![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een nieuwe zm-er? ![]() |
|
quote: You got that right ![]() ![]() |
|
quote: Je was net getuige van haar eerste post. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Waar is dat topic weer voor nieuwe users? ![]() |
|
quote: in het onzin gedeelte.... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Gisteren in de sneak "the mothman prophecies" gezien ... erg goede spannende film ![]() |
|
Eergister eXistenZ op video gezien en die film is ZIEK ![]() |
|
quote: Doe maar! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En er zijn hier meer mensen die Boondock Saints kennen...koel! ![]() |
|
quote: ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Wij kunnen met elkaar praten.... Bij de weg: zijn er ook mensen die veel aan koopvideo's en/of DVD's doen? ![]() |
|
quote: Yeah, goeie film. Ieren heerschen ![]() ![]() |
|
horror: 1. dawn of the dead (george a. romero) 2. day of the dead (george a.romero) 3. evil dead (sam raimi) 4. the beyond (lucio fulci) 5. a clockwork orange (stanly kubrick) comedy: 1. vier vuisten op één buik (koot & bie) 2. trains, planes and automobiles( met j.candy+s.martin) 3. next movie (cheech & chong) 4. and now for something completely different (monty python) 5. national lampoons vacations serie (met c.chase) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit zijn eigenlijk de enige genres die ik nog kijk, verder vind ik het allemaal niet meer zzzzzo interessant. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
heb jij nou Lost Highway al een keer gekeken wimsalabim? En de nieuwe david lynch film is nu in de bios. nl. Mulholland drive ![]() |
|
quote: Noooooit van gehoord; is dat een nieuwe of juist een superoude van hen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: tja, volgens mij heb ik toch echt de band gewist, fijne rajablamanar dinges, en mutilator, de band van van kooten en de bie die ik bedoel, heb ik zo'n 12 jaar geleden gekopied van de videotheek waar ie te huur was. sommige stukken zijn later op één van de ons kijkt ons verzamelbanden terecht gekomen, maar niet alles!!! is echt een wereldfilm als je koot en bie te gek vind. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: WOW lijkt me te gek dan! Best wel zeldzaam die film dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Gewist??? Hoe kun je dat nou doen ![]() ![]() |
|
tja, zo had ik het nog niet bekeken, kweetnie of je rajackar pesoonlijk kent? anders kun je hem wel teepen( hij is wel oud, kweetnie of een kopy wel te loeren is) ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: volgens mij is de band bevlekt met soap geraakt ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
wil je hem nou nog een keer zien dan wil ik em in mijn oneindige goedheid nog wel een keer meenemen ![]() ![]() |
|
quote: fijns, maar dan meel ik je wel ff van te voren dak 'em wil lenen ivm plannen in het geheel. dusss... ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik zou wel een keer nog es langskomen om een paar video's te gaan teepen. Ik weet alleen niet of Rajackar zelf kan teepen want op dit moment heb ik nogal last van een kieskeurige videorecorder. (Lees: de kopie is goed maar draait alleen op de video waarop ik em gekopieerd heb) Ik ben er nog niet aan toe gekomen om andersom te kopieeren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |