|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ho ho!! Anders moet ik de functie 'deurbeleid' gaan bekleden "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
PFf dan kom ik niet meer.. veel te warm en je moet dan bijna over mensen heen kruipen om een biertje te kunnen bestellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Daar is het deurbeleid voor, om dat gedoe te voorkomen. Wees op tijd! We komen er met z'n allen wel in hoor Deuren gaan om 19:30uur officieel al open. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ben er wel op tijd, ben benieuwd hoeveel mensen er langs komen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2005 23:47] |
|
Neem je je camera mee?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik wel iig, en ik ben om 6 uur in huize AoD. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nee nee nee.... Geen foto's van huis op ZM plaatsen aub. Nouja, ik moet er maar aan dan. Godverdomme, ben de lul. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-04-2005 12:33] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Flyerke What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: mooi flyerke Thijs!!! |
|
Ik heb een heel goed distributiekanaal voor deze flyers in Zwolle. Stuur mij d'r ook wat Het is alleen DrijBersingel en de bands beginnen om 22:00uur, deuren open om 19:30uur. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-04-2005 13:09] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik stuur je de .psd wel, mag je ze zelf laten drukken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Prima! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zodra ik thuis ben, krijg je ze (ben je vanavond online??) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
De aanvang is 22.00, daar voor is popfront wel open maar das meer voor oefenende bands. Daarbij is het een Popfont concert, opgezet en geregelt door popfrontvrijwilligers en is mij Panzer als organinisatie compleet onbekent. |
|
*Rutan *Ratje *Stigmatiser *Stefan *Master of disaster - MindlessMayo - FRNK - H-K - 7th Fallen Angel - AngelOfDeath (jaha, echt waar!!) - Illusione - She_Devil - nogayblackmetal - verlepte theedoek Op de gok: - Karnivoor/je moeder - Carnagath - AndreV - Stigma - Brujeria <- hoogstwaarschijnlijk wel respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: De Nederlandse taal, zie ik, is ook een onbekende voor je.. Wat is 't nut van deze post ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
postcount, 50, etc... Bruce Banner |
|
quote: Om even duidelijk te maken dat Thijs het niet organiseerd maar dat dit vanuit popfront is en de ´bandjes van Thijs´ mogen spelen (lijkt mij). Het is meneer popfront voor U [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-04-2005 9:49] |
|
quote: Bandjes van Thijs hee? Er is gvd helemaal niks van Thijs bij, Thijs is van ons! *geeft slaaf Thijs op z'n donder* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Vechten jullie dat maar gezellig saampjes uit. |
|
quote: Een organinisatie is Panzer Promotion ook niet. Wel een organisatie/agency. X-tinxion en Sidius zitten bij Panzer Promotion, vandaar de naam boven de flyer (heuj, een beetje reclame maken!). Ik zal de aanvangstijd en de straatnaam veranderen, komt goed. Verder ben ik inderdaad het slaafje van X-tinxion What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dat vind jij best wel leuk, had ik begrepen Bruce Banner |
|
quote: Panzerfest 2006 What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ? Bruce Banner |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |