|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind spontane en debiele foto's meestal erg leuk (van anderen..) |
|
quote: Ja, ik ook, van anderen inderdaad. |
|
quote: |
|
quote: Ik zal het niet meer doen okee, nouja morgen niet denk ik (tja wat ik niet nuchter doe is dan weer eh de vraag) |
|
quote: Naar je bank FRNK, AF! |
|
quote: Als jij in dronken toestand iets uitvreet zet ik je wel op de foto... |
|
quote: Ik vreet altijd eigenlijk wel wat uit, dronken zal het niet worden morgen. |
|
quote: He, wat jammer nou weer... |
|
quote: Kijk wel uit met al die zm-ers om me heen en een aantal logeetjes |
|
Misschien komt PaulAlex wel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Waaronder ik dus, als ik Reneé goed begrepen heb... |
|
quote: Ehr? Jij slaapt ook bij mij in huis morgen quote: Nee, die komt popfront niet meer in geloof ik. Maar wie weet in de stad en wie weet heeft hij dan zijn leren broek wel aan met dat leuke mouwloze shirtje en die spagetti armpjes.. geeeeeeeil! |
|
quote:Miscommunicatie zie ik. Ik moet reneé dus nog ff bij den oortjes hebben. |
|
quote: Hehehe, goed idee ja. Maarre er is hier vast nog wel plek hoor indien nodig, of moet je niet daarvoor aan Renee dr oren trekken? |
|
quote: Ik zie wel ff wat zij wil. Zolang ik maar niet op het treinstation hoef te pitten zoals een paar jaar geleden na een editie van Bospop. Enge ratten op het station. Brrrr.... |
|
quote: |
|
Zit al weer aan de drank "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ok, we hebben dus ff overlegd en ik slaap dus bij Reneé. |
|
's middags nog effe lekker shoppen in Zwollywood. Kleren kijken en zo... |
|
quote: Gezellig!! |
|
quote: Oh ja, dat bedoel ik dus, ik slaap dus bij Reneé EN Immie. |
|
tot vanavond!!! Kep er zin in....... |
|
Brak als een konijn nu.. maar ik heb er wel zin in! Effe een beetje uitkateren en dan feesten! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
sjit man, ik wou vanavond wel komen(Zwolle is tof), maar ik kan niet ivm werk... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |