IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-01-2002 13:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 20 januari 2002 13:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik-maar ik vind de soundtrack beter




De soundtrack? Je bedoelt gewoon hun cd The wall? Probeer Is there anybody out there eens. Das een live versie met een supervet geluid.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-01-2002 13:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 20 januari 2002 13:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik-maar ik vind de soundtrack beter




De soundtrack? Je bedoelt gewoon hun cd The wall? De film is namelijk gewoon een soort video voor het gehele album.
Probeer Is there anybody out there eens. Das een live versie met een supervet geluid.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-01-2002 13:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Willekeurige volgorde:

Alien Trilogy (Het liefst deel 1 & 2)
Heat
The Matrix
The Texas Chainsaw Massacre (jáwel... erg goed!)

Tjah... verder komt er even niets in mijn geest naar boven drijven, misschien dat Lord of the Rings er ook wel bij mag.


Ik, Wil Schuurman


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-01-2002 13:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Mijn favo films:
The Crow 1 (natuurlijk)
Braveheart FREEDOM to the Schots
Sleepy Hollow
Loaded weapon
Airplane 1&2 , absurde vliegtuighumor
Hot Shots 1&2
Carrie Wanneer je iemand tot vervelens toe pest keert het zich vroeg of laat tegen je!!
The Blairwitch program
Leathel Weapon





Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-01-2002 13:56 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

willekeurige volgorde:

-Clerks
-Lock, stock and 2 smoking barrels
-Fight club
-Alles van Quentin Tarantino (spelling?)
-The head saves the earth (tekenfilm)

Hmmm, ik kijk gemiddeld 2 a 3 film per week en 3/4 vergeet ik ook zo weer dus...
Dit schoot me ff snel binnen.


Jade
Usericon van Jade
Posted 20-01-2002 14:50 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Willekeurige volgorde:

The Shawshank Redemption
The Fight Club
Crouching Tiger Hidden Dragon
Dogma
Lord Of The Rings-The Fellowship Of The Ring
Moulin Rouge
Se7en
Interview With The Vampire
Dune
The Matrix
Alle Star Trek-films
Erin Brokovich
Braindead

Niet "all time favorite" maar ze hebben wel iets:

M.P's The Holy Grail
The Accused
Almost Famous
As Good As It Gets
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulin
Trainspotting
Memento
Harry Potter & The Philosopher's Stone
Good Will Hunting
Bram Stoker's Dracula



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2002 16:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Terminator 2 roeleert alle action films. Zelfs matrix! Hoewel die wel op een goeie tweede plaats komt!
Oja de aliens serie hoort er ook in thuis natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 20-01-2002 16:36]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-01-2002 16:41 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Weet niet precies, zijn heel veel goeie films maar dit vind ik een paar van de beste:
Aliens
Unforgiven
The Good the Bad and the Ugly
Sleepy Hollow
Monty Python Quest for the Holy Grail


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Ares
Usericon van Ares
Posted 20-01-2002 20:01 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 14:50 schreef Jade het volgende:
Willekeurige volgorde:

The Shawshank Redemption

Die is echt geweldig! Vooral hoe hij die directeur op het eind ongenadig terug pakt


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-01-2002 20:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 januari 2002 14:50 schreef Jade het volgende:
Willekeurige volgorde:

...
The Matrix
...
M.P's The Holy Grail
...
Trainspotting
...


Zalige films


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-01-2002 21:10 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

The Fellowship of The Ring
Braveheart
The Matrix
Gladiator
Braindead
The Crow
Alien 2,3 en 4
uhmm...zal er vast wel een aant. vergeten zijn


[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-01-2002 21:11]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 20-01-2002 22:04 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

1 - History of the world
2 - U.H.F. Weird Al Yankovic
3 - Alien cyclus
4 - Lord of the Rings
5 - Startrek Cyclus (captain kirk serie's)


Wiegen Meister !


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 20-01-2002 22:19 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Mijn lievelingsfilms zijn The Craft en The Blair Witch Project. Voor de rest vind ik The Sixth Sense en The Shining ook wel goed...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 20-01-2002 22:27 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

bram stokers dracula
necrophobia
lord of the rings


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2002 23:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2002 22:27 schreef darkscar het volgende:
necrophobia


??? Ken je hier iets meer over vertellen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-01-2002 23:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Kan iemand mij iets vertellen over de volgende film:

Haxan - witchcraft through the ages (1922)

Ik zoek iemand die de film gezien heeft en er meer over kan vertellen dan wat er op bijv. imdb staat..





Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-01-2002 23:55 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

From dusk till dawn

ah, what have got here!? it's a new flavour of pussy! Apple Pie Pussy!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-01-2002 0:02]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-01-2002 0:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 23:55 schreef Dargull het volgende:
From dusk till dawn

ah, what have got here!? it's a new flavour of pussy! Apple Pie Pussy!!!


Als je F.D.T.D. leuk vind, moet je NEAR DARK eens gaan kijken, van Kathryn Bigelow,, gave film.. ..
http://us.imdb.com/Title?0093605

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-01-2002 0:03]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2002 0:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ziet er goed uit, maar FDTD heeft nog steeds de vetste film zin ooit:

Pussy, pussy, pussy! All pussy must go. At the Titty Twister we're slashing pussy in half! This is a pussy blow out! Make us an offer on our vast selection of pussy! We got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, hot pussy, cold pussy, wet pussy, tight pussy, big pussy, bloody pussy, fat pussy, hairy pussy, smelly pussy, velvet pussy, silk pussy, Naugahyde pussy, snappin' pussy, horse pussy, dog pussy, chicken pussy, fake pussy! If we don't have it, you don't want it!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-01-2002 12:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

1) Terminator 2
2) Rain man
3) Predator
4) Star Wars - The empire strikes back
5) A clockwork orange


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-01-2002 12:43 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

El Día de la bestia!

Een priester heeft samen met een heavy metal fan 24 uur om de geboorte van de AntiChrist te voorkomen. El Día de la bestia is een briljante film! De perfecte mix tussen humor en horror. Niet te vergelijken met het slapstick niveau van Army of Darkness e.d.

El Día de la bestia won in 1996 de prijs voor de beste europesche film op het festival van de fantastische film.


Meer info:

http://us.imdb.com/Title?0112922

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-01-2002 12:46]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 12:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

big labowsky
fear loading in las vegas (zo heet ie toch???)
From dusk till dawn
shrek
antz
a bugs live
lion king..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-01-2002 13:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 januari 2002 12:47 schreef Cadaveria het volgende:
big labowsky
fear loading in las vegas (zo heet ie toch???)



Het is "the big Lebowski" en "Fear and Loathing in Las Vegas"


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 13:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 13:00 schreef Rasputin het volgende:
Het is "the big Lebowski" en "Fear and Loathing in Las Vegas"

thank u
was al lang blij dat ik ongeveer wist hoe die film heette.

oh jah george of the jungel was ik nog vergeten. Kan het ook niet helpen, ben tekenfilm verslaafde.
Ze moeten echt een film van ed edd en eddy uitbrengen.

en oh ja the young ones heerschen zeer.
Nu bedenk ik me dat ik die videobanden nog moet terug krijgen van iemand.. en die persoon weet vast wel over wie ik het heb


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-01-2002 13:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Jaa, de Young Ones zijn idd zeer grappig, vooral die Vyvyan, En die ene hippie, Neil ofzo. Maar dat zijn natuurlijk geen films toch Of is er wel een film van?
En ik dacht dat George of the Jungle gewoon een speelfilm was.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen