![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Toffe films van regisseurs die ik ken: films van Peter Greenaway ('The Cook, the Thief, his Wife and her Lover'.... en 'The Baby Of Macon', etc.) films van David Lynch (Lost Highway, Eraserhead, Straight Story, etc.) films van Pier Paolo Pasolini (120 dagen in Sodom, Medea, etc.) Ik wil nog erg graag films van Tarkovski gaan bekijken. Recentelijk heb ik een aantal toffe films gezien die echte eye-openers waren. Het spreekt vanzelf dat deze films meestal niet in de bios te zien zijn. ![]() |
|
echt een hele leuke film is Fucking åmål leuk om een keer te kijken. ![]() |
|
- Trainspotting - The Patriot - The Rock - American History X - Saving Private Ryan ![]() |
|
Ik vind S P R een van de beste 2e wo films. Misschien is het macaber, maar vietnam films zijn echt mijn favo genre. ![]() |
|
1 Gladiator 2 Braveheart 3 Lord of The Rings Deus et Nocta no faciunt fustra ![]() |
|
quote: mmmmm, ik werd er helemaal depri van... ![]() ![]() |
|
Heb vorige week American History X gezien. Die film is echt DE MAAAAX jonge, en dit is niet om het nazi-gedoe, het gaat er om dat het gewoon echt prachtig is gefilmd, de emoties, de close-ups, echt subliem gedaan. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
volgens mij heeft iedereen dat bij die film. Maar zoals dwaallicht al zei, het is een blik in de afgrond. En het is geen leuk uitzicht ![]() |
|
Ik weet niet, zulke films lijken wel een soort drug voor me of zo. Zelfde als ik naar ellendige black metal luister. Dat soort visioenen intrigeren mij mateloos. ![]() |
|
Aangetrokken tot de duisternis... en eh neptieten ![]() ![]() |
|
EN echte tieten! ![]() |
|
Ja ja en ondertussen op L.H.'s tieten geilen... ![]() ![]() |
|
Ik zit hier te peinzen over wat L.H. betekent. Je bent eh, onnavolgbaar Jade ![]() ![]() |
|
Ja goed he... ![]() Laura Harring... ![]() |
|
Hmmmm geil geil Ik geil nog even verder, want je hebt wel gelijk ![]() ![]() ![]() |
|
I.d.d. een hele mooie vrouw, alleen jammer dat ze dus neppers heeft. ![]() |
|
- Lost Highway - Clockwork Orange - Shining - The Crow - Bram Stokers Dracula Dit zijn zo de eerste 5 films die in mijn hoofd opkomen. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
![]() ![]() cube, is ook fantastisch ![]() |
|
mijn top 5: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Van wie is-ie, wanneer is-ie gemaakt, waar gaat-ie over? Ik ken nl. van de Dogma-school alleen maar The Idiots, Festen en Mifune's Last Dance. ![]() |
|
Mensen die American History X een goede film vinden, kan ik LA HAINE aanraden. .. zeer deprimerende film, dat wel, maar wel erg goed, en realistisch (gefilmd met handcamera, z/w, 24 uur uit het leven van een paar kansloze lui in de suburbs van Parijs.. Franse film, La Haine betekend De Haat. ![]() |
|
quote: Hmm. ben ook wel benieuwd.. heb het even gecheckt: van Jean-Marc Barr.. idd een Dogma film, hij speelde overigens mee in Breaking The Waves.. Mini-review: (geen spoilers) This dogma film leaves you with a divided mind. On the first hand, it is a remarkable, tragic love story with brilliant actors, on the other hand the whole film is made that non-spectacular, realistic there's no space left to dream about. This is a story out of the normal, misery life, and the alarming thing about it is that this could really have happened to one of your friends. ![]() |
|
De dogma film "lovers ![]() Dogma gaat over een romance tussen een frans meisje en een asielzoeker die illegaal in Parijs woont. Ze raken hopeloos verslaafd aan elkaar, totdat............ ![]() En volgens mij is het Mifune's last son inplaats van Mifune's last dance ![]() Te huur in betere videotheeks (cultfilms) ![]() |
|
quote: mmmmm, volgens mij heb ik deze eens in een filmmarathon gezien. Errrug lang geleden. Met die breakdancescene? ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |