|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Net bij de huisartsenpost geweest en de uitslag is: zweepslag in m'n kuitspier! Niet autorijden (zit hier zo'n 185 kilometer van m'n huis af), zo min mogelijk lopen en smeren met een middeltje. In het meest gunstige geval duurt het 3 dagen, in het slechtste geval 6 weken... Maar het blijft een top-weekend!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
was inderdaad erg gezellig. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Het was helemaal goed! Gezellige avond, goeie muziek, biertje erbij.. Pijn in m'n nek! Ralph, da's jouw schuld. Loel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ben benieuwd naar fotookes!!! Mayoooooooooooooooo en AoDDDDDDDDDDDDD |
|
quote: Mag het morgen, ben nu echt echt echt te brak. Net thuis weer zeg maar.. |
|
quote: tuurlijk!!! |
|
Kijken of de foto's van die pics4you idioot nog gelukt zijn Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja wat een debiel |
|
quote: Hehe, ik was pissig op hem. Achteraf wat overtrokken natuurlijk, maarja. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die kerel wou nog een foto van me maken ook nog.. flikker op met je camera, heaumeau. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je reageerde naar wel meer mensen ietwat overtrokken ja hehe, niemand neemt het je kwalijk hoor maar toch.. die kerel was echt eh debiel! |
|
quote:Hahahah SORRYYYY ALMELOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! |
|
Hup foto's http://photobucket.com/albums/y242/MMayooo/X-Tinxion%20Popfront/ Veel mislukt voor mijn doen haha, had het idee dat mijn camera wat moeite had met de hitte. Batterijen deden wat wazig en nu werkt alles weer prima |
|
Jezus fucking Christ.. waarom ben ik Martin op z'n bek aan 't slaan op een van die foto's ?! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Whaha erg leuke foto's weer!! Cheerz |
|
quote: Ehh.. geen idee? Geloof dat ik die foto ook niet gemaakt heb hoor hehe. |
|
Waarschijnlijk was het gewoon een warm knuffelmoment, NET op het verkeerde moment op de gevoelige plaat vastgelegd.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: toffe fotookes!! |
|
Bloemen in vaas ?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lamp in lampekap You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Lampen knippen bij de Chinese kapper, is gewoon een gevoel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hehe, nee die heb ik weggepleurd, ze waren een beetje uitgedroogd... Maar wel nog bedankt voor t toffe gebaar!! |
|
ps, heb jij nog fotookes?? |
|
Yep, ik krijg ze niet verstuurd. Ik zet ze binnenkort even op internet.. Geef ik je de link "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |