IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting - 4 december Vorige pagina | Volgende pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-12-2004 13:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

shit...kom er nog niet aan....moet wachte op de postbode met zn fokking flyers

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-12-2004 13:09 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Samael heerste gister in iedergeval de pan uit, dus hopen voor jullie dat ze dat vanavond ook doen!!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 04-12-2004 13:11 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

*koppijn*...godver, gister iets teveel gefeest bij Suffo. Vandaag afwazig dus.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-12-2004 13:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben weg, tot zo schatjes.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-12-2004 14:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zit te wachten op mn vervoer, dan ben ik ook weg

Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 04-12-2004 18:31 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Mensen, ik hoop dat jullie veel plezier hebben, het was mij even ontschoten dat dat alweer vandaag zou plaatsvinden...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-12-2004 0:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hooo boy, wat was Suffocation vet. En wat had 1349 een kutgeluid, daar viel echt niets van te maken.
Suffocation gaf een concert dat wat mij betreft dat van de Baroeg een half jaar geleden overtrof... wat een band!!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 05-12-2004 0:46 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Niet geweest helaas ik had Suffocation graag willen zien maar de centen waren op.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-12-2004 0:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zat in de trein die langs Arnhem CS ging... waren wel paar metal gasten maar heb niet echt veel dingen opgevangen of het iets was... ben wel benieuwd.. iemand al terug?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 05-12-2004 1:00 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hehe ik ben terug
Was erg cool!
1e bands hadden alleen een beetje kutgeluid
Ook wel redelijk druk, in 1e instantie uitverkocht maar waren kaarten bijgekomen
Alleen matig van m'n hoofdpijn nu hehe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-12-2004 1:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Gorerotted was cool, suffocation heerste echt. Heb bijna het hele concert in de pit gestaan, heers
Unleashed was ook wel cool, jammer dat er niet veel nummers van de eerste cd werden gespeeld.
Top avond.
Samael was alleen dikke bagger, en dus zijn we na 2, 3 nummers weggegaan

"This one is older than shit, heavier than time!"

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-12-2004 1:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zonde van Samael, nog iets mee gekregen van Desaster?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-12-2004 1:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 1:03 schreef DaVinz het volgende:
zonde van Samael, nog iets mee gekregen van Desaster?

Vond het kut, maar maat van me vond het wel aardig.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-12-2004 1:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Suffocation was ge-wel-dig

Musis Sacrum is ontzettend tering goor geworden, parketvloer in combinatie met biertjes knoeien is zeer glad (en de trappen ook). Peuken op vloerbedekking is ook niet zo'n geweldige combinatie. Geluid in de grote zaal vervloog bij tijden, jammer. Kleine zaal klonk okee

Meer kaarten verkocht dan capaciteit, garderobe was rond 5 uur vol maar er waren nog wel hordes mensen die de jas graag kwijt wilden. Wachtrij bij binnenkomst, mooie loopafstand station, strakke programmering qua tijd, frituur voedsel, flink druk, niet al te lange bier rijen en een matige metalmarket. Muntjes ongeveer 85 cent per muntje, 2 munten voor bier of fris.

Valorian dank u voor het terug rij aanbod, toch maar bedacht ivm zondag ochtend werken om 7 uur. Kan nu nog een extra uurtje slaap meepikken, sliep al half bij vertrek naar trein hehe. Treinreis heen en terug was vermakelijk, al met al goed vermaakt. Morgen meer.

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 05-12-2004 1:47 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

ik vond het ook geweldig! (het sinterklaas vieren bij mijn ouders dan )

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-12-2004 2:03 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

allereerst was het een geweldige locatie! Qua programmering kan X-mass fest hier een dikke vette punt in zuigen!

Enfin!

Allereerste band was God Dethroned! Lekkere strakke set neergezet. Het geluid was redelijk in orde en er werd een redelijk gevarieerde set neergezet!

Inhume was intens to the bone! Zoveel energie op het podium! Niet te zuinig! Geluid was meer dan in orde!

Desaster was zeer saai. Maar 2 nummers van meegekregen en ben maar bier gaan heisen.

Toen Gorerotted! Erg vermakelijk. Redelijk goed geluid en gevarieerde set!

1394 was rampzalig! Frost was erg goed bezig, maar dat werd verkloot door een rampzalige geluidsman! Alles liep in het honderd en had het ook na een paar nummers al wel gehad. Erg jammer ... als ze een vetter geluid zouden hebben was het misschien wel enigszins vermakelijk geweest!

Primordial heb ik door culinaire bezigheden (lees burger king) moeten missen!

Gedeeltelijk nog wat Impaled nazarene meegrekegen ... was wel leuk ....

Suffocation dan maar ... GOD-VERRE-DOMME!!!!! WAT EEN STRAKKE SET!!! Het geluid was geweldig! De stage act was geweldig ... wat mij betreft DE BAND van de avond! Godsamme wat een strakke bende was dat! Jammer dat het zo tering druk voor het podium was, anders had ik daar gestaan!

Van Entomed maar een paar nummers meegekregen ... was te warm in die zaal en heb bij de garderobe maar wat gezeten en bier gehezen

Unleashed was erg gaaf! Kende helemaal niets van die band, maar heb regelmatig mijn nekpezen tijdens het optreden misbruikt (kon ook aan de alcohol liggen). Goede interactie met het publiek trouwens!!

En toen Samael! Ben alleen de 1e 2 nummers uit mn dak gegaan (nummer van Passage ... enige cd die ik ken en die heerscht!) toen alleen maar bier lopen zuipen ....

Al met al een geweldig festival! Zulke moeten er meer komen!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-12-2004 2:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het was heersch!!!
Verslag komt morgen als ik bij mn positieven ben.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-12-2004 2:25 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 5 december 2004 2:22 schreef MetalJan het volgende:
Het was heersch!!!
Verslag komt morgen als ik bij mn positieven ben.

Ben ik ook niet, maar heb toch mn best gedaan!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-12-2004 2:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Achja, waarom niet

Ik + 2 vrienden kwamen binnen bij Inhume. Dat was echt superstrak
Daarna (Desaster hebben we over gelagen) Gorerotted. Dat was ook best te pruimen. Lekker geluidje ook! We zijn het meest in de 'kleine' zaal geweest. Primordial heb ik ook nog een stuk van gezien, toen zijn we wat wezen eten. Gelukkig waren we ruim op tijd terug om Suffocation te zien. Wat een band! De energie droop er vanaf! Nog ietsjes beter wat deze gasten in de Baroeg lieten zien! Daarna nog naar een Entombed gegaan, dat was ook niet verkeerd. Halverwege weggegaan. Al met al een leuk dagje

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 05-12-2004 4:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 5 december 2004 2:03 schreef Carnagath het volgende:

1394 was rampzalig! Frost was erg goed bezig, maar dat werd verkloot door een rampzalige geluidsman! Alles liep in het honderd en had het ook na een paar nummers al wel gehad. Erg jammer ... als ze een vetter geluid zouden hebben was het misschien wel enigszins vermakelijk geweest!

Oei, ik hoop dat ze het morgen/vandaag in Rotterdam dan goed gaan maken.

quote:

Primordial heb ik door culinaire bezigheden (lees burger king) moeten missen!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 05-12-2004 4:35 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Het was en ubergezellig, inclusief heen en terugreis!!! Nu ga ik pitten.....

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2004 4:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, dat was wel leuk ja.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-12-2004 10:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een geweldig feestje. Ik heb mijn twijfels of er nog een vervolg komt in het Musis sacrum. Het zag er na afloop nogal verrot uit daar...peuken in de vloerbedekking, overal rotzooi enz. Maar wel een perfecte locatie: X-mass fest: Eat your heart out!
Het nadeel van AMM: de bands volgden elkaar te snel op en met zo'n geweldige line-up is dat zwaar klote omdat alle bands de moeite waard zijn. Een momentje rust is dan ook wel wenselijk.
De bands:
-God Dethroned: half gezien. Was wel de moeite waard hoewel ik eerlijk moet zeggen dat de band mij vroeger meer aansprak.
-Inhume: GEWELDIG!!! Wat een strakke en energieke stage-act wederom. Ben alleen mijn stem kwijt vanwege dit optreden...bij zo'n geweldige band moet gewoon kabaal worden gemaakt
-Gorerotted: ook maar half gezien omdat eten ook noodzakelijk was op dat moment. Maakte wel een goede indruk.
-1349: zo'n zonde van het bagger geluid. Maar het zal over het algemeen moeilijk zijn voor 1349 om een goed geluid neer te kunnen zetten ergens met de muziek die zij maken. Iemand kwam mij nog vertellen dat hij vond dat 1349 geen echte blackmetal was...omdat ze veel licht bij hun show hadden
-Primordial: het blijft een geweldige band. Wat een heerlijk optreden
-Impaled Nazarene: super! Ik vond wel dat Mika het maar rustig aan deed vandaag. Niet gewend van hem.
-Suffocation: erg gaaf wat ik heb gezien. Deed mij weer aan vroeger denken toen ik ze in de hoogtij dagen live zag
-Entombed: geweldig om een aantal oude nummers weer live te horen. "Left hand path", mijn all-time favoriet
-Unleashed: maar half gezien maar was als vanouds energiek
-Samael: maar half gezien omdat ik kapot was van vermoeidheid en ook nog eens 4 mensen naar huis moest rijden waardoor ik pas vroeg in de ochtend thuis kwam. Maar dat wat ik gezien heb vond ik geweldig. Goed geluid, gaaf gedaan met die 2 projector schermen. Ik denk dat veel mensen Samael af kraken omdat ze de muzikale koers niet kunnen volgen/waarderen maar dit optreden was gewoon echt goed. Samael is na al die jaren nog steeds geweldig, ook al zijn ze mijlenver van hun roots verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-12-2004 10:04]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-12-2004 13:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik snap niet dat mensen samael cool vinden, 1 of andere homo achter het keyboard met nep drums. Wat een misser om dat als "hoofdact" neer te zetten, van mijn part hadden ze die weg kunnen laten en unleashed als laatste gedaan. Beetje jammer

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2004 13:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vet feessie. Helaas wel Samael moeten missen omdat we door overmatig drankgebruik toch maar besloten om de laatste trein te pakken. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

spelfout weggehaald...

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com