IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting - 4 december Vorige pagina
Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 09-12-2004 3:27 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

mijn zaterdag 4dec 2004
(AKA Arnhem Metal Meeting )

smorgens vroeg om 7u me nest uit om vervolgens om kwart voor 8 in de bus te zitten en om half 9 in arnhem te zijn, batt. gekocht voor me camera en gewacht voor het musis.
van 10 tot 1 parkeerwacht geweest (en in die kou is dat NIET leuk )
toen mocht ik mezelf eindelijk binne de gewelven van het musis bevinden en toen was het wachten op rest der collega's en daarna een briefing en daarna van fokking 2 tot 6 bij de uitgang gestaan KLOTEWERK kan ik je melden
maar nog wel dankzij mijn welgewaardeerde collega een stukske van inhume kunnen zien en daarna mocht ik bij gorerotted mijn werkzaamheden beeindigen *oleej*
ik kwam er daar GODVERDOMME dus achter dat mijn camera naar de kanker was en ik dus van het hele feesje GEEN fotoos heb kunnen maken.
maar goed later dus nog wel imp naz gezien een stukkie, wat me trouwes best wel tegen viel en tijdens unleashed mezelf op de gastenlijst van rompeprop weten te lulle voor gorecity (mijn dank is groot aan micheil van rompeprop )
en sjah niet echt HEEL erg veel van die band meegekrege van die band maar WAT ik hoorde was erg gaaf! verder later op de avond nog SUFFOCATION.........
.............HUBBAH ik heb een nieuwe liefde op het gebied van live-bands!!!!!!
WAT WAREN DIE LUI ACHTERLIJK IRRITANT GODVERGETEN BRUUT GOED LIVE!!!!!!
en jah... verder niet echt veel bands gezien maar iig de 3 band waar ik voor kwam heb ik mogen aanschouwen en verder waren het gratis bier, de lekkere wijven, de vette muziek, de ALL AREA bandjes en mn BACKSTAGE-pasje een ware toevoeging aan mijn al GEWELDIGE dag!!!!

......en ik heb begrepen dat er volgend jaar wederom een AMM zal plaatsvinden

GOOOOOOOREROTTED!!!!!!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-12-2004 7:17 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 9 december 2004 0:39 schreef astathica het volgende:
was Heidevolk nog wel oké, nu Niels er uit is?
quote:
Op 9 december 2004 1:12 schreef astathica het volgende:
[...]
nee, Heidevolk is ook míjn ding niet.
Je vraagt of een band die jouw ding niet is nu nog wel ok is

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 09-12-2004 13:20 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 7:17 schreef Hades het volgende:

whaha
idd een ERG slimme actie

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 09-12-2004 17:45 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 9 december 2004 7:17 schreef Hades het volgende:

inderdaad, misschien dat ze plotseling wel heel erg slecht geworden zijn. kijk, ze zijn absoluut niet slecht, technisch gezien zelfs uitmuntend, maar het is niet mijn ding, enkel die cleane vocalen, en dat hoge meebléer gehalte.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-12-2004 17:59 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 3:27 schreef Malagthot het volgende:
...de ALL AREA bandjes en mn BACKSTAGE-pasje ...

Agossie, zijn de CAPS omdat was je klaargekomen?

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 10-12-2004 1:54 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 17:59 schreef Mikeee het volgende:
Agossie, zijn de CAPS omdat was je klaargekomen?

ghehehehe nog net niet
nee maar ff zonder gein, khad nog nie eerder meegeholpen met zo'n groot evenement als dit... en ik moet eerlijk zeggen dat ik het geweldig vond

Femaze
Usericon van Femaze
Posted 17-12-2004 0:59 by Femaze Wijzig reactieProfiel van FemazeQuote dit berichthttp://www.mentalcaptivity.nl

quote:
Op 5 december 2004 17:27 schreef MindlessMayo het volgende:

En ik links

Zo een beetje foto's van mij posten he! Zonder toestemming nog wel

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 17-12-2004 16:29 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 17:45 schreef astathica het volgende:
inderdaad, misschien dat ze plotseling wel heel erg slecht geworden zijn. kijk, ze zijn absoluut niet slecht, technisch gezien zelfs uitmuntend, maar het is niet mijn ding, enkel die cleane vocalen, en dat hoge meebléer gehalte.

Hoe Heidevolk zonder mij is, geen idee
Astathica, gaan we nog een keertje jammen en Toorn tot leven wekken?

mark16
Usericon van mark16
Posted 17-12-2004 16:37 by mark16 Wijzig reactieProfiel van mark16Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 17-12-2004 17:12]

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com