IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Sidius & X-Tinxion 28/05 @ Popfront, Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 06-04-2005 13:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Mag je zelf een glas meenemen en in je tas houden...

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 13:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat kan geregeld worden.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

AngelOfDeath
Posted 06-04-2005 13:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 18:37 schreef Carnagath het volgende:
Ach ... ik kom met mn sleutels via de achteringang dr ook nog wel in

Misschien mag je zelf wel achter bar

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 14:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Was dit niet de show waarbij ik met iemand mee kon rijden en zodanig zelf dus aan het bier kan de hele avond.. ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 06-04-2005 14:08 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 6 april 2005 13:52 schreef Illusione het volgende:
Dan wil ik wel een bierglas gesigneerd door de hele X-Tinxion crew hoor!

zekerssssssss

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 06-04-2005 14:08 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 6 april 2005 13:50 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ook komt er eind november een hele brute package, mag ik nog niks over zeggen...

Carnal Leftovers+Blacklist+The Embodiment

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

AngelOfDeath
Posted 06-04-2005 14:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Neen. Carnal Leftovers is al erg vaak in Popfront geweest. Wel zullen zij ons vermaken op mijn 21ste verjaardagsfeest in juni te Popfront.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2005 14:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 6 april 2005 14:12 schreef AngelOfDeath het volgende:
Neen. Carnal Leftovers is al erg vaak in Popfront geweest. Wel zullen zij ons vermaken op mijn 21ste verjaardagsfeest in juni te Popfront.
Rondje?

AngelOfDeath
Posted 06-04-2005 14:17 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Wie weet

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 06-04-2005 14:38 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

AoD, moet je trouwens nog de logo's hebben voor de poster?

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-04-2005 14:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 april 2005 13:50 schreef AngelOfDeath het volgende:
@H-K Ik doe nog niet zo heel erg lang de programmering van de metalbands daaro, maar de promotie is verbeterd. Posters worden, hopelijk zonder typefouten, eerder verspreid en ook op internet weet ik mijn weg. Verder lobby ik de hele boel bij elkaar... Nodig ik bands uit om te komen kijken, zovan: misschien een leuke band voor jullie om in het vervolg mee op te treden, dat is ook een doel voor mij. Ook komt er eind november een hele brute package, mag ik nog niks over zeggen... In elk geval probeer ik het anders aan te pakken dat dat het geval was in het verleden.

Goede zaak
Het is me al een paar keer gebeurd dat ik de site een poosje niet bekeek en dingen mistte. Naja, tegenwoordig wordt hier alles wel gespammed, waardoor ik niets meer hoef te missen.

Life doesn't get much better than this!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 15:49 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zeeeggg, even vervoerstechnisch en slaaptechnisch.. iemand uit 't zuiden waar ik mee mee kan rijden.. en hoe zijn de sloten in Zwolle, slaaptechnisch gesproken.. ?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2005 15:53 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 6 april 2005 15:49 schreef Illusione het volgende:
Zeeeggg, even vervoerstechnisch en slaaptechnisch.. iemand uit 't zuiden waar ik mee mee kan rijden.. en hoe zijn de sloten in Zwolle, slaaptechnisch gesproken.. ?
Slaaptechnisch aanbod staat nog

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 15:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:53 schreef FRNK het volgende:
Slaaptechnisch aanbod staat nog

Stttooooeerrr, neem ik graag aan.

Hmm, is dat Popfront verhaal een beetje bij jou in de buurt ? Dan kan ik namelijk natuurlijk ook gewoon zelf de auto pakken.. zeker omdat ik tegen die tijd mijn enorme stoere auto heb!

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-04-2005 15:55]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 16:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmm, kerel, heb jij toevallig slaapruimte voor twee.. ?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2005 16:11 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ik woon er 3 min. vanaf

Ja slaapplek voor 2 is prima joh! Benieuwd hoe Hanneke op mn gitaartjes shred na veel bier gheghe

Maar komt goed

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 16:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Stoer! In dat geval zijn we aanwezig!

Haha, hou mij maar ver van je gitaartjes weg, in nuchtere toestand is 't al helemaal niets..

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2005 16:18 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 6 april 2005 16:13 schreef Illusione het volgende:
Stoer! In dat geval zijn we aanwezig!

Haha, hou mij maar ver van je gitaartjes weg, in nuchtere toestand is 't al helemaal niets..
Haha ach Maar goed, ff gezellig avondje bouwen

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 16:19 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 16:18 schreef FRNK het volgende:
Haha ach Maar goed, ff gezellig avondje bouwen

Dat gaat zeker lukken!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-04-2005 22:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ahha sidius.. uit mijn home town..

Leuke foto van Ingmar:

Misschien kom ik nog wel ff langs om te kijken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2005 22:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 6 april 2005 22:06 schreef Cadaveria het volgende:
ahha sidius.. uit mijn home town..

Leuke foto van Ingmar:

Misschien kom ik nog wel ff langs om te kijken.
*Gooit borrelnootje*

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 06-04-2005 23:16 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

*Rutan
*Ratje
*Stigmatiser
*Stefan
*Master of disaster
- MindlessMayo
- FRNK
- H-K
- 7th Fallen Angel
- AngelOfDeath (jaha, echt waar!!)

Op de gok:
- Karnivoor/je moeder
- Carnagath
- AndreV
- Stigma
- Brujeria

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 06-04-2005 23:18]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 23:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

*Rutan
*Ratje
*Stigmatiser
*Stefan
*Master of disaster
- MindlessMayo
- FRNK
- H-K
- 7th Fallen Angel
- AngelOfDeath (jaha, echt waar!!)
- Illusione
- She_Devil

Op de gok:
- Karnivoor/je moeder
- Carnagath
- AndreV
- Stigma
- Brujeria

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 06-04-2005 23:22 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Wordt een gezellige boel! Gaan we samen zeker nog een biertje doen!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-04-2005 23:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Een drukke boel, dat ook! Heb er zin in.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com