|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Was vet... bands gezien... mensen gesproken... bezopen geraakt... nu heb ik hoofdpijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
was weer een leuk feestje. erg gezellig moet ik zeggen. alleen jammer van het kut-bier. |
|
Ja zeker vreemd. Die vloeren zijn echt verneukt. Al die brandende peuken en bier die er op gegooit zijn. Maar gossie, dat was toch wel even heel gezellig gisteren! Subtiel kamerolifantje |
|
Was weer leuk Beste bands naar mijn idee: Primordial en Entombed Verder ook prima vermaakt. Unleashed en Samael gemist, was toch te moe. Hatsjikidee! |
|
GODVER, weer een set alpine oordoppen verloren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Was 'n leuk feestje, behoorlijk wat gedronken (natuurlijk teveel ). Veel bekenden en zetemmers gezien Munten pinnen is veel te makkelijk, dat haalt een zekere rem weg ;-) Bands waren ok. Al met al leuk feestje op 'n paar honderd meter afstand van m'n woning |
|
quote: Was jij in de Baroeg vrijdag? er liep wel een "m-achtige" type rond maar aangezien ik zeer verlegen ben durf ik natuurlijk niet zoiets te vragen. |
|
lees half jaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
lees 2 maanden |
|
quote: dat had ik ook gelezen. het wil echter niet zeggen dat onze vriend M ook niet afgelopen vrijdag in de Baroeg is geweest. |
|
quote: Niet zo gek gezien die bier smijt actie vanaf de eerste verdieping, jaaaa ik heb het wel gezien hoor..! Foei! |
|
Zo, hehe.. eindelijk weer thuis. Suffocation was gaaf. Lekker vooraan gestaan. |
|
De Arnhem Metal Meeting was echt geweldig! Ik was er betijds heen gegaan omdat ik Heidevolk niet wilde missen, en was er precies op tijd. Heidevolk zette een goede show neer, met een goede sfeer, en ze speelden erg goed. God Dethroned speelde ook erg lekker aleen miste ik een beetje de sfeer. Inhume gaf een als vanoudse energieke show, ze waren erg goed. Desaster heb ik overgeslagen. Gorerotted was ook erg energiek en ze klonken erg goed. 1349 vond ik echt niet om aan te horen, na een veel te lange into en het eerste nummer ben ik maar weggegaan om te eten. Primordial klonk erg goed, alleen vond ik die zanger echt stomme gebaren maken Impaled Nazarene heb ik maar een paar nummers van gezien, ze speelde opzich goed, maar kon mij niet boeien. Suffocation was erg sterk, ze speelden erg goed, zeker een geslaagde show. Entombed klonk ook erg goed, niks op aan te merken. Unleashed was ook erg goed, leuke communicatie met het publiek. Samael vond ik uiteraard erg slecht, na een paar nummers hun drumcomputer aan gehoord te hebben (dat ding overstemde echt de rest) ben ik maar naar de Störtebeker gedaan, en heb ik daar het feestje doorgezet. Al met al, een geslaagde avond. En als Arnhemmer kon ik er gewoon op m'n fiets heen Trouwens, het mog er wel heel vies zijn, maar er wordt daar ieder jaar canaval gevierd, en ik denk het dan veel viezer wordt (ik vier nooit carnaval, dus ik heb het nooit meegemaakt, maar het valt opzich wel te verwachten) |
|
Heeft er iemand foto's? |
|
Voor wie het boeit, heen en terug reis mensen. En ik links [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-12-2004 17:28] |
|
Oh shit... |
|
Ohja en de aller echte CoenV.. heey.. fliiiitssss |
|
zohoo ... fiks terugtrekkende haarlijn |
|
zo je hebt wel gaaf haar... mooi |
|
quote: Ben er ook erg blij mee ja |
|
quote: Ik was niet in de Baroeg afgelopen vrijdag! Maar mocht je me willen aanspreken een keer dan zal dat toch echt van jouw kant moeten komen aangezien ik niet weet hoe jij eruitziet Die verlegenheid boeit niet, iedereen is wel eens verlegen. Ik hou er wel van om nieuwe mensen te ontmoeten. Hehe, was een vet feestje gisteren. Ik ben weer in het land der levenden... Suffocation was de band van de avond, alleen jammer dat ik met zes bier midden in de pit belandde waardoor de helft over mijn mooie knalroze shirt spetterde Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Nogal een erg kortzichtige uitspraak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Het geluid in de grote zaal was duidelijk minder dan in de kleine zaal. - Misschien daardoor, was de sfeer in de grotere zaal ook wat minder - Inhume had een geniale podiumpresentatie, en moedigde het publiek goed aan, al schijnt deze band op cd wat matiger te zijn. - Gorerotted was erg gaaf, ook vooral door het enthousiaste publiek, wat bij Inhumed vooral in het begin nog een beetje opgang moest komen, dat voordeel had Gorerotted mee, naast de naamsbekendheid. Inhume was toch gaver op het podium. - Primordial was, zover ik het gezien heb, niet helemaal alles, en gezien de publieksreacties dachten veel mensen er zo over. De zanger had een leuke act, en zag er wel gaaf uit, de muziek was lichtelijk niet boeiend en de cleane zang vond ik niet helemaal alles, totaal niet bijzonder zelfs. - God Dethroned stond in de verkeerde zaal, het geluid vond ik niet zo, deze band is op cd vele malen gaver. - Desaster was de andere keer in Arnhem tienmaal gaver, al deden ze het nu ook niet slecht, maar zij stonden ook in de kutzaal. Viel lichtelijk tegen. - Impaled Nazarene, ach, na anderhalf nummer maar het bier opgezocht en wat over de metalmarket schuiven. - Bij 1349 was het vuurspuwen leuk, en de drummer, alleen jammer dat de drums zo absurd hard doorklonken, ik voel het nu nog. - Suffocation was erg gaaf, en dan vooral het zwaar enthousiaste publiek, ik wil hierbij ook iedereen bedanken die mij halfsuf gemept heeft, wat een feest, de band genoot zelf ook zichtbaar, en die crowdsurfers bleven gaan, ondanks dat de security ze van het podium bleef meppen, haha. O ja, die gitaarsolo's waren kort, saai, en a-boeiend, maar dat mocht de pret niet drukken. - Unleashed maar voor een nummertje gezien, toen zijn we de trein gaan halen. - Entombed klonk er goed, al was mijn energie toch al een beetje verdwenen toen, maar hier wil ik wel wat meer van leren kennen. Die zanger had ook een gaaf shirt aan. Verdomme, wat was het goed georganiseerd, constant stond er een band te spelen, entree ging redelijk vlot, jas ophangen ook, eten duurde iets langer, er had best een eettentje bij gekunt, maar bij de enige aanwezige tent ging het toch lekker vlot. Volgens mij was het kinderbier ofzo, je zoop het weg als ontbijtkoek, maar ik heb nauwelijks dronken mensen gezien, en zelf had ik ook nergens last van. Jammer. Metalmarket was voor het aantal bezoekers gezien niet zo heel erg groot, desondanks toch nog drie leuke cd's er tussen uit weten te kapen, en nog wat geouwehoerd met verkopers die een goeie muzieksmaak genoten. Was er nu maar één wc? Er stond af en toe een verdomd lange rij. |
|
Suffocation heerschte over alles... Suck my piss |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |