IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting - 4 december Vorige pagina | Volgende pagina
X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-09-2004 14:59 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:00 schreef Spirit In Black het volgende:
kan het bewuste topic echt niet vinden;

voorlopige line-up

Samael (CH),
Entombed (S),
Suffocation (US),
Unleashed (S),
Impaled Nazarene (FIN),
Primordial (IR),
Gorerotted (UK),
Inhume (NL),
God Dethroned (NL),
Desaster (D)

daar doe ik het wel voor!

locatie; MUSIS SACRUM!

wat een affiche zeg

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-09-2004 17:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tja, daar moet ik eigenlijk wel heen.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-09-2004 17:57 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Net mijn kaartje gehaald! WEewee!!!!!!!!!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-09-2004 18:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ik met de trein ga moet ik al wel erg vroeg weg. Zeg Greycloak, kan ik geen maandkaart bij je regelen?

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 23-09-2004 18:47 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

*noteert in agenda*

ga ik zeer zeker bij proberen te zijn

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-09-2004 23:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 18:05 schreef Schaep het volgende:
Als ik met de trein ga moet ik al wel erg vroeg weg. Zeg Greycloak, kan ik geen maandkaart bij je regelen?
Zoals het nu lijkt wel ja?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 23-09-2004 23:55 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

aanwezig, primordial

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-09-2004 0:54 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 23:55 schreef Meester het volgende:
aanwezig, primordial

Irritant. Zelfs jouw plakkerig bloed wordt niet op prijs gesteld onder de schoenen van het gepeupel.
Gelieve niet te komen.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 0:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jezus, ga elkaar verrot schelden in de Flamecage ofzo. Maar zit niet elk topic te vervuilen.

Zo. Geef elkaar een dikke zoen en drink een biertje.

..."Hate can only create more hate"...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wat een jankerds weer hier zeg. Te duur, kom op zeg voor een avondje drie middelmatige bands in de Baroeg tik je al snel boven de 10 euro neer hier staan een paar erg grote namen tussen.

Ik zelf ben hier niet. Primordial heerscht erg hard live maar die heb ik net nog gezien, God Dethroned is erg slap geworden, Impaled Nazarene doet het live niet al te best en Samael ken ik eigenlijk niet. De rest vd namen spreken mij niet aan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 1:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:05 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een jankerds weer hier zeg. Te duur, kom op zeg voor een avondje drie middelmatige bands in de Baroeg tik je al snel boven de 10 euro neer hier staan een paar erg grote namen tussen.

Ik zelf ben hier niet. Primordial heerscht erg hard live maar die heb ik net nog gezien, God Dethroned is erg slap geworden, Impaled Nazarene doet het live niet al te best en Samael ken ik eigenlijk niet. De rest vd namen spreken mij niet aan.

Leer gvd eens naar death metal te luisteren dan!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:07 schreef Immortella het volgende:
Leer gvd eens naar death metal te luisteren dan!
In death hoor ik niets meer dan pseudo technisch gebeuk. Nee doe mij dan maar Core daar zit tenminste nog gevoel in.

Ik ga btw wel naar Obituary

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 1:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:10 schreef kwelgeest het volgende:
In death hoor ik niets meer dan pseudo technisch gebeuk. Nee doe mij dan maar Core daar zit tenminste nog gevoel in.

Inhume komt ook!

quote:
Ik ga btw wel naar Obituary

Goed man! Verplichte kost?

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-09-2004 1:12]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:12 schreef Immortella het volgende:
Inhume komt ook!

pfff ik ben ven niet in staat om death gegrond af te kraken.

quote:
Goedzo! Samen met Stigma (en evt. Nix) toevallig?
iig met een Stigma en Brujeria.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 1:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:13 schreef kwelgeest het volgende:
pfff ik ben ven niet in staat om death gegrond af te kraken.

Ik bedoelde dat daar je (grind)core in zit!

quote:
iig met een Stigma en Brujeria.

Had 't al veranderd. Bovenstaande leek me logisch en Nix gaat met Dennis enzo (voor zover ik weet).

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:15 schreef Immortella het volgende:
Ik bedoelde dat daar je (grind)core in zit!

Grindcore is gewoon een verleng stuk van death metal

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 1:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:16 schreef kwelgeest het volgende:
Grindcore is gewoon een verleng stuk van death metal

*Zucht*

Jij bedoelt dus HC?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:17 schreef Immortella het volgende:
*Zucht*

Jij bedoelt dus HC?
NYHC of Metal-core

In grind zit toch geen gevoel. Grind vind ik trouwens echt triest, zielig, genant en verspilling vd grondstoffen.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2004 1:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 september 2004 1:19 schreef kwelgeest het volgende:

In grind zit toch geen gevoel. Grind vind ik trouwens echt triest, zielig, genant en verspilling vd grondstoffen.

Moet je toch eens naar Carcass luisteren. Ik ben ook geen liefhebber van Grindcore, maar dat heerscht wel.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2004 1:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:19 schreef kwelgeest het volgende:
NYHC of Metal-core

Jajaja..

quote:

Tsja, smaken verschillen. Maar goed dat er 'vind ik' bij staat .

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:21 schreef BurZum het volgende:
Moet je toch eens naar Carcass luisteren. Ik ben ook geen liefhebber van Grindcore, maar dat heerscht wel.
Oude Carcass is idd best gaaf maar ik vond dat meer death toen ik het hoorde. Verder is oude Impaled Nazarene ( Tol compt norz norz norz) en Brodequin ( eigenlijuk meer hele lompe death met grind invloeden) natuurlijk ook erg gaaf.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2004 1:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:21 schreef Immortella het volgende:

Tsja, smaken verschillen. Maar goed dat er 'vind ik' bij staat .
Goed dat je me erop wijst; Daar had natuurlijk "Is" moeten staan.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-09-2004 1:27 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

idd , nog in gabber zit nog meer gevoel dan in dat achtelijke grind gebeuren

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-09-2004 2:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 23:53 schreef Greycloak het volgende:
Zoals het nu lijkt wel ja?

Lijkt me een puik plan, doe me er maar een voor december!

Of eerst maar een weekkaart!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2004 17:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 1:27 schreef Rensykdom het volgende:
idd , nog in gabber zit nog meer gevoel dan in dat achtelijke grind gebeuren

in gabber zit heel veel gevoel
"face down ass up that's the way we like to fuck"

u-huh

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com