![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Weetniet, sorry... post het hier als je het weet, ik wil het ook wel es weten... ![]() |
|
Misschien licht aangepast... ![]() |
|
quote: lux aeterna !! zo heet dat !! of bedoel je niet dat stuk uit Requiem for a dream ? [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 03-05-2002 23:49] zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Zal 'k ook eens naar luisteren, bedankt! ![]() |
|
1. lord of the rings 2. Gladiator 3. American History X 4. Fist of the North star(manga, niet de real-life) 5. Hot Shots I+II Mafia, Braindead, BASE-ball en Street fighter II(animated movie) zijn ook erg cool Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
1. Lord of the rings 2. Romeo & Juliet ![]() 3. Braveheart 4. The blair witch project 5. Pocahontas ![]() hmz over die laatste ben ik niet zo zekerz..maarja..buya metal greetz dude! xXx -|-Wicked Mind-|- Only dead fish swim with the stream ![]() |
|
1. Memento 2. Pulp Fiction 3. Goodfellas 4. Hellraiser 5. Cape Fear My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
Laatst A time to kill weer eens gezien. Blijft een erg gave film. ![]() |
|
Mensen leer zoeken.... http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004Y6Q5/qid=1020852097/sr=8-4/ref=sr_8_67_4/102-7207076-2299321 Requiem for a dream.. Dat ´ene stukje ´ is waarschijnlijk een van die overture stukjes.. Ik heb de film echter nog niet kunnen kijken.. maar de soundtrack HEERSCHT!! ![]() |
|
THE THING! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
quote: das dus lux aeterna zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
1.The Game 2.Mulholland Drive 3.A Clockwork Orange 4.Lord of the Rings 5.Ice Age ![]() ![]() |
|
THE THING! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
Ja, de Star Wars trilogie. En, kan iemand iets vertellen of die nu wel/niet op DVD zijn/komen? ![]() |
|
Ik dacht dus van niet; maar volgens Ashera dus wel... Maarruh; hoe was die 2DVD van Dawn of the dead en die 'andere versie'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Op www.amazon.com staat dat de delen na I (nog) niet uitgebracht zijn op DVD. Deel II is trouwens vanaf 16 mei te bestellen ![]() http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/104-5929400-5101559 ![]() |
|
Die DotD was gaaf. De oroginele in Z/W full length (director's cut). De andere heb ik nog niet gezien. ![]() |
|
fightclub is en blijft een geweldige film, heb em gisteravond nog geript van dvd op vcd ![]() ![]() |
|
quote:Idd, nog niet available. Ik vraag me af waar Asherah die wijsheid vandaan heeft... ![]() |
|
1- the Matrix ![]() 2- The Shawshank Redemption 3- America History X ![]() ![]() |
|
quote: Dat dacht ik idd dus ook; de laatst uitgekomen delen (Phantom & Attack) wel op DVD, maar de klassieke trilogie gewoon niet op DVD! Is eigenlijk erg raar!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Erg raar ja... ik las overal dat het nog tot na deel drie gaat duren voor ze uit komen. Moet ik misschien toch maar ergens die geremasterde box op de kop zien te tikken. Die zie ik alleen ook nergens meer... ![]() ![]() |
|
Je zou zeggen dat die nog wel te krijgen zou moeten zijn. Maarruh; worden die versies niet de afgelopen weken en morgen uitgezonden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja, morgen Return of the Jedi. ![]() Vandaar dus mijn plotselinge her-interessie in de films. Ik moet die namelijk nog steeds eesn hebben. Vroeger had ik ze alle drie getaped en grijsgedraait maar die heb ik nu niet meer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |