![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bah.. ![]() ![]() Crouching TIger, hidden dragon is ook wel leuk.. maar voor Kung Fu gaat er niets boven zo'n autentieke chinese vechtfilm! Shaolin monniken of zo.. Heb er vroeger een paar gezien.. nou als je die ziet.. dan is Jet Li echt gapen! ![]() |
|
ja, gisteren van dj braindead gezien, en ik vind em echt het leukste !!!!!!!!!!! hijs toppie !! zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ik heb van het weekend Eraserhead gezien... dat is de eerste film van David Lynch. Ook een dikke aanrader. Wel weer vaagheid alom, maar ja, dat weet je bij Lynch bijna van tevoren... ![]() |
|
quote: Jet Li is een Shaolin monnik geweest ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Mijn favo's: -Dark Chrystal -Labyrinth -The never ending story -The secret garden -Litlle woman -Willow -The wedding singer en de nieuwere Lord of the rings (heel mooi gemaakt vond ik) en Harry Potter ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
- Easy Rider - Fear and Loathin' in Las Vegas - Dune - actor/BulletProof Tony (r.i.p.) - Excalibur - Jesus Christ Superstar - Films over gelovigen of iets met religie - Holy Grail en de rest van M.P. - Japanse knokfilms. Oude en nwe.(vooral met ouwe grijzige mannen die over een muur springen). - Waterschapsheuvel ofzoiets - Homeboy films - Cryin' Freedom [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 17-02-2002 23:41] ![]() |
|
er zijn veel films die ik goed vind, maar voor mij is de absolute heerser: Bram Stocker's Dracula. Deze film heeft een geheel duistere sfeer, sublieme acteurs met a.o. Reeves, bloed maar ook niet overdreven zoals in Braindead (welke ook niet onaardig is ![]() As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
absolute favorieten: Braindead ( I kick arse for the Lord!) American History X Aliens (They mostly come at night, mostly...) The Omen The Beyond alles van Fulci! ![]() ![]() "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
quote: Specifiek the Ten Commandments [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 18-02-2002 0:37] ![]() |
|
ik vond crushing tiger hidden dragon enorm mooi, qua oosterse vechtkunst films dan he. operation shordfish vond ik erg goed qua cameratechniek. verder natuurlijk braveheart matrix the shining m.p. colours good cop bad cop 1984 green mile (omdat ik het boek gelezen heb) en natuurlijk alles wat ik nog vergeet. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
|
quote: Zullen we d'r maar cryin' freeman van maken, of maar ik nu een foutje ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
Gisteren DOGMA nog eens gezien... Blijf het een leuke film vinden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Hehe met Jay and Silent Bob ![]() Beste Film ? LORD OF THE RINGS - FOTR ![]() Daarnaast : The Matrix Interview With The Vampire alle Evil Dead films Hellraiser 1,2,3 en 4 Dogma Jay and Silent Bob Strikes Back ![]() ![]() |
|
stigmata is ook echt een leuke film, ook met lekker veel bloed maar niet overdreven. Vandaag heeft een vriend tegen me gezegd dat hij ook een leuke film heeft gezien, maar ik ben de naam vergeten, het is iets met afgerukte ledematen en dergelijke. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
quote: Helemaal niet. Zelfs dank je wel. :-) Heb ooit eens de film gezien. Iig de smerige scene met die schoolkinderen ![]() (Crying Freeman, de manga iig niet) [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 18-02-2002 20:47] ![]() |
|
Bah, khweb egt veel te veel lievelingsfilms! Diverse mangafilms, bijv. Plastic Little, the Vision of Escaflowne, Wicked City etc Disneyfilms rulen ook (Alice in Wonderland ![]() ![]() Verder Labyrinth Dark Crystal Legend Pups Twin Peaks, Fire Walk with me Stigmata etc cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Labyrinth die heb ik een paar jaar gelden wel 200 keer bekeken ![]() ![]() |
|
quote: Eindelijk iemand op het forum die Lucio Fulci kent!!!! Wat ken je nog meer in het Italiaanse horrogenre en wat vind je ervan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-02-2002 20:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik denk dat mutilator een echte film kenner is, zo blijkt nog maar eens uit de citaten die hij kan opnoemen van diverse films. Soit, nu weer ontopic. Ook nog een leuke film (manga-film) is Akira, hij is wel moeilijk maar echt wel leuk gedaan en heel de zooi erbij, net hetzelfde met Gohst in the shell. Vergeet ik nog een topfilm: Memento ![]() [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 18-02-2002 21:13] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
Strakke films: Desperado Pulp Fiction Clecks (Aanrader met Jay & Silent Bob) Festen (erg coole film volgens het Dogma princiepe) Intervieuw with the vampire Gummo Blood in Blood out Fight Club En nog vele anderen die ik hier effe vergeet. Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
Festen is toch die vage deense (ofzo) film? If so: IT RULES! ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Ik heb van het weekend 'the Baby of Macon' gezien van Peter Greenaway, over een dochter die met haar kleine broertje een goddelijke geboorte faket (de echte moeder wordt opgesloten in een donker hol). Met afstand de meest blasfemische film die ik ooit gezien heb (laat alle horror - op dat gebied - ver achter zich). ![]() |
|
Mochten er hier nog mensen zijn die films in hun hoofd hebben maar de titel kwijt zijn of nooit geweten hebben, (en het erg graag willen weten) dan is het een goed idee om alle info die je hebt te posten op het messageboard IMDB.com, daar komen zoveel en vooral zulke filmofielen, dat je ongetwijfeld antwoord krijgt op je vraag). Ik heb er gisteren voor Mordheim nog gepost op het horrorforum, het enige wat hij wist was dat het een film was over een moordende boom, en ongeveer welk decennia de film was gemaakt.. Binnen 1 uur had ik 'From Hell It Came' staan.. en het was goed.. ![]() Zelf al meerdere malen frustraties van jaren weten te verwijderen door daar die paar scenes van films die ik nog wist te posten.. .. By the way, kent iemand de film FUN ? ![]() |
|
quote: Lucio Fulci ![]() ![]() ![]() Argento maakt de laatste tijd beetje bagger films alhoewel Sleepless wel weer ok was Groovy! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |