|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jawel. Ik dacht nog, "goh, dat klopt niet" Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Jeroen!! Jij hier?! |
|
Als jullie voortaan eens zelf wat beter opletten zullen jullie het ook zien |
|
quote: Jawohl, der Lamp ist da. ben geinfecteerd met zm-virus geloof ik You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Haha! uh oww... Kom je binnenkort nog langs dan? |
|
quote: lijkt me een strak plan. dies irea nog steeds niet gehoord. zeg, jij bent toch ook die bastard die kaarten heeft voor de pre-party van dynamo? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:*grijns* yeah |
|
quote: cool man. zat enorm te dubben tussen dynamo en fuck the commerce. wordt toch FTC, wohaa You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hehe, da's je geraaien ook "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: he, wat doe jij hier? ga eens treinkaarten halen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Hey nog 20 posts man |
|
quote: Moet jij ook ff je steentje bijdragen, hè?! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Die moet je es achter de bar zetten, kijken wat er gebeurt gheghe.. |
|
nee, dan weten ze niet bij wie ze moeten bestellen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Weten we wel dat er een kansje in zit dat er goede muziek wordt gedraaid "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: klopt, maar dan weet ik zeker dat er geen kansje is om bier te drinken en te bangen voor mij You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: idem!!! tenzij ik ergens kan blijven slapen... *kijkt iemand van ZM nu zeer lief aan* |
|
quote:Ow als je niet bij Mayo kunt blijven pitten kan het bij mij wel |
|
Wellicht heb ik een paar slaapplekken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
thanks alvast!!! |
|
|
|
quote: Joah ik heb slaapplaatsen, maar het logeerbed is al weg. Ahja woonkamer is er nog en een zolder, moet lukken indien nodig. Of men moet bezwaar hebben tegen verhuiszooi hier en daar. Edit: Die slaapplaatsen in Zwolle is niet zo'n groot probleem. Er is wel een selectie procedure [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-04-2005 11:25] |
|
quote: Er is ook altijd nog een station, ik wil je wel een deken schenken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hè, niet zo flauw, jij hebt ook een prima bank "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |