|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, heel goed |
|
volgens de andere topic zal Illusione er ook zijn!!!! |
|
quote: komt voor de bakker! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: |
|
Wel op tijd komen he lui buiten Zwolle.. Popfrontbeleid is als de tent vol zit (en da's al snel zo) dat je er echt niet meer in komt.. |
|
Ach ... ik kom met mn sleutels via de achteringang dr ook nog wel in |
|
Neem ik m'n rol Menthos, hoofdband en keyboard mee |
|
quote: Footos, toch ? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Huh |
|
quote: Van de foo fighters, die clip "Big Me". What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Oww ok.. ken ik nie. Ik doelde op die oude TV-reclame. [ontopic]Zin in! Brekkn! 3 min. kruipafstand! |
|
quote: Brekkn???? |
|
quote: Jouw gitaar in 2en What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Grapjas, popfront is toch altijd te vol. En Bodyrot is leuker (om te zien ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Haha eh ja van zoep'n, brekk'n en angoan.. hmm.. lastig @ Ruttie : hahahahah link.. link.. |
|
quote: Gewoon de schroeven eruithalen en dan aankomenzetten..."Zeg Ratje, FRNK was een beetje dronken...en hij viel...en ja toen, uhm...dit *toont gitaar+hals*". Kijken hoe erg hij flipt What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Yeah, twee in Zwolle niet bekende bands en popfront vol. Het zal wel weer rustig worden. Neemt niet weg dat ik de zaal ook wel even kom opvullen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Doe maar niet dan.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-04-2005 12:56] |
|
quote: Speciaal om jou te pesten kom ik, zo ben ik dan wel weer Maar dit was geen opmerking richting de bands, meer richting de gemiddelde popfront vulling. Het is bijna alleen druk als er iets als See my Solution/Carnal Leftovers staat omdat alle vriendjes, familieleden en ander gespuis dan meekomt. Heb het bij de wat minder bekende bandjes buiten de regio overijssel eigenlijk nog nooit druk zien wezen. Life doesn't get much better than this! |
|
@H-K Ik doe nog niet zo heel erg lang de programmering van de metalbands daaro, maar de promotie is verbeterd. Posters worden, hopelijk zonder typefouten, eerder verspreid en ook op internet weet ik mijn weg. Verder lobby ik de hele boel bij elkaar... Nodig ik bands uit om te komen kijken, zovan: misschien een leuke band voor jullie om in het vervolg mee op te treden, dat is ook een doel voor mij. Ook komt er eind november een hele brute package, mag ik nog niks over zeggen... In elk geval probeer ik het anders aan te pakken dat dat het geval was in het verleden. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 06-04-2005 13:50] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
28e mei ? Ja hoor, dan ben ik er wel bij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gezellig! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: toppie!!!! |
|
Dan wil ik wel een bierglas gesigneerd door de hele X-Tinxion crew hoor! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |