|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik slaap lekker in mijn eigen bedje dan. Wel aanwezig ook uiteraard, kan bands als entombed, obituary en grave vaak beter waarderen dan nieuwerwetse death. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: MOOI! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Oh? Maarre ahja, sloapen en opzouten.. voor degene die belangstelling hebben in een slaapplaats. |
|
quote: Zijn anderen het hier mee eens? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Massive Assault heeft geen vaste zanger op het moment, zij komen niet spelen. In plaats van Massive Assault dus: X-TINXION! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
YEAH What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:BETERRRRR!!!!!!! Zal ik de andere 'verboden te stagediven en crowdsurfen'-bordjes ook ff wegjatten? |
|
quote: Haal de "verboden hier u maaltijd te deponeren"-bordjes maar weg What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Kan je aan de gang blijven.... In het archief ligt een hele voorraad en ik vrees dat er nu niet-jat-bare- huisregels hangen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ah nog steeds aanwezig, netjes gedaan Renee! Vier nog steeds mijn verjaardag dan, deel nog steeds lollie's uit op die datum. Jammer van Massive Assault maar goede vervanger! Wie o wie is van plan te gaan? |
|
quote:Hahahahaha!! Nou die hangen er niet dus ehh.. hmm.. gheghe @Mayo : ben dr zeker bij ja :lollie: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-04-2005 15:22] |
|
quote: Hahahahah! Yeah! Natuurlijk ben ik aanwezig als kok voor X-Tinxion en bandopvang voor beide bands... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ahjaa vaste Zwolle gangers zijn er altijd wel, supah! Maarre nog mensen van buitenaf dan? |
|
quote: We zullen wel eens zien hoe goed jij kunt koken Nou, de volgende mensen zullen iig aanwezig zijn: *Rutan *Ratje *Stigmatiser *Stefan *Master of disaster [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 05-04-2005 15:29] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: O! Komt DisorderoftheOrder dan ook? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: DisorderoftheOrder? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Platen van Holy Moses...... Master Of Desaster... enne...Disorder Of The Order.. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 05-04-2005 15:37] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
[quote]Op 5 april 2005 15:27 schreef Rutan het volgende:Nou, de volgende mensen zullen iig aanwezig zijn: *Rutan *Ratje *Stigmatiser *Stefan *Master of disaster - MindlessMayo - FRNK - H-K Op de gok: - Karnivoor/je moeder - 7thfallenangel - Carnagath - AndreV Moeten ook komen naar mijn mening: - Stigma - Nix - Brujeria - Rapture [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-04-2005 15:49] |
|
Cool!!!! Ik wist nog van niks hehe |
|
quote: Pfff What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Rapture moet zelf spelen op deze datum. Moet je eens raden waar ik dan ben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: In popfront |
|
Ik zal proberen die datum even vrij te houden dan. Sidius heb ik eenmaal eerder mogen aanschouwen, en dat was best de moeite waard. |
|
iig aanwezig zijn: *Rutan *Ratje *Stigmatiser *Stefan *Master of disaster - MindlessMayo - FRNK - H-K - Carnagath + vriendin Op de gok: - Karnivoor/je moeder - 7thfallenangel - AndreV Moeten ook komen naar mijn mening: - Stigma - Nix - Brujeria - Rapture Hier moet ik natuurlijk ook bij zijn he?! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |