![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien gaan we wel alle drie naar hetzelfde feestje... ![]() ![]() |
|
Haha, we zullen zien. ![]() ![]() |
|
quote: Kut feesjes altijd, Gadverdamme helemaal geen zin in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Voor diegenen die nog geen kaart hebben, help mij er svp vanaf !!! Ik heb er één over en er kan echt niemand van mijn vrienden mee. slechts 25 euro ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Als ik geld had en als ik kon had ik hem wel van je willen kopen maar geld is bijna op en kan ook niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jammers ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Zwaar klote kun je wel zeggen ![]() ![]() ![]() |
|
Nog even blikken bier inslaan voor in de trein morgen... als ik niet kan roken moet ik het maar compenseren met drinken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
morgen is het dan zover! Gorerotted, Suffocation, Unleashed ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: BOLDEY!!! Ga morgen ook ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WOEI WOEI WOEI! MORGEN! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik dacht met een BMW7... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
lol ![]() ![]() |
|
aan zij die wel gaan (en niet hoeven te werken ![]() ENJOY!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou dat gaat wel lukken hoor. ![]() |
|
quote: Knetters. ![]() ![]() ![]() On topic; nog tweeeneenhalf uurtje en dan es voorzichtig richting trein ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Was wel een gezellig feestje. Zo maar es even onder de douche duiken en dan richting Assen, en van daaruit naar Arnhem. ![]() |
|
Zometeen eerst nog half uur mee doen met voetbal en dan fietsen richting Musis Sacrum. Heb er zin in. ![]() ![]() ![]() |
|
Drink me koffie en, ga ook maar eens bewegen.. straks Suck my piss ![]() |
|
Nog mensen vanuit Utrecht die eventueel willen meerijden?? (ga waarschijnlijk toch maar met het mobiel, vertrouw de NS niet zo) Hatsjikidee! ![]() |
|
zoww...kom der aan ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
over een uurtje naar station en dan: METOOOOOLLL!!!!! Na een uurtje in de trein te hebben gezeten dan he ![]() Tot zo mensen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |