![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De ULTIEME 'vrienden en een krat bier' film! ![]() |
|
laatst american beauty gekeken; niet zozeer een hele vette of toffe film maar wel een HELE GOEIE imho ![]() |
|
heeft iemand toevallig Batoru rowaiairu , beter bekend als Battle Royale, gezien? Zo ja, aanrader? ![]() |
|
Vrijdag "Dreamcatcher" gezien van Stephen King, erg mooie film, erg goed verhaal. ![]() |
|
quote:NOG niet gelezen ... ben veel King aant lezen recently .. je moet er altijd ff doorheen het eerste stuk, maar dan wordt het tof ![]() |
|
quote: Die zag ik vrijdag dus ook, originele benadering, echt toffe film. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: nou nou, dat valt ook wel weer mee. Op een gegeven moment werd het langdradig en het einde viel me ook tegen, matige film imo "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Erg goede film. Maar in diverse filmtopics op Zm al uitgebreid bediscussieerd ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Uhm... niet Tsjechisch, maar servo-kroatisch! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
ik kan het net gezien topic niet vinden dusdan maar hier: ik heb zaterdag x-man 2 gezien. nog steeds geen bijzonder verhaal maar wel cewle effects en aktie; beter dan 1. ![]() |
|
Natural Born Killers, Matrix, Pulp Fiction, 12 Monkeys, Gladiatior en de 5th Element zijn mijn favoriete films! ![]() |
|
Ik was er nog 1 vergeten: American History X! ![]() Edward Norton heerscht tot en met. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
deep-throat Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Devil's advocate 6th sense The Profecy The Ninth gate en nog een aantal ![]() |
|
quote: Die moet ik ook nog steeds eens kijken.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
ben nog wat fims vergeten: Howard Stern : private parts Fear and loating in Las Vegas Apocalypse now redux Mallrats + Chasing Amy + Clercs + dogma = allemaal van Kevin Smith (Silent Bob) en alles van Monty Pyton 's Flying Circus en dan nog maar te zwijgen over concert regestraties [Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 13-05-2003 18:59] Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: Vertel me maar eens wat je er van vond. ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
American psycho Hellraiser 1 The rock Resurection Jay and seilent bob ![]() Take Me Out Of This Black Hell ![]() |
|
quote: Jay and silent Bob heersen idd de pan uit!!!! ![]() |
|
- braveheart ![]() - jay and silent bob - dogma - pulp fiction - the matrix - the fallen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 13-05-2003 17:27] www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Moeilijk, moeilijk...euh Cube (het aloude doolhof in een vernieuwd jasje) Star wars (vooral 4-5-6) Snatch (met Brad Pitt in zijn sterkste rol volgens mij) American werewolf in London (oorspronkelijk als parodie bedoeld maar een cultfilm geworden) Catpeople (Met Nastasja Kinski, sterke film) Maar ja er zijn zovele 'beste' films.... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
quote: Zag laatst Cube II, was ook erg leuk (begint een beetje een hoog X-files gehalte te krijgen)... op naar Cube III ![]() |
|
hmm... -LOTR 1 en 2 -Starship troopers -13 nd warrior ![]() |
|
Heeft er iemand trouwens nog goeie tips voor fantasy films, ze zijn welkom ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |