![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet zeggen dat ik ook zeker n fan ben van the young ones, helaas zijn er geen films van nee, maar wel van twee van die kerels , hun namen ben ik helaas even kwijt. Titel is guest house paradiso, en het is overigens best een aardige film. ![]() ![]() |
|
quote: owkeej, hier heb ik meer dan een maand over moeten nadenken ![]() Ik zal het uitleggen... via www.imdb.com houd ik alle films bij die ik heb gezien voorzie ze van een cijfer (die lijst is heeeeeeel lang en daarom heb ik hem gesorteerd op de tienen en negens). Ook houd ik alles bij wat ik nog wil/moet zien... ik = filmgek... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Ja, jij bedoelt Bottom, en die film daarvan heet Guesthouse Paradiso. Die serie heerst, elke maandagavond om 20.00 op nederland 2 geloof ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Inderdaad Bottom, eveneens een heerschende serie, en inderdaad maandagavond 20.00, ik dank u voor het herrinneren, ik vergat het bijna. Ik zal vanavond dan ook niet verzuimen te kijken. ![]() |
|
C'est arrive pres de chez vous - docu over een seriemoordenaar = vette humor!!!!!!![/quote] "C'est arrivé" is briljant! Absolute aanrader voor iedereen die van zwarte humor houdt! Ook erg goed uit Belgie: "Delicatessen." Ik heb verder niet echt een favorieten-lijstje voor films, maar als ik er een zou maken zouden de volgende films er wel in staan: Shawshank Redemption Apocalypse Now (- Redux!!!) Blade Runner Braindead Fight Club Monthy Python and the Holy Grail Brazil Dr.Strangelove Once upon a time in the West Evil Dead II/Army of Darkness (tel ik als 1 film...) C'est arrive pres de chez vous Memento En vast nog een zooi waar ik pas aan denk als ik dit bericht al lang en breed gepost heb... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
vond evildead 2 wat zaai, maar Army of darkness is best lache.. Zitten een paar goeie oneliners bij! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
heidy doet het tussen de alpen ![]() ![]() |
|
Niemand die El Día de la bestia kent? Triest hoor ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: voor meer info over deze film: http://us.imdb.com/Title?0112922 ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
1: The Matrix ![]() 2: Snatch 3: Shrek 4: One Flew Over The Cuckoo's Nest ![]() 5: Toy Story ![]() |
|
Beste film? Tot zeer kort geleden was dat Gladiator voor mij, maar maandag heb ik The Fellowship of the Ring gezien. Die heeft gladiator best wel eraf geSMACKT! Ik heb aan een stuk door zitten kwijlen... En dat doe ik echt niet vaak bij films, de meeste films vind ik maar ruk... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-01-2002 12:29] ![]() |
|
OK, net met Rajackar en nog wat lui 'Requiem For A Dream' in het filmhuis hier gezien... dikke aanrader! Die film gaat in de tweede helft behoorlijk ziek over de kop. Een blik in de Afgrond... Goede film! ![]() |
|
mijn favorite films zijn: 1 starwars ![]() 2 matrix 3 american history x 4 saving private ryan 5 braveheart 6 bram strokers dracula ![]() defende nos in proelio ![]() |
|
'k Ga vanavond hopelijk Mullholland Drive kijken... 'k Ben is benieuwd... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Tof... ik wil ook!!! ![]() ![]() |
|
Lynch Rulez!! By the way, die Reqiuem for a Dream is naar het boek van Hubert Selby .. wordt in de USA als de gek binnen de literatuur beschouwd.. wil dat boek nog eens gaan lezen, net als Last Exit to Brooklyn .. Iemand toevallig Naked Lunch gezien (Cronenberg) .. Ik wil hem nog een keer huren, want het boek is zeer freaky (Door William S. Burroughs..) ![]() |
|
quote: Rajackar heeft hem gezien en het schijnt wel een heftige zit te zijn. Ik heb het boek... ben er ook al in begonnen, na de eerste 10 bladzijden is het al pikzwart. hmmm... vandaag weer een stuk verder lezen. ![]() |
|
5 films? moeilijk.. es denken.... Films die ik graag nog een keer kijk zijn: - Shawshank Redemption - Aliens - Once upon a time in the west - Spaceballs - Braveheart Andere leuke films die misschien er ook wel op kunnen: Shrek The Hole The Matrix Event Horizon Memento Gladiator Dances with wolves en nog vele andere die ik vergeet ![]() ![]() |
|
Weet geen vaste volgorde, maar Seven, Snatch, Enemy at the Gates, Tigerland, 8mm, The Skulls, What lies beneath, Rules of Engagement en Saving private Ryan zijn erg goed. Wil geen expert lijken, maar k werk in een videotheek, zodoende. ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
quote: idd, deze ben ik o.a. vergeten ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
quote: Expert?? Dat zijn bijna allemaal mainstream-films! Weinig 'experts' aan, dunkt me. ![]() |
|
Volgens mij heb ik Killers nog niet genoemd. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dat is toch die John Woo net zoals 'Bullet in the head'? Eerst denk je nog: vette aktie, waarna al die miljoenen doden beginnen te vervelen..VERVELEN!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |