|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien gaan we wel alle drie naar hetzelfde feestje... |
|
Haha, we zullen zien. |
|
quote: Kut feesjes altijd, Gadverdamme helemaal geen zin in |
|
Voor diegenen die nog geen kaart hebben, help mij er svp vanaf !!! Ik heb er één over en er kan echt niemand van mijn vrienden mee. slechts 25 euro Hatsjikidee! |
|
quote: Als ik geld had en als ik kon had ik hem wel van je willen kopen maar geld is bijna op en kan ook niet |
|
quote: Jammers Hatsjikidee! |
|
quote: Zwaar klote kun je wel zeggen |
|
Nog even blikken bier inslaan voor in de trein morgen... als ik niet kan roken moet ik het maar compenseren met drinken |
|
morgen is het dan zover! Gorerotted, Suffocation, Unleashed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: BOLDEY!!! Ga morgen ook |
|
quote: Lekker rijden in de trein.... |
|
WOEI WOEI WOEI! MORGEN! |
|
quote: Ik dacht met een BMW7... |
|
quote: |
|
lol |
|
aan zij die wel gaan (en niet hoeven te werken ) : ENJOY!!! Bruce Banner |
|
Nou dat gaat wel lukken hoor. |
|
quote: Knetters. Wat weer een kater. Maarre, was weer gezellig Thrash! On topic; nog tweeeneenhalf uurtje en dan es voorzichtig richting trein spelfout weggehaald... |
|
Was wel een gezellig feestje. Zo maar es even onder de douche duiken en dan richting Assen, en van daaruit naar Arnhem. |
|
Zometeen eerst nog half uur mee doen met voetbal en dan fietsen richting Musis Sacrum. Heb er zin in. |
|
Drink me koffie en, ga ook maar eens bewegen.. straks Suck my piss |
|
Nog mensen vanuit Utrecht die eventueel willen meerijden?? (ga waarschijnlijk toch maar met het mobiel, vertrouw de NS niet zo) Hatsjikidee! |
|
zoww...kom der aan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
over een uurtje naar station en dan: METOOOOOLLL!!!!! Na een uurtje in de trein te hebben gezeten dan he Tot zo mensen! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |