|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zie je goed. Subtiel kamerolifantje |
|
ach ja om voor 2 bands(unleashed& Entombed ) 35 euro te betalen is ook weer zoiets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hehe, vanavond eerst een verjaardagsfeest waar de drank hoogstwaarschijnlijk erg rijk gaat vloeien Wordt een fijne treinreis dus morgen hehehe spelfout weggehaald... |
|
Ik was weer eens niet op tijd met een kaartje halen En nou is het uitverkocht |
|
Gaaf uitverkocht! Dat betekent vast dat een goede vriend van mij ook niet komt omdat ie te laat is met een kaartje kopen, as usual... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: WAT? KANKER! Ik wilde vanavond een kaartje gaan halen! |
|
27/11/2004: The Internet Presales have closed. You still can get tickets at: Post offices and GWK offices in Holland until friday 3rd of december 16:00. There will be tickets available at the door from 15:00 on. Vooral dat laatste.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2004 14:34] |
|
Volgens mij is het idd ook niet uitverkocht hoor... |
|
quote: Kan het nergens terug vinden, zal wel niet. |
|
quote:tering!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Het is echt niet uitverkocht!!! |
|
quote: It better be! Lees er verder ook niks over, maar het lijkt me wel handig dat de mensen die nog willen gaan.. voor 16 uur even haasten naar ticket verkoop. |
|
Aanwezig! Gaat een goede dag worden! We zijn hier trouwens ook met een stand, check het assortiment op: http://www.codex4.org/catalog |
|
aan de deur worden nog kaartjes verkocht, dus als je nog geen akartje hebt, maar toch wil komen, meot je gewoon op tijd zijn! yes yes Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Weet iemand hoeveel kaarten er nog over zijn? Ik heb in Arnhem al een keertje eerder voor een uitverkochte toko gestaan. |
|
mensen.. kaarten voor de AMM kunnen nu tot en met zaterdag 12 uur gekocht worden dus als jullie ngo kaarten meoten ga naar de ticket service... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
*ploink*ploink**spring* Heb ik al gemeld dat ik er zin in heb? Subtiel kamerolifantje |
|
IK OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK |
|
quote:dat schept een band wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb gehoord dat 't uitverkocht is? |
|
quote: No shit Sherlock! |
|
quote: He, das toevallig, ik ook... |
|
Goh, ik ook. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |