|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Gelukkig heeft hij wel de beschikking over een chauffeur [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 09-04-2005 10:56] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hij??? wij hebben de beschikking over een chauffeur!!! |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Lekker kansloos om dat nou zonodig te moeten benadrukken. Ik doe niet aan mensen 'meneer' noemen.. andere mensen noemen MIJ meneer, juffrouw.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ON TOPIC!!!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: On topic ?! Ik kom godverdomme toch wel kijken, onafhankelijk van wie 't zonodig georganiseerd heeft. Zo, daar heb je je ontopic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo is dat!! btw, ik zal er ook zijn.... |
|
quote: Jij?! Echt waar?! Wat stoer! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Niet zo zeiken allemaal, gewoon komen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Yeah! Een label en bands die zich direct laten boeken. Rellen! rellen! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Neuken? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Naja, dat sla ik nooit af natuurlijk. Ben ik een relnicht of niet Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Echt wel! |
|
Erg leuk, "bandjes van Thijs", Sidius heb ik ruim een half jaar geleden al geboekt en toen had ik nog nooit van Thijs gehoord. X-Tinxion heb ik zelf waargenomen in DB's te Utrecht en via Thijs geboekt. De flyer is erg lief van hem. Ik heb alleen geen Photoshop meer op mijn PC. Weggeflikkerd toen ik walgde van het Grafisch Lyceum. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehehe. Waar mensen zich allemaal druk om maken Ik stuur je de flyer morgen toe What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehe I know.. |
|
quote: Valt ook wel weer mee. |
|
We gaan er gewoon een leuke avond van maken en verder geen gezeik!!! THRASHEN GVD!!!!!! |
|
quote: Precies!! Go ratje!!! |
|
quote: Oh maar dat komt prima voormekaar. |
|
Niks kansloos maar wat overleg over posters en pr met de dienstdoende mensen was mooi geweest. Binnen de gebruikersverklaring van Z.P.F. staat dat we de zaal niet mogen uitlenen/verhuren aan derden, elke insinuering willen we daarom voorkomen. Vandaar mijn eerdere post, hiermee heb ik nergens panzer promotions of hun bands willen benadelen. Dat mijn nederlands verre van perfect is, is mij bekend, dyslectie is a bitch. |
|
Wat dus duidelijk moet zijn: Van "organisatie" is geen sprake, ik heb de bands gewoon geboekt. Klaar. Formeel moet dat zo. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: quote: |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |