|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AngelOfDeath werkt wel es achter de bar, die antwoord vast wel als ze het leest. Pepsi is inderdaad goor. |
|
Anders haalt ze maar gewoon ff een fles, zuip ik m wel leeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Anders ga je gewoon mee naar raise your fist, krijg je een fles cola van mij! (promoot, promoot) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-02-2005 15:28] |
|
Gezien de line-up ga ik toch maar naar Zwolle, maar evengoed bedankt. (houd ik die cola nu tegoed...?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hmpff.. nou vooruit dan maar. |
|
Tja, ook bij raise your fist dus. Ach, er zal allicht meer volk komen dan de afgelopen metalavond. Life doesn't get much better than this! |
|
Zie topicstart. Ik ben bezig om dit concert te verplaatsen. Toestemming is er. Nu de bands nog. Zoals ik al eerder liet weten: Data worden me gegeven, maar ik heb nu toch stiekem een beetje invloed gekregen. Als de bands akkoord gaan, wordt het waarschijnlijk de laatste zaterdag van mei. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Tsssk. En wat voor cola? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
DIT CONCERT IS DEFINITIEF VERPLAATST NAAR ZATERDAGAVOND 28 MEI! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mooi voor elkaar gekregen meid! |
|
quote: Sja, nu nog even bekijken hoe ik dit topic-matig ga oplossen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Vraag een mod, maar wat voor cola hebben jullie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yes, ik heb een mod gemaild. Enne cola... Coca Cola, Coca Cola Light, Coca Cola Vanilla en Coca Cola Light Lemon "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersch! Hoewel, Mayo had een slaapplek, misschien dat bier een optie is after all. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maak daar gebruik van! En leuk hoor, heb ik voor niets helemaal lopen informeren wat voor cola's er in Popfront zijn... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Oh, dat wist je ook vast niet uit je hoofd ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehehe tsja als 2 dames al tegen hem aan gaan zitten zeuren en zeiken over een concert verplaatsen.. dan moet die maar gaan luisteren he. Was hij gister toch niet zo zat als ik dacht haha. |
|
quote: Alleen als ik een klein cadeautje krijg voor mijn verjaardag, ben de 25ste mei jarig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-02-2005 0:00] |
|
quote:Pakje shag met vloei? Neh, je lust vast wel bier, ik maak er wat moois van. Deal? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik rook niet maarre bier lust ik wel ja |
|
quote:Deal. Ik mag bier. Beetje een parking in de buurt van je hokkie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Voor de deur, naast de stoep.. plek zat. Misschien tegen die tijd zelfs verhuisd, maar dan nog in de buurt van centrum enzo. Ohja nu is er plek voor 2 in de woonkamer en er staat een uiterst niet comfortabele bank die gebruikt kan worden voor een eventuele 3e persoon. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-02-2005 0:29] |
|
Hmzz misschien een idee om mijn verjaardag in popfront erbij te vieren, meeste lui houden toch wel van metal en ik heb minder zooi en kosten. Oh en het valt in mijn weekje vakantie, haha nice die datum! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-02-2005 11:35] |
|
Goed...Alle mensen die hebben laten weten dat ze niet komen omdat Raise Your Fist tegelijk valt... Dat excuus gaat niet meer op gheghe. Nu het 28-05 is geworden, wel aanwezig dan?? En MindlessMayo biedt slaapplekken aan voor hele aardige mensen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |