|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer |
|
Tssss, ik kom ook gewoon na mijn werk Life doesn't get much better than this! |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Eens zien of ze der wat van kunnen. Die kant moar es eemn op Life doesn't get much better than this! |
|
'K vond Sidius errug verbeterd sinds de laatste keer da'k ze zag en persoonlijk vond ik X-tinction jammer genoeg een beetje standaard, maar wel keigaaf volluk. Op naar de volgende brute vinylmiddag. keigaaf lache man. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hahaha keigaaf man Ja donders mooie avond! Lang geleden dat er zulke lekkere actie in popfront was! X-tinXion helemaal te gek en Sidius ook cool! Mooi brekkn! Thanx leute |
|
quote: Komt omdat die ouwe kutzanger er uit is [Dit bericht is gewijzigd door nogayblackmetal op 29-05-2005 9:33] SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Tom of Arjen? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Arjen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Kutzanger??? Wat dan? WAS EEN FEEST!! Foto's volgen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ja de ouwe, niet van gister. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ja begrijp ik, maar was ie gewoon een lul of kon hij er helemaal niks van? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: vaag figuur, dacht dat ie de beste zanger van de wereld was. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
zondagmiddag afterparty op terras?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Moet eerst met Carnal oefenen en kan niet teveel bieren want ikheb storingsdienst van 't werk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Joah, wij wel Leuk feestje, erg brak, erg pissig geweest ook maar ook enorm veel gelachen. Leuk iedereen eens te hebben gezien eh meer volgt als ik wakker ben |
|
lalalalalalalalalalalalalala "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zere nek! BEDANKT HE, BANDS |
|
quote: Frnkie, je bent oud.. Nergens last van hier muhahaha, oh wacht.. toch wel.. kat00000r |
|
quote: blauw oog, BEDANKT HE, FRANK SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Bedankt iedereen (Renee, Toni, Imke, Frank en de rest!), en dank aan mezelf voor het verneuken van m'n been... Het was retegezellig, maar die laatste sprong van 't podium ging goed verkeerd! *gaat de huisartsenpost opzoeken* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ratje is da man!!! Goed gespeeld lui. Was erg gezellig ook. |
|
Erg gave avond gehad. X-Tinxion klonk erg goed!!! Momenteel in het zonnige Zwolle aan het bijkomen. Toch bijzonder om in Zwolle een Dordtse band tegen te komen. Jullie moeten maar snel eens in Dordt komen spelen (en dan niet tijdens Graspop!!!) |
|
X-tinxion was best gaaf, leuke zuipband. Halverwege sidius maar naar het terras gevlucht in verband met de warme zaal en dito bier. Verrassend gezien geen kater zowaar. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |