IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 13:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 13:10 schreef Rasputin het volgende:
Jaa, de Young Ones zijn idd zeer grappig, vooral die Vyvyan, En die ene hippie, Neil ofzo. Maar dat zijn natuurlijk geen films toch Of is er wel een film van?
En ik dacht dat George of the Jungle gewoon een speelfilm was.

jah george of te jungle is een speelfilm maar enorm heerschend. neil heerscht enorm, Er zijn wel videobanden van the young ones met afleveringen van seizoenen er op. Ik heb alleen het eerste deel, en niet onder titelt, soms erg lastig te verstaan omdat het accent soms onbegrijpelijk is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 21-01-2002 13:31 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik ook zeker n fan ben van the young ones, helaas zijn er geen films van nee, maar wel van twee van die kerels , hun namen ben ik helaas even kwijt. Titel is guest house paradiso, en het is overigens best een aardige film.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-01-2002 15:24 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 december 2001 17:38 schreef Phaestus het volgende:
Sarjenka, weet je zeker dat dat lijstje niet gewoon alle films zijn de je je uberhaupt nog kan herinneren?


owkeej, hier heb ik meer dan een maand over moeten nadenken

Ik zal het uitleggen... via www.imdb.com houd ik alle films bij die ik heb gezien voorzie ze van een cijfer (die lijst is heeeeeeel lang en daarom heb ik hem gesorteerd op de tienen en negens). Ook houd ik alles bij wat ik nog wil/moet zien...

ik = filmgek...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-01-2002 15:44 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 januari 2002 13:31 schreef Warheart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook zeker n fan ben van the young ones, helaas zijn er geen films van nee, maar wel van twee van die kerels , hun namen ben ik helaas even kwijt. Titel is guest house paradiso, en het is overigens best een aardige film.


Ja, jij bedoelt Bottom, en die film daarvan heet Guesthouse Paradiso. Die serie heerst, elke maandagavond om 20.00 op nederland 2 geloof ik.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 21-01-2002 15:58 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 15:44 schreef Rasputin het volgende:
Ja, jij bedoelt Bottom, en die film daarvan heet Guesthouse Paradiso. Die serie heerst, elke maandagavond om 20.00 op nederland 2 geloof ik.

Inderdaad Bottom, eveneens een heerschende serie, en inderdaad maandagavond 20.00, ik dank u voor het herrinneren, ik vergat het bijna. Ik zal vanavond dan ook niet verzuimen te kijken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2002 16:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

C'est arrive pres de chez vous - docu over een seriemoordenaar = vette humor!!!!!!![/quote]

"C'est arrivé" is briljant! Absolute aanrader voor iedereen die van zwarte humor houdt! Ook erg goed uit Belgie: "Delicatessen."

Ik heb verder niet echt een favorieten-lijstje voor films, maar als ik er een zou maken zouden de volgende films er wel in staan:

Shawshank Redemption
Apocalypse Now (- Redux!!!)
Blade Runner
Braindead
Fight Club
Monthy Python and the Holy Grail
Brazil
Dr.Strangelove
Once upon a time in the West
Evil Dead II/Army of Darkness (tel ik als 1 film...)
C'est arrive pres de chez vous
Memento

En vast nog een zooi waar ik pas aan denk als ik dit bericht al lang en breed gepost heb...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-01-2002 17:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vond evildead 2 wat zaai, maar Army of darkness is best lache.. Zitten een paar goeie oneliners bij!


"This one is older than shit, heavier than time!"


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 20:47 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

heidy doet het tussen de alpen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-01-2002 21:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Niemand die El Día de la bestia kent? Triest hoor


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-01-2002 21:59 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 21 januari 2002 21:03 schreef Lord Morgoth het volgende:
Niemand die El Día de la bestia kent? Triest hoor


voor meer info over deze film:

http://us.imdb.com/Title?0112922





If you can't eat it or fuck it, then kill it...


zoebkib
Usericon van zoebkib
Posted 22-01-2002 23:03 by zoebkib Wijzig reactieProfiel van zoebkibQuote dit berichthttp://www.zoebkib.com

1: The Matrix
2: Snatch
3: Shrek
4: One Flew Over The Cuckoo's Nest
5: Toy Story


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-01-2002 12:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Beste film? Tot zeer kort geleden was dat Gladiator voor mij, maar maandag heb ik The Fellowship of the Ring gezien. Die heeft gladiator best wel eraf geSMACKT! Ik heb aan een stuk door zitten kwijlen... En dat doe ik echt niet vaak bij films, de meeste films vind ik maar ruk...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-01-2002 12:29]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-01-2002 23:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OK, net met Rajackar en nog wat lui 'Requiem For A Dream' in het filmhuis hier gezien... dikke aanrader! Die film gaat in de tweede helft behoorlijk ziek over de kop. Een blik in de Afgrond... Goede film!


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 24-01-2002 12:36 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

mijn favorite films zijn:
1 starwars
2 matrix
3 american history x
4 saving private ryan
5 braveheart
6 bram strokers dracula


defende nos in proelio


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-01-2002 12:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Ga vanavond hopelijk Mullholland Drive kijken... 'k Ben is benieuwd...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2002 12:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tof... ik wil ook!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 12:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lynch Rulez!!

By the way, die Reqiuem for a Dream is naar het boek van Hubert Selby .. wordt in de USA als de gek binnen de literatuur beschouwd.. wil dat boek nog eens gaan lezen, net als Last Exit to Brooklyn ..

Iemand toevallig Naked Lunch gezien (Cronenberg) .. Ik wil hem nog een keer huren, want het boek is zeer freaky (Door William S. Burroughs..)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2002 13:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 12:58 schreef Valorian666 het volgende:
Iemand toevallig Naked Lunch gezien (Cronenberg) .. Ik wil hem nog een keer huren, want het boek is zeer freaky (Door William S. Burroughs..)


Rajackar heeft hem gezien en het schijnt wel een heftige zit te zijn. Ik heb het boek... ben er ook al in begonnen, na de eerste 10 bladzijden is het al pikzwart. hmmm... vandaag weer een stuk verder lezen.


Marty
Usericon van Marty
Posted 24-01-2002 14:27 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

5 films? moeilijk.. es denken....

Films die ik graag nog een keer kijk zijn:

- Shawshank Redemption
- Aliens
- Once upon a time in the west
- Spaceballs
- Braveheart

Andere leuke films die misschien er ook wel op kunnen:
Shrek
The Hole
The Matrix
Event Horizon
Memento
Gladiator
Dances with wolves

en nog vele andere die ik vergeet



Zash
Usericon van Zash
Posted 24-01-2002 21:07 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Weet geen vaste volgorde, maar Seven, Snatch, Enemy at the Gates, Tigerland, 8mm, The Skulls, What lies beneath, Rules of Engagement en Saving private Ryan zijn erg goed. Wil geen expert lijken, maar k werk in een videotheek, zodoende.


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Zash
Usericon van Zash
Posted 24-01-2002 21:08 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 14:27 schreef Marty het volgende:
5 films? moeilijk.. es denken....

Films die ik graag nog een keer kijk zijn:

- Shawshank Redemption
- Braveheart

Andere leuke films die misschien er ook wel op kunnen:
The Matrix
Gladiator

en nog vele andere die ik vergeet


idd, deze ben ik o.a. vergeten


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2002 21:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 21:07 schreef Zash het volgende:
Weet geen vaste volgorde, maar Seven, Snatch, Enemy at the Gates, Tigerland, 8mm, The Skulls, What lies beneath, Rules of Engagement en Saving private Ryan zijn erg goed. Wil geen expert lijken, maar k werk in een videotheek, zodoende.


Expert?? Dat zijn bijna allemaal mainstream-films! Weinig 'experts' aan, dunkt me.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-01-2002 21:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Volgens mij heb ik Killers nog niet genoemd.


the only pleasure is pain


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-01-2002 21:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 januari 2002 21:31 schreef Vampire_girl het volgende:
Volgens mij heb ik Killers nog niet genoemd.




I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2002 21:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2002 21:31 schreef Vampire_girl het volgende:
Volgens mij heb ik Killers nog niet genoemd.


Dat is toch die John Woo net zoals 'Bullet in the head'?

Eerst denk je nog: vette aktie, waarna al die miljoenen doden beginnen te vervelen..VERVELEN!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen