IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-12-2001 19:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 2 december 2001 19:25 schreef Jenje het volgende:
Ik heb dan liever films waarbij je gewoon door de spanning op het puntje van je stoel zit, en dat het liefst een beetje de fantasie of legende's/mythes kant op ...

Resultaat .. Jenje kijkt weinig films ...


Een aanradertje: The Others, een griezelfilm met Nicole Kidman in de hoofdrol. Ik heb hem vorige week zaterdag gekeken en vond het echt een goede film. Absoluut niet voorspelbaar.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. geen video ...
heb je em op mpg ?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-12-2001 19:50 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 2 december 2001 19:48 schreef Jenje het volgende:
.. geen video ...
heb je em op mpg ?


Nee, ik heb hem in de bioscoop gekeken. Hij ging donderdag pas in premiere, en door vrijkaartjes heb ik hem vorige week zaterdag al mogen bewonderen.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah als ik eraan denk zal ik er heen gaan


Jenje's hoofd = vergiet ...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 20:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

*SheRa makes note*


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*schouderklopje*

goood girlfriend

*en nu niet meer lieverd, zodadelijk krijgen wij moderators alweer klachten*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-12-2001 20:16]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2001 20:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

*klaag*


Je moeder.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 20:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 20:15 schreef Jenje het volgende:
**en nu niet meer lieverd, zodadelijk krijgen wij moderators alweer klachten*


Huh?

Je hebt het zeker tegen jezelf...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen schijnen het niet leuk te vinden dat wij hier klef doen, in de trant van ik hou van je en je bent zo'n gruwelijk lekker ding.

Oh en wij als moderators mogen natuurlijk niet slowcahtten en off-topic lullen, want dan overtreden wij de regeltjes !!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 20:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

All I said was *makes note*

De rest moet dus betrekking op jezelf hebben.

*Bemoeit zich er niet meer mee*


Dead things grow from deep inside...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 02-12-2001 20:54 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

even weer ontopic:
ik vind stir of echoes een meesterlijke film....!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 20:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Die vond ik ook erg boeiend.


Dead things grow from deep inside...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 20:56 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

The Big Lebowski
Dogma
Trainspotting
Snatch (en Lock Stock and two smoking barrels)
Fightclub

Blair Witch Project was ook wel leuk

verder een hoop filmhuisfilms..

Laatste die ik gezien heb was Harry un ami qui vous veut du bien.. Een franse film over een man die eerst gewoon aardig lijkt te doen, maar later begint hij het gezin van de hoofdpersoon uit te moorden.. was wel grappig


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-12-2001 20:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 2 december 2001 20:54 schreef elmar het volgende:
even weer ontopic:
ik vind stir of echoes een meesterlijke film....!


Ik heb hem 2 weken geleden gezien. En ik ben het helemaal met je eens, hij was echt meesterlijk.

Toevoeging aan mijn favo films -> IT van Stephen King (hoe kon ik die nou vergeten).

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 02-12-2001 21:32]


the only pleasure is pain


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 22:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1. 'Bad taste' - Peter Jackson (meesterlijke humor; zo slecht dat het niets minder dan ronduit geniaal wordt (Steekt Monty Python naar de kroon!!!!!); echt alles klopt aan deze film, elke scene opnieuw!!!!)
2. 'The holy grail' - Monty python's flying circus (voor de geweldige special effects en de onwerkelijk geniale choreografie...............voor de humor natuurlijk!!!!)
3. 'The shining' - Stanley Kubrick (om de sfeer)
4. 'A clockwork orange' - Stanley Kubrick (om de sfeer en het thema)
5. 'Festen' - Lars von Trier (om de originaliteit)
6. 'Dracula' - Francis Ford Coppola (om de sfeer en de dramatiek)
7. 'Goodfellas' (Om de geweldige combi tussen een spannend verhaal en het geweldige acteertalent van de cast)
8. 'The devil's advocate' (om de metafysische thematiek: intelligente evilness)
9. 'Dead poets society' (dramatiek)
10.'Braindead'(om de gore & de humor)
11.'The exorcist' (Spanning & evilness)
12.'Halloween' (Spanning)
13.'Nightmare on Elm street I & III (Spanning & smaakvolle rauwheid)
14.'Evil dead' (Spanning)
15.'The usual suspects' (Om het ingenieuze verhaal)
16.'Lock Stock & two smoking barrels' & 'Snatch'(verhaal & humor)
17.'Fargo' (om de sfeer en het verhaal)
18.'Hannibal' (om de sarcastische humor)
19.'Silence of the lambs' (om de spanning)
20.'The sixth sense' (om de spanning en de dramatiek)
21.'Transformers - The movie' (jeugdsentiment)
22.'The exorcist III' (om het verhaal en de metafysische kant eraan)

('k kan eigenlijk niet echt kiezen)

maar waarschijnlijk gaan de 'Godfather trilogy' & 'Apocalypse now' binnenkort vrij ver bovenaan staan...


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 5:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 22:40 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

oh ja, nu je het zo zegt.. Alle Films van Kubrick (en dan vooral clockwork orange) en Monty Python horen ook in mijn lijstje..

Monty Python and the holy grail heb ik gisternacht nog gezien (hij was namelijk op BBC2)


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 23:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 20:57 schreef Vampire_girl het volgende:
...Toevoeging aan mijn favo films -> IT van Stephen King (hoe kon ik die nou vergeten).


Ja, die is gaaf!


Dead things grow from deep inside...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-12-2001 23:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Favorite? te moeilijk.. hier gewoon 5 films die ik gaaf vind:

- CARLITO'S WAY
- LA HAINE
- THE CUBE
- LOST HIGHWAY (David Lynch! rulez)
- TRUTH OR CONSEQUENCES (degene met K. Sutherland, is er nl. nog een)



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 23:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2001 22:40 schreef Phaestus het volgende:
Monty Python and the holy grail heb ik gisternacht nog gezien (hij was namelijk op BBC2)


Kenmerk van een topfilm: altijd weer briljant!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2001 20:57 schreef Vampire_girl het volgende:
Toevoeging aan mijn favo films -> IT van Stephen King (hoe kon ik die nou vergeten).


Ik vond de opbouw van de film met de uitdieping van de karakters erg goed; het einde daarentegen is zooooo slap!!!!!

In het boek schijnt het einde nog zo'n 300 bladzijden te behelzen met o.a. een verdere karakteruitdieping van Pennywise onder andere over de herkomst van 'het' etc.....

Jammer, mijns inziens gemiste kans deze film.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klein vraagje tussen door, wat zijn de beter boeken van Stephen King, ik wil weer meer gaan lezen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 23:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2001 20:54 schreef elmar het volgende:
ik vind stir of echoes een meesterlijke film....!


Niet om vaker te kijken, maar om een keertje te zien idd zeer goed gedaan!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-12-2001 0:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 23:12 schreef Jenje het volgende:
Klein vraagje tussen door, wat zijn de beter boeken van Stephen King, ik wil weer meer gaan lezen.
Desperation is geweldig!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 0:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Moderators die off topic gaan.....

'k zeg verder niets...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 0:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi zo, mond houden.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen