|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, dan luchtgitaar meespelen?? |
|
quote: Dat zowieso... |
|
quote: Ik ben toch zeker je bitch niet *talk to tha hand* quote: Jah.. rrrright.. |
|
quote: *legt fototoestel alvast klaar* |
|
quote:Hm, volgens mij blijf ik toch maar thuis... |
|
quote: Hee nee!! Ik doe wel balkjes over je foto heen dan, totaal onherkenbaar okee? |
|
quote: Nou vooruit dan maar... |
|
quote: |
|
quote: Hehe, jij MOET wel Nog opgeschoten met voorbereidend werk? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
GVD, THIJS bel eens, anders geen roti voor de band. Nu weet ik nog niks... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: He's in love!!! Bel mij ff als je wilt!!! 0164-248969 06-48964150 Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 27-05-2005 12:22] |
|
quote: Wat ben jij lang ingesprek... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hee mensen, al klaar voor een avondje chaos, muziek en superzatheid? |
|
quote: ik ben er altijd klaar voor SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hehe jij wel en dan rollend popfront weer uit |
|
quote: ach...we zien wel!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Zo is dat! Gezellig gaat het zeker weten wel worden.. |
|
quote: daar ben ik ook niet bang voor, ga je nog plaatjes meenemen s'middags?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Aanwezig! |
|
quote: Als ik het ga halen wel, maar krijg nog wat verlate verjaardagsvisite in de middag. Moet nog even overleggen wat we gaan doen dan enzo. |
|
Ik leg de boel wel vast gheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: OMG |
|
quote: Ikzou toch minder bang zijn voor Reneé's camera dan voor die van jou... |
|
quote: Het is een gave |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |