|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerder uit What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*trekt z'n latex-pak uit de kast* Kan ik ook nog ergens blijven pitten...? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Nee Rutan.. |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmmz, straks lijkt het voor de buitenwereld nog alsof metal super leeft in Zwolle Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hehe, Ik moet toch eerlijk zeggen dat t idd zo lijkt ja!!! |
|
Ja het komt ook weer aardig opzetten, hoor. Met name sinds de programmering van een bepaald klein zaaltje is overgenomen door een zekere kleine meid. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Goed bezig ja |
|
quote: Passen er dan ook alleen maar dwergen in What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:[maakt inkoppertje] |
|
quote: [verkracht FRNK] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Hond. |
|
quote: Zal je leren What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Gaan jullie ook zo lief tegen elkaar doen op de 28e.. ? Want dan neem ik m'n camera mee. Heb er zin in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ben er de 28e niet bij. Zit midden in mijn tentamenperiode What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Prutser. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: J* MO*D*R What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: tsssssssss, valt jou nog iets bij te leren dan??? |
|
quote: Kennelijk wel, anders hadden ze me dat diploma al gegeven What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Heee Thijs, je studie is nie gelijk aan muziek maken hoor!! Je zult voor je diploma nou eenmaal wel moeten presteren... |
|
quote: Dat moet je bij sex ook. Niets gaat vanzelf Conrad. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hehe, de discussie laait op! Bloeit er iets moois tussen Ratje & Rutan? U ziet het zaterdag de 28e in Zwolle! Damn, al bijna 250 reacties! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik let dan wel op de bands en het bier. Van al die homo's hou ik me afzijdig Life doesn't get much better than this! |
|
quote: dank u!!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |