|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag dat nu? Die gast van de stort vertelde me toen dat hij een boete van 1500 gulden had gekregen omdat na 2een een paar vaste klanten hielpen met opruimen. Mocht niet van oom agent. Een kleine snol zit zo vol. |
|
tuurlijk magd atw el. niels heeft een nachtvergunning gexcoord... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Werd tijd dat Arnhem een kroeg had waar je na 2een nog gezien durft te worden.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik begrijp dat we dus naar de stortebeker gaan spelfout weggehaald... |
|
damn....waarschijnlijk wordt t een crashplaats in arnhem zoeken.... ons vervoer heeft gebotst en heeft te veel last om te rijden nou wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kom niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ook niet, zit in oostenrijk met Goddess They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Word een leuk dagje/avondje/nachtje! Er blijven een paar mensen pitten (Row, , dat mijn vrienden (en ik ) bij jou mogen blijven pitten! ) dus misschien nog een kleine nageniet-party! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: |
|
quote: Hey je snapt het niet he? Je moet dan wel je naam in het rijtje zetten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jij bent er zaterdag dus blijkbaar niet bij... |
|
Jawel alleen ik had het al voor het rijtje gemeld On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ook hoor... |
|
quote: quote: Waar komen jullie vandaan? Hatsjikidee! |
|
quote: Ik kom uit Zwolle |
|
quote: Ik zit in Houten (bij Utrecht). Ik dacht even misschien is er iets met een carpool te regelen ofzo ... maar dat gaat dan niet echt lukken vrees ik . Hatsjikidee! |
|
Dat gaat leuk worden, 1 km lopen |
|
quote: |
|
quote: Ga je het halen, denk je? ... Hatsjikidee! |
|
Is het iemand ooit opgevallen dat er Arhem in de titel stond ipv arNhem? Bruce Banner |
|
quote: Nee en ik gok uit enthousiasme.. MORGEN |
|
quote: Of 1 km kruipen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Whoopie!!!! Ik heb zó'n zin morgen. Alleen ik ben nu ineens verantwoordelijk voor de kaartjes dus ik hoop dat ik ze niet vergeet... Subtiel kamerolifantje |
|
nou ga toch maar niet. iedereen ook weer blij ... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |