|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eumunige bult bier zoep'n |
|
quote:komt vast goed |
|
Bier ?! Bier ?! Ik drink nooooiiittt bier. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Pilsje, Illu? |
|
quote: Ok! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: lol! |
|
Wegens doktersavies staat mijn aanwezigheid op losse schroeven What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Toch niet alleen om het bier?? |
|
quote: Neehoor, ook zonder bier kan ik mij uitstekend vermaken. Maar goed, moet nu absolute rust houden, bepaald dagschema ed. Optreden in Zwolle zou betekenen dat ik om omstreeks 4 uur snachts thuisben, dat mag dus niet What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Shit man, sterkte!! |
|
quote: aaiiiii, das klote!!! ps, ik spreek je straks nog wel ff... |
|
quote: toffe foto dré. ben zeker in ZPF, METAL!!!! btw gaaj nog naar graspop. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: zeker, lamp = er ook (anders is het zo donker) [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 18-04-2005 22:04] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hejje d'r wel een dimmer bij dan? Te veel licht is ook zo ongezellig Ga je sleuteldiensttje doen?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: NOG een popfronter... aaaaaarghhh! |
|
quote: Nee, geen dimmer, maar zo kun je die verrekte bandlogo's tenminste lezen. niet achter de bar, aan de bar You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Maar dan wel eentje die de website niet goed in de sig schrijft |
|
quote: http://www.zwols-popfront.nl klopt wel heur of heeft hij die nu snel veranderd? |
|
quote: Vrijwilligster worden? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik hoor aan de bar, niet achter de bar. |
|
Oo, gratis! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:d'r stond eerst http://www.popfront.nl Echt waar |
|
quote: JAJA! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Tuurlijk, ik geloof je.. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |