 23-11-2004 15:55] |
|
tot arnhem!!!! we gaan jullie achterwerken kicken vanaf 23.00 i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
haha pas maar op ik kan terug kicken hoor |
|
Kaarten binnen, nu is het slechts wachten tot de juiste datum zich aandient... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik heb er zin in!!! Hatsjikidee! |
|
meee toooo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kaarten gisteren ook gehaald We gaan er met de trein heen, zodat ook ik me klem kan gaan zuipen Pakken dan de volgende morgen de eerste trein wel terug Zin in!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Hey dude, Mijn excuses, Liesbeth heeft het wel doorgegeven maar het is een beetje aan de verkeerde kant van mijn to-do list terecht gekomen.. Ik mail je asap over w.o.a. .. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |