|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
pfffffff, da wordt vroeg weg dan!!! |
|
ach wel nee, gewoon: ff eten en You can either agree with me, or be wrong. |
|
Indien ik mij niet vergis zitten FRNK en ikzelf reeds vanaf de vroege middag in het koude gerstenat te zwelgen en metaalmuziek te beluisteren in genoemde kroeg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Oh ja, ook aanwezig dus. |
|
Yes zo mag ik het horen. draai die middag zelf de platen dus zeker aanwezig You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: toppieeeee!!! |
|
quote: Yeah, zal de warlock en Saxon LP's meenemen Alhoewel ik volgens mij die middag al wat heb. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Lijkt me een goed plan. En als je nu al vergeten bent wat je had, dan is het niet belangrijk en kom je dus gewoon You can either agree with me, or be wrong. |
|
O O O Illusione hier en D(f)RANK "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gezellie!!! |
|
Dat ga ik eens allemaal mooi vastleggen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hehe, ik zoek nog iemand die wat bier kan aangeven tijdens t optreden!!! Mayo kan ik nie overtuigen iig... |
|
quote: Dan moet je wat vaker achterom kijken op het podium, meestal staat er bier voor het drumstel... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Bier ?! Bier ?! Ik ben tegen bier! Wacht even.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Precies. We gaan lekker aan de vruchtensap |
|
Precies! Kiwisap! Oh zo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Of Mango & Guanabana Gheghe. Ah misschien nog een biertje tussendoor. Eéntje dan. Voor de gezelligheid ofzo. |
|
Okay.. maar dan alleen maar door de peer pressure! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, ik ga lekker wél aan de bier. |
|
quote: ikke ook!!! |
|
quote: Cool! Drinken we er samen eentje. |
|
quote: zekerssssss, doen we dan ook ffkes een gitaristen wissel?? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 21-05-2005 20:01] |
|
quote: Gitaristen wissel? Hoe bedoel je? |
|
quote: ghehe, nou dan speel je een nummerke mee op m'n gitaar!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |