|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn kaart is geregeld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: 21:40 Entombed 22:00 Volgens mij klopt het wel wat ik zei hoor. |
|
gratis binne gratis tshirt gratis vreten en zoep'm bandjes kiek'n en.... nah jah.... vrijwilligeren bij de goudvishal heerscht gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 15-11-2004 3:08] |
|
koartje binnen Suck my piss |
|
quote:ah!ok dan en hoe ga jij daarheen? |
|
ik heb een pimp ride yo! ik heb het er met een andere bekende over net nog.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-11-2004 12:48] Suck my piss |
|
yeahh gl en vervoer geregeld wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja, drie maal raden wie die andere 'bekende' was hahaha, ja, we motten echt ff een kaartje gaan halen!!! |
|
quote:dus je kan los en hoeft niet te rijden? |
|
euh?! |
|
ikzelf heb internet ook nooit echt begrepen. Maar ja Suck my piss |
|
kaarten besteld respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Ja; Jammer alleen dat Malagthot er ook is. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-11-2004 14:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: (Sorry, moest even lachen toen ik dit las) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ocharme kwellie . Komt Mikee ook? dan heb ik ook iets jammer te vinden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ga je vanuit den haag en zijn er toevallig nog 2 plaatsen vrij? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik heb m'n kaart ongeveer al een week of 4 in huis Suffocation, Gorerotted, Entombed, Inhume, Desaster, God dethroned en Unleashed gaan echt de pan uit heerschen Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote:nopez...we gaan vanuit eindhoven wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wil wel erg graag heen maar kan het niet betalen of er moet binnenkort een schip met geld komen dan kan het wel |
|
d'r is er net eentje binnen gekomen.... |
|
quote: Hoe kom je zo bij die uitspraak? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Godverdegodverdegodver! Ik moet dus op 4 december werken... Nee, lekker is dat! Heb geld en zin om ergens heen te gaan KAN ik niet! FREEZE |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |