IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
Ares
Usericon van Ares
Posted 24-01-2002 23:24 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Vandaag "Black Mask" gezien.. Slap verhaal, suf plot, voorspelbaar einde, maar retestrakke actie en oogstrelende knokpartijen.. Met natuurlijk heerser Jet Li in de hoofdrol
Jet Li
Kung Fu


Marty
Usericon van Marty
Posted 25-01-2002 9:14 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 23:24 schreef Ares het volgende:
Vandaag "Black Mask" gezien.. Slap verhaal, suf plot, voorspelbaar einde, maar retestrakke actie en oogstrelende knokpartijen.. Met natuurlijk heerser Jet Li in de hoofdrol
Jet Li
Kung Fu


Bah.. Bruce Lee! Enter the dragon!

Crouching TIger, hidden dragon is ook wel leuk.. maar voor Kung Fu gaat er niets boven zo'n autentieke chinese vechtfilm! Shaolin monniken of zo.. Heb er vroeger een paar gezien.. nou als je die ziet.. dan is Jet Li echt gapen!



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 10-02-2002 18:34 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ja, gisteren van dj braindead gezien, en ik vind em echt het leukste !!!!!!!!!!! hijs toppie !!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb van het weekend Eraserhead gezien... dat is de eerste film van David Lynch. Ook een dikke aanrader. Wel weer vaagheid alom, maar ja, dat weet je bij Lynch bijna van tevoren...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-02-2002 18:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 9:14 schreef Marty het volgende:
Bah.. Bruce Lee! Enter the dragon!

Crouching TIger, hidden dragon is ook wel leuk.. maar voor Kung Fu gaat er niets boven zo'n autentieke chinese vechtfilm! Shaolin monniken of zo.. Heb er vroeger een paar gezien.. nou als je die ziet.. dan is Jet Li echt gapen!

Jet Li is een Shaolin monnik geweest .....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-02-2002 23:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mijn favo's:
-Dark Chrystal
-Labyrinth
-The never ending story
-The secret garden
-Litlle woman
-Willow
-The wedding singer

en de nieuwere Lord of the rings (heel mooi gemaakt vond ik) en Harry Potter


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 17-02-2002 23:32 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

- Easy Rider
- Fear and Loathin' in Las Vegas
- Dune
- actor/BulletProof Tony (r.i.p.)
- Excalibur
- Jesus Christ Superstar
- Films over gelovigen of iets met religie
- Holy Grail en de rest van M.P.
- Japanse knokfilms. Oude en nwe.(vooral met
ouwe grijzige mannen die over een muur
springen).
- Waterschapsheuvel ofzoiets
- Homeboy films
- Cryin' Freedom

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 17-02-2002 23:41]


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 17-02-2002 23:37 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

er zijn veel films die ik goed vind, maar voor mij is de absolute heerser: Bram Stocker's Dracula.

Deze film heeft een geheel duistere sfeer, sublieme acteurs met a.o. Reeves, bloed maar ook niet overdreven zoals in Braindead (welke ook niet onaardig is ), en noem zo maar op, echt een topfilm, en natuurlijk mag ik niet de muziek vergeten: lekkere duistere klassieke stukken met als kers op de taart: Lovesong from a Vampire.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 17-02-2002 23:51 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

absolute favorieten:
Braindead ( I kick arse for the Lord!)
American History X
Aliens (They mostly come at night, mostly...)
The Omen
The Beyond
alles van Fulci!


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Jade
Usericon van Jade
Posted 17-02-2002 23:52 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 23:32 schreef Muilkorfje het volgende:
- Easy Rider
- Fear and Loathin' in Las Vegas
- Dune
- actor/BulletProof Tony (r.i.p.)
- Excalibur
- Jesus Christ Superstar
- Films over gelovigen of iets met religie
- Holy Grail en de rest van M.P.
- Japanse knokfilms. Oude en nwe.(vooral met
ouwe grijzige mannen die over een muur
springen).
- Waterschapsheuvel ofzoiets
- Homeboy films
- Cryin' Freedom


Specifiek the Ten Commandments



[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 18-02-2002 0:37]


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 18-02-2002 0:35 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

ik vond crushing tiger hidden dragon enorm mooi, qua oosterse vechtkunst films dan he.

operation shordfish vond ik erg goed qua cameratechniek.

verder natuurlijk
braveheart
matrix
the shining
m.p.
colours
good cop bad cop
1984
green mile (omdat ik het boek gelezen heb)
en natuurlijk alles wat ik nog vergeet.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 18-02-2002 11:34 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 23:32 schreef Muilkorfje het volgende:
- Easy Rider
- Fear and Loathin' in Las Vegas
- Dune
- actor/BulletProof Tony (r.i.p.)
- Excalibur
- Jesus Christ Superstar
- Films over gelovigen of iets met religie
- Holy Grail en de rest van M.P.
- Japanse knokfilms. Oude en nwe.(vooral met
ouwe grijzige mannen die over een muur
springen).
- Waterschapsheuvel ofzoiets
- Homeboy films
- Cryin' Freedom


Zullen we d'r maar cryin' freeman van maken, of maar ik nu een foutje (ik ben weer in een mierenneuker stemming)


Black Metal ist krieg :-)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-02-2002 11:35 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Gisteren DOGMA nog eens gezien... Blijf het een leuke film vinden...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 18-02-2002 20:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Hehe met Jay and Silent Bob

Beste Film ?

LORD OF THE RINGS - FOTR

Daarnaast :

The Matrix
Interview With The Vampire
alle Evil Dead films
Hellraiser 1,2,3 en 4
Dogma
Jay and Silent Bob Strikes Back


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 18-02-2002 20:08 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

stigmata is ook echt een leuke film, ook met lekker veel bloed maar niet overdreven.

Vandaag heeft een vriend tegen me gezegd dat hij ook een leuke film heeft gezien, maar ik ben de naam vergeten, het is iets met afgerukte ledematen en dergelijke.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 18-02-2002 20:43 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 11:34 schreef overturnedskewer het volgende:
Zullen we d'r maar cryin' freeman van maken, of maar ik nu een foutje (ik ben weer in een mierenneuker stemming)



Helemaal niet. Zelfs dank je wel. :-)

Heb ooit eens de film gezien.
Iig de smerige scene met die schoolkinderen
(Crying Freeman, de manga iig niet)

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 18-02-2002 20:47]


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 18-02-2002 20:47 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Bah, khweb egt veel te veel lievelingsfilms!

Diverse mangafilms, bijv. Plastic Little, the Vision of Escaflowne, Wicked City etc

Disneyfilms rulen ook (Alice in Wonderland ! the Lion King !)

Verder
Labyrinth
Dark Crystal
Legend
Pups
Twin Peaks, Fire Walk with me
Stigmata etc


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 18-02-2002 20:49 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 20:47 schreef Saphire het volgende:
Bah, khweb egt veel te veel lievelingsfilms!

Diverse mangafilms, bijv. Plastic Little, the Vision of Escaflowne, Wicked City etc

Disneyfilms rulen ook (Alice in Wonderland ! the Lion King !)

Verder
Labyrinth
Dark Crystal
Legend
Pups
Twin Peaks, Fire Walk with me
Stigmata etc


Labyrinth die heb ik een paar jaar gelden wel 200 keer bekeken


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-02-2002 20:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 februari 2002 23:51 schreef Mordheim het volgende:
...
The Beyond
alles van Fulci!


Eindelijk iemand op het forum die Lucio Fulci kent!!!!

Wat ken je nog meer in het Italiaanse horrogenre en wat vind je ervan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-02-2002 20:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 18-02-2002 21:13 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Ik denk dat mutilator een echte film kenner is, zo blijkt nog maar eens uit de citaten die hij kan opnoemen van diverse films.

Soit, nu weer ontopic. Ook nog een leuke film (manga-film) is Akira, hij is wel moeilijk maar echt wel leuk gedaan en heel de zooi erbij, net hetzelfde met Gohst in the shell.

Vergeet ik nog een topfilm: Memento

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 18-02-2002 21:13]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 18-02-2002 21:51 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Strakke films:

Desperado
Pulp Fiction
Clecks (Aanrader met Jay & Silent Bob)
Festen (erg coole film volgens het Dogma princiepe)
Intervieuw with the vampire
Gummo
Blood in Blood out
Fight Club

En nog vele anderen die ik hier effe vergeet.



Black Metal ist krieg :-)


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-02-2002 11:37 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Festen is toch die vage deense (ofzo) film? If so: IT RULES!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-02-2002 11:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb van het weekend 'the Baby of Macon' gezien van Peter Greenaway, over een dochter die met haar kleine broertje een goddelijke geboorte faket (de echte moeder wordt opgesloten in een donker hol).

Met afstand de meest blasfemische film die ik ooit gezien heb (laat alle horror - op dat gebied - ver achter zich).


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-02-2002 11:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mochten er hier nog mensen zijn die films in hun hoofd hebben maar de titel kwijt zijn of nooit geweten hebben, (en het erg graag willen weten) dan is het een goed idee om alle info die je hebt te posten op het messageboard IMDB.com, daar komen zoveel en vooral zulke filmofielen, dat je ongetwijfeld antwoord krijgt op je vraag). Ik heb er gisteren voor Mordheim nog gepost op het horrorforum, het enige wat hij wist was dat het een film was over een moordende boom, en ongeveer welk decennia de film was gemaakt.. Binnen 1 uur had ik 'From Hell It Came' staan.. en het was goed.. ..
Zelf al meerdere malen frustraties van jaren weten te verwijderen door daar die paar scenes van films die ik nog wist te posten..
..
By the way, kent iemand de film FUN ?


Ash1972
Piss Off Im having Sex
Usericon van Ash1972
Posted 19-02-2002 13:30 by Ash1972 Wijzig reactieProfiel van Ash1972Quote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 20:52 schreef Mutilator het volgende:
Eindelijk iemand op het forum die Lucio Fulci kent!!!!

Wat ken je nog meer in het Italiaanse horrogenre en wat vind je ervan?


Lucio Fulci The new York Ripper en natuurlijk Zombi Flesh Eaters (zombi 2)

Argento maakt de laatste tijd beetje bagger films alhoewel Sleepless wel weer ok was


Groovy!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen