![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er weinig die die goed vinden Veel haken er al af als je zegt dat het geen kleurenbeelden zijn... ![]() |
|
Die film Pi... Ik werd er echt helemaal manisch depressief van, tering wat een film zeg. ![]() |
|
Inderdaad, dat zwart/wit effect bekrachtigt het nog meer imo quote: Nee, want manisch depressieve mensen zijn buiten hun episoden van depressie en manie doorgaans normaal en van een film zal jij niet manisch kunnen worden.. ![]() Kortom, verzin een ander woord daarvoor! ![]() |
|
Mwoh, na het zien van Fight Club kreeg ik toch een redelijke "manie" eigenlijk. Slide! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik kreeg er een stijve van, en toen ben ik gaan schijten. Zo beter? ![]() ![]() |
|
verkeerd topic gedeelte, daarvoor moet u naar SMES ... ![]() |
|
@Vinay ik heb de film PI wel op de pc staan redelijke kwaliteit als je interesse hebt moet je ff mailen ![]() gaan we hem een keer kijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 04-04-2004 13:26] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
1. One flew over the cuckoo's nest 2. Lord of the Rings trilogy 3. A clockwork orange 4. Gladiator 5. Das Experiment Ik denk dat dat ongeveer de juiste volgorde is Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
One Flew Over The Cuckoo's Nest! Geweldige film ja, ik ben sowieso helemaal weg van Jack Nicholson. ![]() |
|
quote: LOL !! ![]() wat een trieste kutfilm! echt weer zo'n tiener horror film Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: idd vrij matig ja. Zeker geen top 250 film of 500 of 1000 etc. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gandhi Godfather I en II Interview with the Vampire Blade Runner [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-04-2004 4:15] ![]() |
|
quote: top 100.000 mischien ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Lord Of The Rings trilogy ![]() Saving Private Ryan Gladiator Armageddon ![]() |
|
wat is nou echt een goede film met diepgang, aardige actie, en een goed verhaal(meer dan het afgezaagde man-vind-vrouw-en-probeert-kinders-te-maken-film). Discovery of heaven heeft wel goede diepgang, maar is beetje saai. edit: en misschien is een beetje humor ook wel leuk. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-10-2004 1:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat moet toch wel Braindead zijn! Zenial ![]() |
|
quote: Zeker weten! ![]() ![]() |
|
Scarface! Can't you stop saying 'fuck' all the time? ![]() |
|
quote: "I'll make a couple of moves okay." "Fuck that man." Classic ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Verder: The Lord Of The Rings trilogy. Mystic River. Matchstick Men. Evil Dead 1,2 + Army Of Darkness. ![]() |
|
Day of the Dead ![]() Evil Dead I en II op een goeie tweede plaats.Jeugdsentiment ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Bruce Campbell heerst! Sam Raimi heeft ook een interview gezegt dat hij nog wel iets voelt voor een Evil Dead 4! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |