IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
chimairaan
Usericon van chimairaan
Posted 14-03-2002 23:32 by chimairaan Wijzig reactieProfiel van chimairaanQuote dit berichthttp://www.otep.com

Freddy Got Fingered


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 15-03-2002 0:52 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

(cult)filmpies als Natural Born Killers, Boondock Saints, Killers , Dobermann en roadmovies als Perdita Durango.
Verder staat op nummer 1 nog steeds American Ninja (heb ik maar 50 keer gezien ofzow )
en Police Academy.
En last but not liest Chinese (fantasy) Kungfu Films.

Filmpje, Biertje, Chippie erbij. LEGGER HOR!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-03-2002 11:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 maart 2002 1:13 schreef man de rijn het volgende:
En volgens mij is het Mifune's last son inplaats van Mifune's last dance




Het is Mifune's last sonG


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-03-2002 14:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2002 0:52 schreef Jester666 het volgende:
(cult)filmpies als Natural Born Killers, Boondock Saints, Killers , Dobermann en roadmovies als Perdita Durango.
Verder staat op nummer 1 nog steeds American Ninja (heb ik maar 50 keer gezien ofzow )
en Police Academy.
En last but not liest Chinese (fantasy) Kungfu Films.

Filmpje, Biertje, Chippie erbij. LEGGER HOR!


Natural born killers is ook een roadmovie.

99% van de ninja films e.d.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-03-2002 14:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 1:27 schreef Jade het volgende:
mmmmm, volgens mij heb ik deze eens in een filmmarathon gezien. Errrug lang geleden. Met die breakdancescene?


Ja.. er zitten een paar breakdancescene's in inderdaad... maar als dat van de hele film het meeste indruk op je heeft gemaakt dan heb je de film toch op een andere manier ervaren dan ik..


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 15-03-2002 14:27 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

NOS journaal vind ik erg goed, maar het boek is beter.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-03-2002 14:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het boek is toch van Corry Konings?


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 15-03-2002 15:19 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Een echte aanrader voor de Star Trek fans :
GALAXYQUEST !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-03-2002 13:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, ik heb dus gisteravond in het filmhuis de director's cut van Apocalypse Now gezien.

Wat een monumentale film. Iedereen kent wel de scene waarin de Airborne Brigade met hun helikopters onder het keihard draaien van Wagner wat Vietnamezen aan gort schieten... welnu, die scene is compleet overdonderend... en dat is pas het begin. Het wordt allemaal nog veel erger, tot en met het helse einde.

En vandaag dan ook nog weer Straight Story kijken


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 17-03-2002 14:24 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Ik ga mee met Ares, volledig...met jou kan ik praten


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 18-03-2002 21:23 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Natural Born killers is wel okay.

Verder is Apocalypse Now natuurlijk de vietnam film bij uitstek, hoewel ik nog steeds niet snap wat een koe doormidden hakken ermee te maken heeft


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-03-2002 21:29 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik vind Braveheart ook wel een heel erg mooie film, vooral het einde.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 18-03-2002 21:30 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

1- bram stokers dracula
2- necrophobia
3- american history x
4- stigmata
5- excorsist (eeuuuuhhh ff dislecties kweet ff echt niet meer hoe j dat schrijft)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-03-2002 21:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 maart 2002 14:22 schreef lord abortion het volgende:
Heb vorige week American History X gezien. Die film is echt DE MAAAAX jonge, en dit is niet om het nazi-gedoe, het gaat er om dat het gewoon echt prachtig is gefilmd, de emoties, de close-ups, echt subliem gedaan.

de film is juisrt bedoeld om het nazigedoe aan de kaak te stellen, lees maar wat er op de hoes staat:

United by lies, devided by thruth

ik vind het idd ook een prachtfilm.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-03-2002 21:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2002 21:33 schreef beli mawr het volgende:
de film is juisrt bedoeld om het nazigedoe aan de kaak te stellen, lees maar wat er op de hoes staat:

United by lies, devided by thruth

ik vind het idd ook een prachtfilm.

yep me too net als romper stomper was dit weekend op tv


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-03-2002 21:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 maart 2002 21:42 schreef FireFox het volgende:
yep me too net als romper stomper was dit weekend op tv

Welke film is dat?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-03-2002 22:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor de mensen die hem nog steeds niet gezien hebben,

American History X komt WEER op televisie, en wel op NET 5, aan het eind van deze maand (ik geloof de 30ste)..

Je hebt dan wel de NET5 versie, dus reclames.. maar anders had je een paar weken terug maar moeten kijken (Belgie 1 of 2)

O ja, nog iets nuttigs:

NET 5 heeft op teletekst 2 maanden vooruit staan welke films er komen, pagina 195 (films deze maand) en pagina 196 (films volgende maand) .. zeer handig..

(ook sbs6 heeft dit, zelfde pag.nrs, maar deze zender heeft slechts heeeeeel sporadisch interessante films... )

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-03-2002 22:05]


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-03-2002 13:19 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik heb gisteren Blackhawk Down gezien wat een kicke film.
die ga ik ook zeker op dvd kopen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-03-2002 13:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Er komt binnenkort ook een of andere, geen film maar wel interessant, judas priest-special op yorin hoorde ik ergens.... datum weet ik niet.


Ik, Wil Schuurman


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-03-2002 13:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb laatst I.A. (Artificial intelligence) en Final fantasy gezien. Bijde zijn vette aanraders.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 26-03-2002 14:07 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

"The Last Of The Mohicans" is een schitterende film ! Met prachtige muziek ook van Trevor Jones... Zeer aan te raden !


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 14:39 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 14:07 schreef Visigoth het volgende:
"The Last Of The Mohicans" is een schitterende film ! Met prachtige muziek ook van Trevor Jones... Zeer aan te raden !


Geweldige film!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 14:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 maart 2002 13:38 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb laatst I.A. (Artificial intelligence) en Final fantasy gezien. Bijde zijn vette aanraders.


Ik vond A.I. erg goed, tot het laatste kwartier.. Vanaf dat die aliens erbij kwamen waren ze me kwijt. Wat een kuteinde..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 26-03-2002 15:50 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Ik vond A.I. heel erg tegenvallen... Spielberg kopieert gewoon het pinokkio verhaal, maar slaagt er nergens in om emoties op te wekken. Uiteindelijk blijft die jongen gewoon een gevoelloze machine en tegen het einde van de film zou je wensen dat je 'm zelf kon uitschakelen...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 26-03-2002 16:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Net de trailer van Blade 2 bekeken, ziet er mooi uit en ik ga hem zeker in de bios kijken.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen