IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2004 14:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 14:13 schreef Chimaira het volgende:
Bruce Campbell heerst! Sam Raimi heeft ook een interview gezegt dat hij nog wel iets voelt voor een Evil Dead 4!


Muah...persoonlijk hoeft er van mij geen deel 4 te komen. KIjk maar naar de Nightmare on Elmstreet reeks. Ze worden steeds slechter.


spelfout weggehaald...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-10-2004 14:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 13:38 schreef Chimaira het volgende:
Verder:

The Lord Of The Rings trilogy.
Mystic River.
Matchstick Men.
Evil Dead 1,2 + Army Of Darkness.


matchstick men? die vond ik vrij slecht eigenlijk en ja ik begrijp de film.


"This one is older than shit, heavier than time!"


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 18-10-2004 15:14 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

-Seven
-The ring
-pulp fiction
-Identity

Horror sucks ,ben ik achter gekomen (nieuw of oud , now aday kan ik daar niks meer mee),vroeger wel overigens.

okay wel tof:
-Braindead
-Bad taste
-Bodycount


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-10-2004 16:27 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Identity vond ik wel leuk, maar om hem nu bij de beste films ooit te gaan rekenen vind ik wat te veel van het goede...


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 18-10-2004 16:29 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

trilogie van LOTR
Les triplettes de Belleville
Steve+Sky
Kill Bill I en II
Hero
(volgens mij de beste van de laatste 3 jaar)


[Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 18-10-2004 16:29]


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2004 2:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik nomineer erbij: Big Fish; echt een must see


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 30-10-2004 2:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 14:20 schreef varanus het volgende:
Muah...persoonlijk hoeft er van mij geen deel 4 te komen. KIjk maar naar de Nightmare on Elmstreet reeks. Ze worden steeds slechter.


mwoh hoop dat deel 4 van the living dead wel goed word george a romero zal volgend jaar 2 films uitbrengen



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2004 3:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

The Big Lebowski is de beste film ooit.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 1:58 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Mijn god, wat een gemiddelde doorsnee vooral niet nadenken films, maar ja ieder z'n smaak, :

1 La Haine, van Kassovitz
2 Gegen die Wand, Fatih Akin
3 A VENDRE, LAETITIA MASSON
4 Kikujiro, Kitano Takeshi
5 Once were Warriors, Lee Tamahori
6 Irreversible
7 The Usual Suspects
8 Assasin, kassovitz



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 1:58 schreef el mariachi het volgende:
Mijn god, wat een gemiddelde doorsnee vooral niet nadenken films, maar ja ieder z'n smaak




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-10-2004 2:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 1:58 schreef el mariachi het volgende:
Mijn god, wat een gemiddelde doorsnee vooral niet nadenken films, maar ja ieder z'n smaak,







granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 01-11-2004 14:45 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

Biodome heerscht!

lord of the rings triologie
finding nemo
ice age
The rock


schoppen aas in je hol klootzak!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2004 14:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ice Age is wel geinig, maar de beste film vind ik wel erg enthousiast.


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 01-11-2004 15:31 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

het gaat mij bij ice age ook vooral om dat beestje dat heel de tijd met die eikel loopt te sleuren. Skratch ofzowiets heet ie. Die is echt uber!


schoppen aas in je hol klootzak!


Patricia
Usericon van Patricia
Posted 02-11-2004 19:03 by Patricia Wijzig reactieProfiel van PatriciaQuote dit bericht

1.A Clockwork Orange
2.The Shawshank Redemption
3.Requiem for a Dream
4.Goodfellas
5.The Green Mile
6.Scarface

[Dit bericht is gewijzigd door Patricia op 02-11-2004 19:05]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2004 22:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 14:45 schreef granko het volgende:
Biodome heerscht!

lord of the rings triologie
finding nemo
ice age
The rock



Jij kijkt niet zoveel films zie ik wel, vrij slechte films zitten er tussen imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 9:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

the forgotten en de grudge gaan erg goeie films zijn

biodome is de top, blairwitch1 de shit en the trumanshow moet ook iedereen gezien hebben


the matrix 1 is geen film, das t kleine stukje realiteit wat wij mee krijgen in deze schertsvertoning die wij ervaren als 'leven'


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-11-2004 10:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
biodome is de top, blairwitch1 de shit

Wassup whigga?

quote:
the matrix 1 is geen film, das t kleine stukje realiteit wat wij mee krijgen in deze schertsvertoning die wij ervaren als 'leven'

Wow knap! Een omschrijving die even semi-diepzinnig en wannabe filosofisch is als de film zelf!


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 11:34 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hooooo hoo my friend I aint no wigga

ik loop al vanaf kleins af aan met een zware twijfel over t leven an sich...

beetje dat idee waar de matrix mee speelt kep nog nooit zo uitgekeken naar een vervolg op een film... ik ben ook nog nooit zo teleurgesteld geweest

ook een aanrader - vanilla sky - ook zo freaky

----
qua beeld is hero DE film van de afgelopen jaren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 03-11-2004 12:21 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 9:51 schreef Aaaarco het volgende:
de grudge


Deze: http://imdb.com/title/tt0391198/ ?
Zo ja, dit is dus weeral een remake. Ju-On (The Grudge) is inderdaad een heel goeie film, en ook het vervolg (Ju-On, The Grudge 2) kan ik aanraden, maar in deze remake geloof ik dus niet. Komaan zeg, Sarah Michelle Geller in een horrorfilm?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 12:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

van de bedenker van de ring....

... ringu


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 03-11-2004 13:03 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Kan best wel, maar ik ben zo geen fan van al die amerikaanse remake-toestanden... m.a.w.: Ringu, ja. The Ring, nee. Ju-on, ja. The Grudge, nee (vrees ik, alhoewel ze wel dezelfde regiseur gaan houden)


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 13:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

heb je dark water ook gezien, die zijn ze nu ook aan t re-maken...

dat origineel was best heel traag...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 13:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dark Water vond ik een beetje een tegenvaller. Die lift-scene aan het eind was nog wel aardig voor een paar seconden, en er zaten een paar goed opgezette spanningsbogen bij die watertank en zo, maar over het algemeen was het geen schim van Ringu.

Ik vind de Amerikaanse remake van Ringu trouwens wel degelijk zeer goed, zelfs beter dan de Japanse versie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2004 14:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dark Water vond ik inderdaad ook een heel stuk minder dan Ringu. Ben op zicht best benieuwd naar The Grudge.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen