|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hee, Burzum. Geen spelvouten deze keer. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Iedereen bedankt voor de gezelligheid! Heb me zeer goed vermaakt! *nekpijn* |
|
Da's het enige wat ik niet heb, nekpijn http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ook niet, wel vette spierpijn van Tony opvangen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Hehe http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Kaakpijn van het lachen toen ik deze actie zag ja |
|
quote: U ook bedankt!!! |
|
Het is maar goed dat er niet gestagedived mocht worden! Dat zou me toch een chaos zijn geweest.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gelukkig was t bij mij nog gedoogd!! |
|
quote: Heerschend optreden mannen! Ik heb genoten! En Frans bleef gekleed! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ghehehe Thanks Pauluske!! |
|
Hier ook nog even spammen: En méér: Voor alles: http://photobucket.com/albums/y6/Roenoe/28%20en%2029-05%20Spotweekend/ "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Toffe foto's Renée! |
|
Thanx! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ziet er stoer uit die foto s Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Errug mooie foto's idd! Ik heb er ook nog een paar op m'n mobiel van AoD, Fallen Angel, Violent God, Ruftlucht en Femaze geloof ik, maar aangezien ik gestrand ben in Almere en m'n kabeltje niet bij heb volgen deze later... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: ben benieuwd!!! |
|
quote: Die van mij hoef je niet te posten. Sta ik toch kut op. |
|
laat zien laat zien laat zien !!!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
ik krijg die fotookes van die Pics4you nie tevoorschijn!! |
|
quote: Jij laat al genoeg zien...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jeroen: Bel mij!!! Nu! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ohhhhh, spannend hoor. Mijn telefoon ligt alleen thuis, ben over half uur thuis, ook goed? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-06-2005 9:57] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |