![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
pfffffff, da wordt vroeg weg dan!!! ![]() ![]() ![]() |
|
ach wel nee, gewoon: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Indien ik mij niet vergis zitten FRNK en ikzelf reeds vanaf de vroege middag in het koude gerstenat te zwelgen en metaalmuziek te beluisteren in genoemde kroeg. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Oh ja, ook aanwezig dus. ![]() ![]() |
|
Yes ![]() ![]() zo mag ik het horen. draai die middag zelf de platen dus zeker aanwezig ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: toppieeeee!!! ![]() ![]() |
|
quote: Yeah, zal de warlock en Saxon LP's meenemen ![]() Alhoewel ik volgens mij die middag al wat heb. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Lijkt me een goed plan. ![]() En als je nu al vergeten bent wat je had, dan is het niet belangrijk en kom je dus gewoon ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
O O O Illusione hier en D(f)RANK ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Gezellie!!! ![]() ![]() |
|
Dat ga ik eens allemaal mooi vastleggen ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: hehe, ik zoek nog iemand die wat bier kan aangeven tijdens t optreden!!! ![]() Mayo kan ik nie overtuigen iig... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dan moet je wat vaker achterom kijken op het podium, meestal staat er bier voor het drumstel... ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Bier ?! Bier ?! Ik ben tegen bier! Wacht even.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Precies. We gaan lekker aan de vruchtensap ![]() ![]() ![]() |
|
Precies! Kiwisap! Oh zo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Of Mango & Guanabana ![]() ![]() ![]() |
|
Okay.. maar dan alleen maar door de peer pressure! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Nou, ik ga lekker wél aan de bier. ![]() ![]() |
|
quote: ikke ook!!! ![]() ![]() |
|
quote: Cool! Drinken we er samen eentje. ![]() ![]() |
|
quote: zekerssssss, doen we dan ook ffkes een gitaristen wissel?? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 21-05-2005 20:01] ![]() |
|
quote: Gitaristen wissel? Hoe bedoel je? ![]() |
|
quote: ghehe, nou dan speel je een nummerke mee op m'n gitaar!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |